יום שני, 6 בינואר 2020

Neta" רוקחות מהטבע" מציגה את "חוסן פלוס" – העשוי לסייע בהתמודדות עם מחלות החורף



Neta" רוקחות מהטבע" מציגה את "חוסן פלוס" – העשוי לסייע בהתמודדות עם מחלות החורף



לאחרונה התאוששתי ממחלת השפעת אשר פקדה בקשיחות יתרה את ביתנו- אני והזוגי נפלנו למשכב- לא תענוג אמיתי בכלל. מאז הוחלטה החלטה אסטרטגית מבחינתנו - החורף הזה אנו שומרים על עצמנו בזהירות יתרה מה שלא עשינו שנים רבות: נטילת ויטמינים, שתייה מרובה של מיץ תפוזים (מהעץ שבחצרנו), נטילת חוסן פלוס עליו אדבר עוד רגע.

החורף כבר כאן. בצד גשמי ברכה, רבים מאיתנו סובלים ממחלות חורף כצינון, שפעת ועוד. מערכת חיסונית חזקה תתמודד ביעילות עם המחלות השונות האופייניות לעונה זו של השנה. חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה את "חוסן פלוס" - תכשיר צמחי ייחודי, העשוי לחזק את המערכת החיסונית וכך לסייע בהתמודדות עם מחלות החורף.

"תפקידה העיקרי של מערכת החיסון הוא להגן על הגוף מפני זיהומים, רעלנים ומחלות. מערכת חיסון חזקה תתמודד עם משימותיה ביעילות, ולכן חשוב לשמור עליה ולחזק אותה", מסבירה הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. "תמצית 'חוסן פלוס' מכילה סמבוק שחור, קצח, אסטרגלוס, עלי זית, לאפאצ'ו ואכינצאה, המוכרים ברפואה הטבעית כבעלי יכולת לסייע בחיזוק המערכת החיסונית. התכשיר עשוי מרכיבים צמחיים וטבעיים בלבד, ללא כל חומרים משמרים", אמרה.

ספירין ממליצה גם על תזונה עשירה בדגנים מלאים, פחמימות מורכבות, קטניות, פירות, ירקות, זרעים ואגוזים. כדאי להקפיד על צריכה מוגברת של מזונות מבושלים, חמים ומחממים כמו ירקות שורש (בטטה, גזר, שורש סלרי וסלק), וירקות נוספים כמו שום, בצל, צנון, שומר, דלעת, דלורית וברוקולי, מרקים, דייסת שיבולת שועל ונזידים. מומלץ גם להרבות בשתיית נוזלים, מים ותה צמחים (ג'ינג'ר, הל, קינמון, קמומיל), לבצע פעילות גופנית יומית בת 30 דקות ולהוסיף גם תרגילי נשימה והרפיה, דמיון מודרך או מדיטציה.

התכשיר בעל תו תקן .GMP

כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש.

מחיר מומלץ: 176 ש"ח למארז, הכולל 3 בקבוקים במשקל 50 מ"ל כל אחד.

להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים ודרך האתר http://www.netapharm.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה