יום שני, 12 באפריל 2021

ההפתעות הקולינריות הבאות של INCREDIBOWL

לא אחת אני מכריזה שאני מאוד אוהבת הפתעות קולינריות. אוהבת להגיש לאורחי ובני משפחתי את הדבר הבא, משהו שטרם נראה במקום אחר , את ההפתעות הכי מדליקות ומיוחדות שניתן למצוא בשוק. חייבת לציין שדווקא בתקופת הקורונה ההזויה מצאתי המון אנשים שהמציאו את עצמם מחדש ופרצו לשוק עם המצאות קולינריות מיוחדות כאלו ואחרות.

הפעם אני רוצה לשתף בעסק מקסים שנחשפתי אליו ממש לאחרונה -  INCREDIBOWL 'אינקרדיבול' שהוקם על ידי בחורה צעירה מקסימה וקסומה בשם עדי. העסק עוסק בפיתוח וייצור, בעיקר, כלים אכילים וכן מוצרי מזון חדשניים, טעימים בעלי ערך מוסף ( חברתי וסביבתי)- שלושת העקרונות המנחים: כייף. קיימות. חברה.

מודה מעבר לגימיק המדליק של המוצרים שלה , לאיכותם, לטעמם הנפלא יש כאן המון חשיבה ותרומה לסביבה ועדי פשוט כבשה אותי במהות שלה. 

אז מה היה לנו?


STARCUP (סטאר-קאפ) 



כוסית צ'ייסר אכילה, טעימה ומתוקה . במגוון טעמים וצבעים מרהיבים: ענבים,אוכמניות,קולה, אבטיח ועוד.

מיועדת לצריכת משקאות אלכוהלים וקינוחים.

הSTARCUP עשויות מתערובת גומי ייחודית ( דומה לגומי) , מופחתת סוכר. מכילה כ34 קלוריות ליחידה. נמסה בפה (פחות לעיסה ואיננה נדבקת לשיניים) . ללא חומרים משמרים. הכוסית זוהרת בחושך כייפית וטעימה. משדרגת כל אירוח וחגיגה- להיט לדעתי בעיקר באירועים.

גם אנחנו הרמנו לחיים, כל אחד וטעמו הוא הן בסוג האלכוהול והן בטעם הכוסית.






כפי שציינתי מעלה עדי חושבת המון על הסביבה ועל החברה וכאן שמה דגש לשימוש בחד פעמי- בעת השימוש, הכוסית מייתרת שימוש בכוס פלסטיק חד"פ. (למעלה מ300 מליון יח' נזרקות בכל שנה בישראל ). ובדגש על נושא החברתי - חלק מההכנסות המוצר מועברות לטובת פעילויות מהנות למשפחות חד הוריות.

המוצר פרווה. 
כשרות מהדרין
 מחיר: מארז של 10 יח' – 50 ש"ח


הרצל'סJOY פיתה



בעבר יצא לי לדגום כבר פיתות צבעוניות אולם לצערי בשל העובדה כי המוצר נעשה ממי ירקות כאלו ואחרים הטעם היה מאוד דומיננטי וילדי ממש לא הסכימו לטעום. אצל עדי המוצר פשוט מעולה, לפיתה יש צבע מדליק ומיוחד ואילו בטעם נטרלי לחלוטין בדיוק כמו פיתה רגילה (אגב את הפיתות שלה ניתן למצוא גם בחזקת ללא גלוטן).

כאן הצבעים מופקים ממקורות טבעיים בלבד: ירקות,פירות,תבלינים וסופר-פוד. ( ככה שלא מרעילים אף אחד\ת), צבעים לבחירה: ירוק,צהוב,ורוד ושחור.

את המארז עדי הביאה לי בשיא ניקיונות הפסח ומבלי ששמתי לב החבר'ה שלי פשוט חיסלו הכל לכן אין לי תמונות להמחיש לכם את תוכן הפיתה ולנסות להעביר ולו במעט את האיכות. 




חלק מהצבעים מופקים מירקות מוצלים (הכוונה לירקות המיועדים להשמדה בשל נראותם בלבד ולא בשל איכותם) . 3\1 מהמזון בישראל נזרק (!) המיזם הוא בשיתוף הארגון הירושלמי המופלא (!) 'מצילות המזון' – ארגון הדואג ללקט ירקות,פירות ומאפים מהשוק הסיטונאי בירושלים ויוצר סלי מזון מכובדים לאלפי משפחות נזקקות בכל חודש.

חלק מההכנסות של מיזם 'הרצלסJOY' יתרמו למצילות המזון.

אז חברים, אם גם אתם כמוני אוהבים דברים שונים, דברים מיוחדים עם אגנד'ה קסומה ומיוחדת העומדת מאחוריה זה הזמן לפנות לעדי המקסימה והמיוחדת. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה