יום שני, 26 באפריל 2021

חופשה צפונית ומהנה במלון לאונרדו פלאזה טבריה

רשת התיירות הארצית שאנו מאוד אוהבים הינה רשת פתאל הפרוסה ברחבי הארץ. בכל פעם שאנו רוצים לצאת לחופשה היד משוטטת לה באופן טבעי באתר וחיש מהר נמצאת החופשה המושלמת הבאה. גם הפעם הרשת לא איכזבה ובהזמנת החופשה האחרונה שלנו נהננו עד מאוד. הפעם היעד היה טבריה והמלון הנבחר הינו לאונרדו פלאזה



מלון  לאונרדו פלאזה טבריה ממוקם על שפת הכנרת עם נוף עוצר נשימה, שירות מוקפד, צוות מקצועי, אדיב ושרירותי, חדרים מודרניים, מפנקים, נקיים ומאובזרים היטב. כל זאת עוד לפני שהגעתי לנושא הארוחות המפנקות והטעימות. חניה בחניון רחב ידיים הסמוך למלון ו/או ברחובות הסמוכים. המלון מתאים לזוגות הרוצים לנפוש, להנות מהספא ומהאווירה המיוחדת והן למשפחות עם ילדים שנהנים משלל פעילויות במועדון הילדים ומהבריכה. 






בשהותנו הפעם לנו בסוויטת ג'וניור המיועדת לזוג. סוויטה יוקרתית, מפנקת ומרווחת מאוד הכוללת: סלון מרווח עם ספה נפתחת, חדר אמבטיה עם מייבש שיער, חדר שינה מעוצב עם מיטה זוגית, 2 טלוויזיות, ערכת קפה ומכונת אספרסו, מיני בר, חלוקים ונעלי בית ואינטרנט אלחוטי חינם. עם נוף עוצר נשימה של הכנרת, בריזה מטורפת והמון וויב חיובי.












בחדר האוכל של המלון ניתן להנות ממגוון עשיר של ארוחות משובחות, סלטים מובחרים וקינוחים נפלאים העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר. המגוון כאן רחב ולדעתי אין אחד שלא ימצא את מבוקשו. רגישים? אין שום בעיה, עדכנו את צוות המלון והוא ידאג לכם לתחליפים. דבר נוסף שמאוד אהבתי , בערב שישי היו בחדר האוכל משפחות רבות וצוות המקום שמר בעבורם שולחן- שאפו. אנו נפשנו במסגרת חצי פנסיון וזכינו לארוחות בוקר וערב מפנקות במיוחד (לרוב אני אוהבת לצלם בעבורכם את המזנונים אולם בשל העובדה שהיו הרבה אנשים ויתרתי הפעם אך אתם בהחלט יכולים לעוף בדימיון עם המגוון הסופר רחב שהיה בארוחות).





ספא ובריאות- במלון ניתן למצוא ספא  עם מתקנים וטיפולים לגוף ולנפש. המתחם החדשני והמפואר מציע ג'קוזי, סאונה רטובה, סאונה יבשה, חדר כושר ובריכה הצופה לנוף הכנרת ולרמת הגולן.

כמו כן, מחכה לכם תפריט טיפולים ייחודי ויוצא דופן הכולל: ספא נשיאותי זוגי, עם אמבט שמנים, עיסוי שוודי ועוד. טיפול רקמות עמוקות/ רפואי, רפלקסולוגיה, אבנים חמות, עיסוי מיוחד לנשים הרות. הפעם לצערי מחוסר זמן לא בילינו בספא אולם הבטחנו לעצמנו לחזור שוב למלון ואז כמובן לא נוותר על הספא עליו שמענו רבות. 




בריכת שחייה ומתקני ספורט- מאחר והיינו בחופשה הזו מספר זוגות החלטנו שאנו רוצים מלון עם בריכה, כאן זכינו לקבל בריכה מפנקת וכיפית המשקיפה לכנרת. במהלך שהותנו צוות המלון פינק את הנוכחים בארטיקים וצוות הבידור הנעים את זמנם של הילדים . חשוב לציין כי הבריכה פעילה בעונת הרחצה אפריל - אוקטובר. 




הורים לילדים קטנים? בואו ליהנות מנופש מפנק עם התינוק! שירות Welcome Baby כולל את כל מה שהתינוק צריך בחופשה: סטריליזטור, קומקום חשמלי, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, אמבטיה לתינוק, דפני.

דבר חשוב נוסף שאני חייבת לציין, במלון יש נגישות לאנשים עם מוגבלות :למלון 12 חניות נכים במרחק 30 מטרים מהכניסה,
בקומת הלובי ישנם שירותי נכים (גברים ונשים), הבריכה נגישה לנכים וכוללת מעלון וגרם מדרגות, הספא ומסעדת המלון נגישים לנכים, היציאה מהמלון לטיילת נגישה לנכים.

במלון מקפידים על התו הירוק, כל אורח צריך את אפליקציית "הרמזור". כמו כן בסמוך למלון ישנה עמדה של בדיקות קורונה מהירות לילדים.

אתם חברים במועדון הלקוחות של פתאל? מקווה מאוד בשבילכם שאתם כן כי יש להם מלאאא הטבות סופר משתלמות ופינוקים שווים במיוחד. במחיר של 250 שקלים לשנתיים אתם זכאים לקבל: 10% במלונות פתאל בארץ ובעולם על מחיר החדר, החל מהחופשה הראשונה. 20% הנחה בחודש יום ההולדת/ יום נישואין ו- 10% הנחה על 3 חדרים נוספים. 10% הנחה על שירותי המלון - הנחה קבועה במסעדות המלון ובמתקני הספא, כולל טיפולים. 15% בחודש הנבחר הנחה מיוחדת בחודש המועדף עליך בשנה. כמו כן כל חבר מועדון מקבל מתנות בימי הולדת ובימי נישואין ופינוק לחדר בעת ההגעה- שווה כבר אמרתי נכון?

אתם עוד פה? רוצו להזמין את החופשה החלומית הבאה שלכם.


כתובת:
רחוב הבנים 1, טבריה
טלפון במלון:
04-6713333
מרכז ההזמנות :
03-5110000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה