יום שני, 22 ביולי 2019

חזה עוף ממולא בהפתעות

אני מאוד אוהבת ליצור במטבח, יכולה להעביר שעות על גבי שעות באפייה ובבישול אולם בחודשי הקיץ (החופש הגדול אם נדייק) אני יצירתית מתמיד, בחודשיים הללו אני מרגישה שאני צריכה להמציא את עצמי מחדש, חייבת להכין לילדודס (ולחבריהם הרבים שמבקרים אצלינו) הפתעות שונות וגיוונים מפתיעים במיוחד, הפעם הכנתי שניצל ממולא שנזלל עוד בטרם סיימתי לטגן וממש נעמדו לידי החבר'ה בציפיה דרוכה לנגלה הבאה שתצא מהאש, אז אם גם אתם חייבים להפתיע קדימה הפשילו שרוולים והצטרפו אלינו  לחגיגה.

הכל למעשה התחיל ממשלוח של פסטרמה מבית יחיעם, חשבתי לתומי, מה אכין עימה? כריך? לא!! זה שכיח מידי, אנחנו חייבים משהו מדליק, בדיוק נחה קופסא גדושה בחזה עוף על השיש ומיד קפצה ההברקה הבאה.



המצרכים:
1 ק"ג חזה עוף פרוס לפרוסות דקות
1 חבילת פסטמה עוף של יחיעם
מיונז או ממרח פסטו
3 ביצים מעורבבים היטב עם מלח, פלפל, אבקת מרק עוף, פפריקה מתוקה
קמח
פירורי לחם

אופן ההכנה:
לשטח היטב את החזה עוף למרוח בממרח הרצוי והאהוב על ידי הילדים, אני באופן אישי מרחתי חלק עם ממרח מיונז וחלק עם ממרח פסטו.
לפזר פרוסות פסטרמה בנדיבות ולקפל לשניים.
לטבול בקמח, ביצה ופירורי לחם ולטגן בשמן חם.

להגיש עם ירקות, ציפ'ס או סתם ככה כנשנוש- להיט!!!



פסטרמה של פעם ופסטרמה ברביקיו 100% חומרים טבעיים 



פסטרמה מנתחי חזה הודו אפויים, 100% חומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא תוספת פוספטים וללא תוספת מונוסדיום גלוטומט • חוגגים חופש גדול עם "מעדני יחיעם" 

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, משווקת פסטרמה של פעם 100% חומרים טבעיים ופסטרמה ברביקיו 100% חומרים טבעיים. הפסטרמות מנתחי הודו מובחרים ואפויים, ללא חומרים משמרים (בתוספת סלרי כחומר משמר ממקור צמחי), ללא גלוטן, ללא תוספת פוספטים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט. הפסטרמות משווקות באריזות נוחות של 250 גרם, נהדרות לשימוש בכריכים ובתזונה בחופש הגדול, בבילוי בים, בבריכה ובחיק הטבע. 

לדברי ארז אטקין, טכנולוג המזון של מעדני יחיעם,"הפסטרמה עשירה בחלבון, דלה בשומן ודלה בקלוריות, מחזה הודו מובחר ומשובח ללא גלוטן וללא כולסטרול. הפסטרמות הטבעיות של יחיעם מכילות תמציות טבעיות השומרות על המוצר באופן טבעי ומעניקות לו טעם טוב, צבע ומרקם נפלאים וכמובן, הבטחה למוצר בריא, איכותי ומזין".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה