יום רביעי, 28 באפריל 2021

התכוננו לחווית בילוי אחרת- Beach club Haifa

את הסופ"ש האחרון בילינו בצפון הארץ- חופשה זוגית, נטולת ילדים, דאגות ומשימות. חופשה בה שמנו את הזוגיות במרכזה וניצלנו כל רגע פנוי לרומנטיקה, מנוחה, מילוי מצברים והמון קולינריה איכותית. את החופשה בחרנו לסיים בחיפה במסעדת Beach club Haifa החדשה.

Beach club Haifa הינה מסעדת שף חדשה  (בשיתוף "לחם ארז") שנפתחה ממש לאחרונה בדרומה של טיילת חוף דדו של חיפה. המסעדה מעוצבת בעיצוב מוקפד ויפיפה עם מטבח פתוח מצד אחד ומנגד זוכים להנות מאווירה מול נוף ובריזת הים אשר מוסיפה לה את הייחודיות הקסומה שלה. 

אומנם הגענו בשעת ערב מאוחרת ולא "נהננו" ממראה ומהמולת הים אך יחד עם זאת הרגשנו כאילו ונתנו קפיצה קטנה למיקונוס- העיצוב, האווירה, המטבח הפתוח והשירות המוקפד כל אלו גרמו לנו להרגיש כאילו ועברנו אל מעבר לים. המסעדה פועלת בשיתוף של מועדון הגלישה Club Surf ולמעשה מייצרת שילוב מושלם בין אוכל, אווירה וגלישה.

על תפריט המסעדה אמון השף דודי הרוש וכולו מבוסס על סגנון קולינרי ״ישראלי חצוף״ עם דגש על מנות ראשונות ומוקפדות בין היתר : דגים טריים מהים, סלטים טריים ואיכותיים, מבחר פסטות, בשרים ברמה גבוהה ועוד שלל מנות עיקריות עם הצבעים, הניחוחות והטעמים שבהם תתאהבו מן השנייה הראשונה, כלל חומרי הגלם באיכות גבוהה, טריים מאוד ומפנקים.

אנחנו מבלים המון במסעדות ולא אחת אני שומעת מבעלי המקום את אותה הטענה כי יש מחסור רציני בכוח אדם, כאן למרות הכל השירות היה מוקפד מאוד, איכותי, המנות הוגשו יחסית מהר. אין לי ספק כי צוות המקום מבין עניין בקולינריה, בשירות ובאיכות.

אז אחרי שסיפרתי לכם כל כך הרבה אתם בוודאי רוצים לדעת מה אכלנו נכון? ראשית ולפני הכל הרמנו כוסית לחיים עם יינות מעולים שפתחו את הארוחה:



למנות ראשונות הגיעו לשולחננו 2 מנות האהובות והמועדפות עלינו:





הזוגי חובב הזאנ'ר הזמין ריזוטו פיטריות - מיקס פיטריות, ערמונים, אספרגוס, ענן פרמזן ונגיעות כמהין- מנה חמימה, טעימה ומפנקת. בארץ המון מסעדות לא מכינות ריזוטו כמו שאנחנו אוהבים לאכול באיטליה וכאן המנה הייתה פשוט מצויינת. האורז דביק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, שילוב שאר המרכיבים יצרו מנה מדוייקת וטעימה מאוד. התענגנו על כל ביס וביס.




פולנטה פטריות- פולנטה מתירס טרי, פטריות מטוגנות, אספרגוס, שקדים קלויים, פרמזן ושמן כמהין- אחת המנות שאני יכולה לאכול כל יום כל היום זוהי פולנטה. גם מנה זו כקודמתה הייתה פשוט מעולה, התענגתי על כל ביס וביס וממש קיוויתי שבעלי ימשיך לאכול את המנה שלו ולא יתערב בשלי. אימל'ה כמה שזה היה טעים, פולנטה קטיפתית, נימוחה, טעימה ומיוחדת מאוד.




בגזרת המנות העיקריות הקרניבור הפרטי שלי לא הצליח לוותר גם כאן על בשר ובחר בסטייק אנטריקוט- נתח של כ-300 גרם של אנטריקוט פידלוט בלאק אנגוס צלוי על הגריל, מוגש עם רוטב צימיצורי, שום קונפי ונגיעות ציר בקר, תפוח אדמה מדורה וסלטון של עלי רוקט ואגס שיכור- מנה מצויינת. נתח האנטריקוט איכותי מאוד, עשוי במידת העשייה המדוייקת, משוייש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. הסלטון היה מדהים ומיוחד מאוד בטעמו. 






אני בחרתי בדג ים שלם- דג לברק שלם ועסיסי במרינדה ים תיכונית שניצלה בטאבון , הוגש לצד בטטה שלמה ומתקתקה וסלטון חמצמץ וטעים. הדג עצמו היה מאוד עסיסי ונימוח מבפנים ומנגד קריספי מבחוץ - מנה מצויינת, גדולה , משביעה וטעימה במיוחד. כל כך התענגתי על כל ביס וביס.





הפעם באופן די מפתיע בחרנו לוותר על קינוח, אולי בשל השעה המאוחרת, אולי בשל העובדה שממש התפוצצנו או שמא התחשבנו במשקל שהוספנו בסופ"ש הזה. אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב מאוד שוב עם הילדים ו/או עם החברים כי זוהי בהחלט המסעדה שעליה כולם ידברו ולא בכדי.

אגב, חשוב לי לציין כי למרות שהיא ממש חדשה שמה הולך לפניה וגם כאשר הגענו במוצאי שבת המקום המה אדם (מילה שלי, ממליצה לכם להזמין מקומות). אז חברים, אתם עוד פה? רוצו לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

מסעדת הביץ' קלאב מציעה אפשרות לקיום אירועי שף של עד 80 מוזמנים עם תפריט בהזמנה אישית, עם אווירה צעירה ומזמינה מול החוף היפה בעיר חיפה. על היח"צ אמון משרדה של לימור כרסנטי המדהימה.


טלפון להזמנות:
04-662-6791

כתובת:
יוחאי בן נון 1, חיפה
טיילת חוף דדו 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה