יום רביעי, 24 ביולי 2019

תן טריקו- הפתרון הקל, היעיל , המקצועי, האיכותי והנוח ביותר להזמנת חולצות בית ספר



נכון, עוד לא עבר אפילו מחצית מחופשת הקיץ אולם אני נמנית על אלו שאוהבים להערך מראש ורצוי כמה שיותר מהר, על כן כבר התחדשנו בחולצות בית הספר לקראת שנת הלימודים הבאה (אפילו ציוד וספרים רכשנו אבל זה כבר לפוסט אחר).

מידי שנה אני אוהבת לבחור את הטוב ביותר עבור ילדי, במיוחד לאור העובדה שהחולצות הללו עוברות אין ספור כביסות (אצלינו מחליפים מידי יום תלבושת) , נכון תוכלו למצוא גם 9 חולצות ב-100 שקלים אבל יכולה להגיד מניסיון מר אישי שאותן חולצות הינן חד פעמיות וכי לאחר כביסה אחת הולכות לזבל.

אז כאמור כפי שציינתי אני אוהבת להערך מראש אולם זמן מיותר אין לי לצערי ועל כן מחפשת פתרונות יצירתיים ונוחים, בדיוק לשם כך נועדה חברת תן טריקו חברה וותיקה מאוד (כבר משנת 2013) אשר מציעה את כלל חולצות בית הספר (כולל חולצות דרייפיט) בשלל דוגמאות, מידות, צבעים וגזרות (אגב, במלאי יש להם את כל סמלי בתי הספר בארץ) , מדי חאקי לצופים, ביגוד משלים לבית הספר כמו מכנסיים וטייצים ואף מדבקות עם סמלי בית הספר להדפסה אישית בבית.





אז בשעות הלילה המאוחרות נכנסתי לאתר, בקלילות וביעילות מירבית בחרתי ל-2 בניי 6 חולצות (6 ב-100 שקלים), 4 זוגות מכנסיים (4 ב-100 שקלים) , האתר קל, נוח, נגיש וידידותי למשתמש, בשניות ספורות סגרתי הזמנה , ביצעתי תשלום והמשלוח יצא לדרך (בחינם אגב), מיד בתום המשלוח מקבלים הודעה שההזמנה בוצעה עם פירוט ההזמנה.




אגב, שכחתי לציין פרט מאוד חשוב כאן יש מגוון צבעים מאוד רחב ועל כן כל ילד/ה ימצאו את מבוקשם, אפילו בצבעים שלא ראיתי ברשתות השונות. 

חברה שכבר ביצעה חולצות מהמותג דיווחה על מוצרים מעולים שלא מתכווצים, לא משנים גוונים לאחר כביסות וסמלי בית הספר אינם מתקלפים כלל.

אז כאמור אני ביצעתי הזמנה בנוחות ובקלות, אני באופן אישי בחרתי משלוח עד הבית בתוספת של 19 שקלים אולם בהזמנת משלוח למרכז שירות של ציטה בוקס ניתן לקבל את המשלוח ללא עלות עד 7 ימי עסקים.






המשלוח התקבל חיש מהר (תוך 3 ימים), בדיוק לפי ההזמנה שביצענו, באיכות גבוהה- בדים נעימים מאוד ואיכותיים.

הדפסת חולצות בית ספר היא תהליך פשוט מאד. בוחרים חולצה חלקה שמתאימה לתלבושת בבית הספר, ומדפיסים עליה את סמל בית הספר. הדפסה של חולצות בית ספר מתאימה לבתי ספר אשר רוצים ליצור חולצה שהיא מעין תלבושת אחידה, אך עדיין לאפשר לתלמידים ליהנות מחפש בחירה בביגוד שלהם. ניתן להדפיס חולצת בית ספר במגוון דוגמאות וצבעים, וכך לאפשר לכל אחד ללבוש חולצה בסגנון האהוב עליו, ועדיין עם הסמל הקבוע של בית הספר. הדפסת חולצות בית ספר מתאימה גם לשימושים מיוחדים, כמו למשל כאשר יוצאים לטיול מטעם בית הספר, ומעוניינים לזהות בקלות את חברי הקבוצה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה