יום ראשון, 25 באפריל 2021

יקב ברניקי- ביקור חוויתי ומשכר

בסופ"ש האחרון יצאנו אני ,הזוגי ועוד זוג חברים טובים לחופשה צפונית רומנטית, נטולת ילדים ודאגות. את תחילת החופשה בחרנו להתחיל ביקב טוב ואיכותי, כזה שמציע סיור ביקב לצד טעימות יינות וגבינות איכותיות. לאחר אין ספור המלצות ברשת החלטנו להגיע ליקב ברניקי השוכן בטבריה וממוקם כחמש דקות מהמלון שבחרנו, היש טוב מזה? 



יקב ברניקי - יקב בוטיק קטן ומיוחד ממוקם בבנין מקורי בנוי בזלת בשכונת מימניה בטבריה, במרק של 70 מטרים מקבר הרמב"ם , הוקם אי שם בשנת 2010 על ידי גידי ואסתי בט.   שם היקב נגזר משם הנסיכה ברניקי שהיתה נכדתו של הורדו אנטיפס, נצר לבית חשמונאי ועל שמה קרוי ההר ממול לשכונה – הר ברניקי. על ההר שרידי בסיליקה שבמקור היתה ווילה שניתנה לה ע"י אהובה – הקיסר טיטוס. היקב מייצר יינות אדומים יבשים ויינות לבנים. כיום היקב מייצר כ-10,000 בקבוקים בשנה על ידי גדי שהוא יינן המקום. 






עוד בטרם התחלנו את הסיור וההסברים אודות היקב ביקשנו מאסתי המקסימה לערוך סיור קצר במקום וזאת מאחר וגילינו כי במקום ישנו בית הארחה קסום ומיוחד עם ניחוח של פעם. המבנה ממוקם בשני בניינים מקוריים עם עיצובים ואווירה ייחודיים אשר היו שייכים לסבא וסבתא של אסתי עליהם לשלום. המקום משלב ישן עם חדש ומציע 4 חדרי משפחה ו/או זוגיים עם חדרים רחבי ידיים, מרפסת ונוף לגינה והמון קסם. כל חדרי האירוח כוללים פינות ישיבה, שולחן עבודה, טלויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי, מיטה מפנקת , אינטרנט אלחוטי חינם, חניה פרטית חינם והמון הנאה. 















את הסיור המעשיר והמהנה מאוד העביר לנו גדי. התשוקה והאהבה העזה שלו ליינות ניכרת וכי הידע שלו אין סופי. נהננו לאורך ביקורנו במקום מטעימות של 3 סוגי יינות, מפלטת גבינות מפנקת והמון המון מידע. מיד בתום ההסברים יצאנו לסיור ב"מפעל הבוטיק הקטן והמיוחד שלהם". הסיור והטעימות נערכו כשעתיים ונהננו מכל רגע ורגע.















חייבת לציין שאנחנו מאוד נהננו מהסיור והטעימות. בעת הביקור שלנו היו המון אנשים שנהנו בדיוק כמונו ושמחתי לראות כי שמם הולך לפניהם ולא בכדי. אז אם גם אתם מבקרים בצפון ומחפשים את המקום המושלם לביקור כיפי ומהנה זה המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי! אין לי ספק כי נחזור לכאן בקרוב ללון בחדרי האירוח הנפלאים שלהם אבל עד אז ממליצה לכם גם להצטרף לחגיגה.


מחיר סיור וטעימות: 60 שקלים לאדם.

מחיר פלטת גבינות: 120 שקלים.

אתר יקב ברניקי.

דף פייסבוק.

טלפון לבירורים:
050-760-5129


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה