יום שני, 29 ביולי 2019

עץ הזית משיקה סדרת מוצרים חדשנית: פילה טונה פרוס במספר טעמים




אני מאוד אוהבת את ימי החופש הגדול אולם עם דבר אחד קשה לי מאוד בימים אלו- המטבח פתוח כמעט 24 שעות ביממה, כל רגע מישהו אחר צועק : "אמא אני רעב", מודה ומתוודה ! גם אני שכל הזמן יוצרת, מגוונת, מחדשת ומתחדשת מרגישה לעיתים חסרת אונים, אוקי, מה אפשר להכין עכשיו? מה עוד אפשר לחדש ולהפתיע?



כאילו ומישהו שמע אותי ב"עץ הזית" וממש בימים אלו משיקים סדרת מוצרים מדהימה שאנחנו באופן אישי כבר די התמכרנו אליה- פילה טונה פרוס בשלושה טעמים שונים: 


פילה טונה בשמן זית.



פילה טונה בשמן זית בטעם מעושן.



פילה טונה בשמן זית עם לימון ועם פלפל שחור.



שלושת הטעמים נפלאים ואהובים הן על ידי המבוגרים והן על ידי הילדים- נפלא כתוספת לארוחת בוקר/ערב או סתם לנשנוש עתיר חלבונים.

המוצרים נמכרים בפחית בודדת במשקל של 120 גרם ובמחיר של כ-15 שקלים ליחידה.

המוצר מיוצר מדגי טונה מובחרים מזן yellowfin הנחשב איכותי במיוחד. 

עץ הזית הינו אחד המותגים המוערכים בשוק המזון. המותג זכה ב-4 שנים האחרונות
ב Super Brands ישראל והוכרז כמותג על. עץ הזית הוא מותג מוביל בסגמנטים בהם הוא פועל בעולם השמן – הצמחי, שמן הזית, התרסיסים ושמן הקוקוס, ובשנה האחרונה חדר המותג לקטגוריית הטונה, תוך הצגת חדשנות פורצת דרך בתחום בין היתר באמצעות השקה של מוצרים חדשניים. 

על סדרת מוצרי TUNA TO GO שהינה חדשנות פורצת דרך בשוק הישראלי זכה המותג לאחרונה ב"מוצר השנה". 

איל בן סירה, מנכ"ל שמן תעשיות: "עץ הזית ממשיכה להוביל מהלכי חדשנות ואיכות בשוק המזון הישראלי. כשנה לאחר שהשקנו סדרת מוצרי טונה אנו מציגים חידוש נוסף בשוק עם מוצרי פילה טונה פרוס בטעמים שונים. אנו שמחים להיות פורצי הדרך גם בשוק הטונה, כפי שעשינו בשוק השמנים, ולהביא לציבור בישראל מוצרים איכותיים העשויים מחומרי גלם מובחרים, המותאמים לצרכן הישראלי".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה