יום שלישי, 27 באפריל 2021

כביש 90- השחיתות בהתגלמותה

אם בפוסט הקודם שיתפתי אתכם קוראיי היקרים בביקור שלנו באבוקייק הלוא שלאחר חתירה של כשעתיים וחצי נפתח התאבון והבטן כבר נתנה את אותותיה. לאחר אין ספור המלצות ידעתי שבביקור הבא שלנו בצפון אנחנו נקפוץ להבין על מה כולם מדברים והפעם הזמנו מקום (ממליצה בחום להזמין מראש מקום) לכביש 90- המבורגר ובירה, אימל'הההה איזו שחיתות, איזה טעמים, איזה מרקמים, איזה שילובים. 

כביש 90 הוא קודם כל המבורגר, אבל לא סתם המבורגר, מדובר בהמבורגר באיכות סופר גבוהה, מבשר איכותי, משילובי טעמים נפלאים וניכר כי צוות המקום בהחלט אוהב את ההמבורגר שלהם.



לא בכדי סועדי המקום אוהבים אותו בהפסקת צהריים קצרה בין חריש לחליבה. אוהבים אותו עם הילדים לשעת בין ערביים משפחתית כיפית. וחולים עליו בלילה עם החבר'ה, הבירה והצ'ייסר הקטן שעושה לכולם נעים. הכביש נמצא שתי דקות מראש פינה, שעתיים מתל אביב ומציע חווית בילוי שלמה לכל אחד, כמעט כל היום (צריך גם לנוח מדי פעם). 

כבר כאשר נכנסים למסעדה ניכר כי הגענו למקום הנכון, צוות המקום יעשה הכל אבל הכל על מנת שלנו הסועדים יהיה נעים וכיף, צוות מלצרים רחב נמצא במקום ונכון לתת שירות ולענות לכל שאלה/בקשה בכל רגע נתון. האווירה במקום מיוחדת מאוד ועם וויב סופר כיפי ומדליק. הלוקיישן מיוחד ואותנטי מאוד, אנחנו התאהבנו בכל חלקה ופיסה במקום וכי תהינו ביננו לעצמנו איך קרה שלא הגענו לכאן עד היום, איזה פספוס. 






אז כאמור הגענו למקום מאוד רעבים ועם חשק עז לארוחה עסיסית, קרניבורית וטעימה. בהתייעצות עם המלצרית החביבה שלנו הזוגי בחר בהמבורגר העשוי מבשר בקר טרי ומשובח אשר מוגש בלחמנייה רכה ונימוחה שספגה לתוכה את כל המיצים והטעים הנהדרים עם ירקות כגון: חסה ערבית, עגבנייה, בצל סגול, ומלפפון חמוץ. הזוגי בחר בקציצה כפולה במשקל של 320 גרם סה"כ והתוספות הנבחרות היו: ממרח אבוקדו, בצל מטוגן, חלפיניו, בייקון טלה ומעל כל אלו נחה לה ביצת עין רכה שנזלה לה על כל האושר. מידת הצלייה המומלצת MW וזו כמובן הייתה גם בחירתו. טוב!!! תקשיבו טוב, חיש מהר התקבלה ההחלטה זה ההמבורגר הטעים ביותר שאכל עד היום. מדובר בקציצה מושלמת עם טעמים מדוייקים מאוד, מבשר טרי וסופר איכותי, עשוייה בדיוק כמו שצריך להיות ושילוב כל המרכיבים יצרו לונה פארק שלם של טעמים. הוא פשוט התמוגג מכל ביס וביס ולמרות שאני שומרת על תזונה נכונה לא הצלחתי לעמוד בפיתוי וזללתי ממנו גם כמה ביסים (אל תדאגו, לא ויתר לי על הרבה).






כפי שציינתי מעלה אני שומרת על אורח חיים בריא ותזונה נכונה ולכן בחרתי לעצמי בסלט עוף מיוחד ומפנק מאוד (כן, גם סלט יכול להיות מפנק וטעים מאוד), הסלט מכיל תערובת של עלים ירוקים, חסה, בצל ירוק, נענע ופטרוזיליה עם עגבניות שרי, צנונית וגרעינים ברוטב ויניגרט הדרים קטיפתי ונהדר שעטף את כל המנה בשלמות. מעל הסלט הגיעו מבחר רצועות חזה עוף בעשבי תיבול (ניתן להחליף את העוף בגבינה משלל הגבינות שבתפריט). חייבת לציין הסלט מאוד גדול ואפילו לא הצלחתי לסיים חצי ממנו. המנה הייתה סופר  טעימה ומפנקת, כל כך התענגתי על כל ביס וביס. כמנה ראשונה (במקרה הזה זה הגיע כתוספת) בחרתי לעצמי בצ'יפס גבנצ' ציפס עם רוטב צ'דר שום- אימל'הההה איזה טעים, מושלם, אחד המנות המוצלחות שדגמתי). 





חשוב לציין כי שלל המנות העיקריות מגיעות או כמנה עיקרית או כארוחה שכוללת תוספת ושתיה במחירים סופר נוחים ומשתלמים.




בשלב זה כבר כל אחד מהסועדים לא ממש הצליח לנשום ולדבר אולם מאחר והיינו 2 זוגות החלטנו לקחת קינוח אחד ולחלוק אותו בין כולנו כי אחרי ארוחת שחיתות חובה לסיים עם מנה מתוקה ומפנקת, לא? 

בחרנו ב"תאכל תגדל תהיה דובי גל" בראוניז פאדג׳י עם קרמל וקרם מסקרפונה, גלידה אמריקאית מעל, רוטב שוקולד אגוזים, שוקולד לבן פקאן סיני  (אבל שגדל בארץ, חחח) ומיקס אוראו לוטוס- טוב, ראשית תודו שהשם מדליק ומיוחד אבל אתם עוד לא מבינים בכלל איזו חגיגת טעמים מושחתת, מפנקת וטעימה. שילוב בין שלל מרכיבים יצרו קינוח מהאגדות, כל ביס חגיגה. אימל'ה איך נהננו, קריאות ההתלהבות שלנו ניכרו ברחבי המסעדה וכי מהשולחנות הסמוכים פשוט הזמינו גם הם את המנה המושלמת. 





אז חברים אם אתם יודעים להעריך אוכל טוב אתם יותר ממוזמנים להגיע למקום וליהנות מהמבורגר טרי ומשובח, בירה צוננת ואויר ואווירה כמו שרק הגליל וצוות המקום יודעים להציע.

אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


שעות פתיחה:
*פתוחים שבעה ימים בשבוע*
ראשון עד רביעי: 12:00 עד 23:00
חמישי עד שבת: 12:00 עד 23:30

הזמנת מקומות:
בכל השבוע הישיבה על בסיס מקום פנוי (אין הזמנת שולחן), מלבד יום שישי החל מ-17:00.
בשישי החל מ-17:00 יש להזמין מקום מראש.

טלפון להזמנות:
04-6160190

צומת מחניים, כביש 90.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה