יום רביעי, 10 ביולי 2019

מועדון joy365 של קניון הקוסמטיקה-אונליין הגדול בישראל מביא חידוש בתחום מכירות מוצרי הטיפוח



שחקן חדש בעולם הביוטי– משנה את חוקי המשחק:
מועדון joy365 של קניון הקוסמטיקה-אונליין הגדול בישראל מביא חידוש בתחום מכירות מוצרי הטיפוח 




מועדון JOY 365 שהוקם רק לפני 6 חודשים מוכיח שעדיין ניתן להכניס חידושים בתחום צריכת הקוסמטיקה. המועדון משלב קונספט שיווקי ייחודי ובבסיסו שתי עובדות: האחת, שמעל 90% מהמוצרים הנמכרים בחנות האונליין הגדולה הינם מוצרים קוסמטיים מקצועיים שצרכן  יכול לרכוש כיום רק במכונים הקוסמטיים או אצל הקוסמטיקאיות, והאלמנט הנוסף הוא הנחות שמקבלות חברות המועדון. 

מניחה שגם אתן כמוני אוהבות מוצרי קוסמטיקה, אוהבות להתחדש, לנסות ולגוון אולם יחד עם זאת לא אחת מוצאות את עצמכן רוצות לרכוש מוצר כזה או אחר אך לא עושות זאת וזאת בשל העובדה שאתן לא מכירות את המוצר וכי טרם התנסתן בו, על כן מועדון 365 JOY  מהווה עבורינו הצרכניות את הפתרון האידיאלי- קופסא ורודה מפנקת וכיפית במארז מהודר עם שלל דוגמיות מתחום הקוסמטיקה.

השמועה על המועדון החדש וקבוצת הפייסבוק החזקה 'עושה לה כנפיים' מה שהופך לשחקן חדש ובולט בתחום הביוטי בישראל. הנה כמה מהסיבות: 

  • מדובר על סינרגיה ושילוב של קבוצת פייסבוק אליה הצטרפו בחודשים ספורים בלבדכ- 10 אלפים חברות!. 
  • יעוץ אישי -קיים קשר ישיר של חברות המועדון עם נשות מקצוע בתחום הקוסמטיקה בדרך ישירה בווצאפ שם הן מקבלות  יעוץ והכוונה מהם סוגי התכשירים המתאימים לעורן. 
  • חוות דעת אובייקטביות–חברות קבוצת הפייסבוק מעלות חוות דעת אישית ואובייקטיבית על המוצרים בהם התנסו. 

הטבה יחודית : "הקופסא הוורודה" –קופסא ורודה ומפנקת, במארז מהודר, שנשלחת לכל מי שמבצעת רכישה בחנות האונליין וגם למי שמצטרפת לקבוצה בפייסבוק ללא התנייה של רכישה בחנות. בקופסא מוצרי קוסמטיקה וטיפוח בגדלים מוקטנים להתנסות לפי סוג עורן/ ושיערן של הנמענות. הקופסה אהודה ביותר וסוחפת אחריה רבות להצטרף לקבוצה ולמועדון. 







לאתר מועדון joy365 :https://store.joy365.co.il/

לקבוצת הפייסבוק מועדון joy365 נסייניות קוסמטיקה, טיפוח ויופי: https://www.facebook.com/groups/joy365/

חדש: מועדון joy365 הינו מועדון צרכנות ראשוני וייחודי בתחום הביוטי אשר פועל בפלטפורמות משולבות של אתר קניה ומועדון נסייניות אובייקטיבי רחב היקף. יזמית המיזם ובעלת המועדון היא אושיית הקוסמטיקה מיה ארזי בראניקס, אשר חיה במוסקבה ב- 13 השנים האחרונות וניהלה חברת הפצה בתחום הקוסמטיקה בבירת הטיפוח – מוסקבה, מביאה משב רוח מרענן של חידושים והפתעות בתחום שיווק מוצרי קוסמטיקה וטיפוח גוף לצרכן הסופי. 

חנות האונליין של קניון הקוסמטיקה JOY 365 מנגישה אלפי מוצרים איכותיים עם הטבות מיוחדות והנחות לחברות המועדון. הרכישה באתר קלה ובטוחה והמשלוח מגיע עד הבית או לנקודת חלוקה קרובה. לכל הזמנה מצורפת "הקופסה הורודה" ובהזמנה מעל 250 שקלים, המשלוח חינם. 

מיה ארזי בראניקס יזמית ובעלת המועדון מסרה: "מועדון365JOY מביא בשורה הן בתחום צרכנות הטיפוח על ידי הנחיה אישית ומקצועית לרכישה נכונה וחווית קניה אמיתית והן בתחום הקהילות החברתיות על ידי גיבוש קבוצתי לעשיה חברתית. 

חבילת ההתנסות החינמית כוללת דוגמיות של חברות ישראליות מובילות כגון אנה לוטו ו royal care ועוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה