יום שלישי, 13 באפריל 2021

המתנה המושלמת לכל יולדת - עוגת חיתולים

מה יותר מרגש מלידת תינוק חדש? בכל לידה של חברה/ בת משפחה אני מתרגשת מחדש. ממש בימים אלו מצטרפת לחיק המשפחה נסיכה קטנה והורסת וההתרגשות בשיאה. 

לא אחת שואלים אותי מה כדאי לקנות מתנה ללידה- לקנות ליולדת או לקנות כמו כולם לתינוק. לקנות חליפה, צעצוע, קרמים, מה כדאי? אז אני אומרת בואו נקנה גם וגם וגם וגם, בואו נעשה עוגת חיתולים- מתנה שכל יולדת תרצה לקבל ומבטיחה לכם שכאשר תתהלכו בפרוזדור בית החולים הרבה ראשים יסתובבו אחריכם.

אז איך מכינים? מה צריך? כאן זה נתון לשיקולכם- עניין של תקציב אבל ראשית זקוקים ל-2 חבילות חיתולים ומכאן השמיים הם הגבול.

מי שמכיר אותי יודע שלאורך גידול ילדי תמיד השתמשתי בחיתולים של האגיס. שלא תטעו, כאשר בכורתי נולדה לפני 23 שנים ניסיתי גם מותגים אחרים כי בזמנו החיתולים היו מאוד יקרים אולם מעולם לא הצלחנו להחליף את האגיס. ארבעת ילדי סובלים מאסטמה של העור ואף חיתול לא עשה עימם חסד, כולם ככולם גרמו להם לתפרחת חיתולים מטורפת ושוב ושוב חזרנו  למותג האהוב והמוכר האגיס. 

טוב, נחזור לענייננו אז כמובן שגם בעוגת החיתולים שאני מכינה אני תמיד מצרפת את מוצרי האגיס כי כאשר אני מעניקה מתנה אני מעניקה את הטוב ביותר.


המצרכים:
תחתית- אני באופן אישי קונה מגש פלסטיק ו/או מגש קרטון שיש בחנויות חד פעמי אך בהחלט ניתן להכין גם עם עיגול מקרטון.
צלופן.
סרטי מתנה.
חבילת גומיות.
גליל סלוטייפ.

חיתולים-מאחר וכאמור אני באופן אישי נאמנה להאגיס כבר יותר משני עשורים עם ארבעת ילדי אני מכינה את עוגת החיתולים רק עם חיתולי החברה- לעוגה צריך בין חבילה ל-2, אני באופן אישי הכנתי עם 2 חבילות.



זה כאמור רק הבסיס, מכאן השמיים הם הגבול, תוכלו להוסיף משחקים לתינוק, בגדים, חיתולי טטרא, שמיכות, מוצרי טואלטיקה ועוד ועוד .

אופן ההכנה:


לגלגל כל חיתול ולהדקו היטב בעזרת גומיה.





ליצור מעגל של חיתולים בשכבה ראשונה, לחזק עם סלוטייפ וסרט מתנה:


להתחיל לסדר את מרכיבי העוגה:





לחזור על הפעולה עם שכבות חיתולים נוספות כראות עינכם ובתוך כל שכבה להוסיף עוד ועוד מרכיבים.



לארוז את העוגה עם צלופן וסרטי מתנה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה