יום רביעי, 7 באפריל 2021

מסעדת Meatkitchen- מסעדת שף כשרה ומדהימה

השבוע בעלי האהוב חגג יום הולדת. בשונה משנה קודמת החלטתי לעשות בעבורו יום שלם של פינוקים עם המון מחשבות קטנות כגדולות, הוא התחיל את חגיגות יום ההולדת מספר ימים לפני התאריך המיועד בשל העובדה שהחיילת הקרבית שלנו לא הייתה בבית בתאריך המיועד, הילדים המדהימים שלנו הרימו לכבודו הפקה שלמה עם חידונים, מתנות, סרטונים ועוד אולם הפינלה חיכתה לו ביום החגיגה עצמה עם עיסוי מפנק, ברכות, בלונים ולסיום החגיגה ארוחת שחיתות מושלמת במסעדת Meatkitchen -מסעדת שף כשרה שעושה כבוד לבשר עם חדר יישון מיוחד, בניצוחו של השף ינון אנקרי. אימל'ה ואבל'ה איזו מסעדה מושלמת, ממש מכה על חטא שלא הכרנו עוד קודם לכן.

 בשורה גסטרונומית לאוהבי הבשרים מחכה למבקרים במיטקיטצ’ן, מסעדת שף העושה שימוש במכשור המתקדם מסוגו להכנת בשרים יוצאי דופן בטעמם– כולל מקרר יישון מתקדם ומעשנת המדגישה את טעמי הבשר. כאן שומרי המסורת יחגגו וכל זאת מבלי להתפשר על הטעם – ממש בלב תל אביב עם נוף הים ורשרוש הגלים.

תפריט המסעדה נבנה ע”י נדב נצר, שף מוביל בתרבות הקולינרית המקומית, שהופך נתחים מובחרים למנות מוקפדות.

לצד הנאות הבשרים אפשר למצוא במסעדה התל אביבית יינות משובחים וקינוחים מפתים, שמכינים במקום בקונדיטוריה פרטית.

עוד לפני שאמשיך חשוב לי לציין כי במקום מקפידים מאוד על התו הירוק, לכל אחד בודקים את תעודת ההתחסנות + ת.ז.




אז שנתחיל? ראשית הגיעו לשולחננו 3 מנות פתיחה מדהימות, כל מנה טובה מקודמתה:

פוקצ'ה בתנור אבן-חומוס הבית, זיתים, שום קונפי, פלפל חריף ואריסה- כמה פשוט ככה טעים, ראשית שימו לב להגשה היפה של כל המרכיבים המדהימים. הפוקצ'ה קריספית מבחוץ, חמה ורכה מבפנים, טעימה במיוחד. שלל המטבלים שנוספו אליה היו פשוט מושלמים: חומוס נימוח וטעים, אריסה ביתית מושלמת, שום קונפי בדיוק כמו שאני אוהבת, זיתים ופלפל חריף טעימים במיוחד:





סינטה צרובה -קרם ארטישוק ירושלמי, ביצת שניצל, קונפי פורטבלו, טורטליני שחור עם שום קונפי, ציר בקר חרדל וטימין, ברס אגוזי לוז- זו אחת המנות החלומיות שדגמנו עד היום- חגיגת טעמים מושלמת לחיך. כל מרכיב ומרכיב יצרו את מנת החלומות, אימל'ה כמה שזה היה טעים, ממש התבאסנו שנגמרה לה המנה. נתחיל בנתח הסינטה העשוי בקפידה ברמת הצלייה המדוייקת אשר נח לו על קרם ארטישוק ירושלמי נימוח ומדוייק בטעמו. ביצת השניצל - רעיון אדירררר, קונפי פורטובלו, טורטליני- שלמות זה כאן!!





ואם בגן עדן עסקינן אז גם המנה הבאה הייתה גן עדן אמיתי- כבד אווז- קציפת קרמל מלוח, צ'ורוס, קרמבל פקאן וקינמון, טוויל פקאן- אין ספק כי שף המסעדה יודע את העבודה ועושה אותה ברמה סופר גבוהה, גם כאן המנה הייתה פשוט גן עדן לקרניבורים שביננו. אימל'ה כבד אווז נימוח שנח לו על קציפת קרמל מלוח עם שלל טעמים מתקתקים ועדינים אשר העניקו טוויסט מושלם למנה. אל תוותרו על המנה הזו, היא פשוט מדהימה.





מנוחה קצרה, התאוששות קלה ויצאנו לעבר המנות העיקריות. מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו קרניבורים לא קטנים, מעדיפים בשר איכותי על פני כל מנה אחרת ולכן כל הארוחה שלנו לוותה בבשרים איכותיים. לא אחת אני שומעת מאנשים שטוענים כי במסעדות כשרות המנות הבשריות לא להיט אולם כאן אני יכולה להעיד בלב שלם כי המנות פשוט מדהימות, כל מנה יותר מושלמת מקודמתה. כאן נושא הכשרות רק מעניק לה עוד מספר כוכבים. אין לנו כל ספק כי זאת הולכת להיות מסעדת הבית שלנו (כבר קבענו עם חברים מפגש שם). אגב, יש להם גם מועדון לקוחות עם הטבות סופר מעולות, ממליצה בחום. טוב, אפסיק לברבר ונמשיך לעבר המנות העיקריות.


פילה בקר- נתח עסיסי במשקל 250 גרם העשוי במידת העשייה המדוייקת, נח לו על מצע של פירה קטיפתי וטעים במיוחד (כן, בהחלט ניתן להכין פירה פרווה מושלם), גזר בצבעים, ציר בקר ודובדבני אמרנה- נתח סופר איכותי, טרי, עסיסי ומיוחד בטעמו. אני באופן אישי נמנית על חובבי הפילה בקר והמנה כאן הייתה פשוט מדהימה, חגיגה קרניבורית אמיתית, גם כאן בדיוק כמו במנות הקודמות שימו לב להגשה הסופר מיוחדת ויפיפיה.






חזה מולארד- על מצע של קרם בטטה, כבד אווז, שאלוט, פטריות יער, ציר בקר, רוטב דובדבני אמרנה- שחיתות קרניבורית זה כאן. אוהבי המולארד פשוט יחגגו מכל ביס וביס. החזה מולארד היה עשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, שילוב שאר המריכים יחדיו יצרו לונה פארק שלם של טעמים , פשוט מנה מושלמת:





בשלב זה כבר לא ממש הצלחנו לנשום, זו בהחלט הייתה חגיגת יום הולדת מושלמת, אחת הארוחות הטובות שדגמנו. נהננו מכל ביס וביס . אז כיאה ליום הולדת אין חגיגה בלי עוגה והפעם קינחנו בפרפה פיסטוק- קן קדאיף, מוס חלווה, פיסטוקים מקורמלים, קרמבל שוקולד, תותים- מנה פשוט מושלמת, מצד אחד לא מתוקה מידי לאחר ארוחה מפוצצת ומצד שני סופר מיוחדת, כלל המרכיבים אלו הם בדיוק מה שאנחנו אוהבים כך שביס אחד מכלל המרכיבים יצר את ביס החלומות, קינוח מיוחד מאוד הן במראו והן בטעמו הנפלא.




הקינוח הנפלא הוגש לצד קנקן תה מהביל ומפנק. גם כאן שימו לב להגשה היפיפיה, זה המוטו של המסעדה הירידה לפרטים הקטנים, הלוא ידוע כי העין אוכלת ראשונה וכאן הם בהחלט יודעים את העבודה.



חברים אתם עוד פה? רוצו להזמין עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי. לחגיגה מיוחדת ו/או סתם ארוחת פינוקים זה המקום האידיאלי והמושלם בעבור כל אחד ואחת מכם. אגב , ניתן למצוא במסעדה גם מנות צמחוניות, טבעוניות ומנות ללא גלוטן.

מיטקיטצ׳ן // מסעדת שף כשרה.
יוסף יקותיאלי 4, האנגר 27, נמל תל אביב (יש המון חניה באיזור).
להזמנת מקום חייגו: 
03-5364755
לאירועים פרטיים ועסקיים:
 052-5333771
.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה