יום ראשון, 4 באפריל 2021

הגלידה- רמת ישי- עצירה מתוקה ומפנקת



לא אחת בדרכנו צפונה אנו עוצרים להתרעננות קלה ברמת ישי, יש שם מרכז קניות שכולל מגוון רחב של פינוקים והפעם בדרכנו צפונה בחרנו לעצור ב-הגלידה רמת ישי- פנינה קסומה, מתוקה ומפנקת מאוד. הגלידה רמת ישי היא גלדרייה איטלקית ויוגורטייה בייצור עצמי. כאן מייצרים גלידות טריות על בסיס יומי מחומרי גלם מובחרים המיובאים מאטליה כבר למעלה מ-13 שנים (ממש חור בהשכלה שלא הכרנו עד היום).




הסניף רחב ידיים ומכיל מקומות ישיבה בפנים ובחוץ (רוב הנוכחים בחרו לשבת בחוץ בצל קרני השמש). נקי ומצוחצח בכל פינה ופינה בדיוק כמו שאני אוהבת (אפילו השירותים). כמו כן דבר סופר חשוב, כאן על התו הסגול ודואגים כי כל הנוכחים במקום יעטו מסיכה.



מגוון הגלידות רחב וחלק מן הטעמים ייחודיים להם, הגלידה טעימה במיוחד וביס קטן מהגלידה גרם לי להזרק אי שם לצפון איטליה אט ביקרנו במפעל גלידה איכותי ,איטלקי ואותנטי. מאחר וביקרנו בפסח התענגנו על טעמים נטולי גלוטן שהיו פשוט מעולים מעולים וכלל לא הורגש החוסר בגלוטן.



גם בגזרת היוגורט 2 הטעמים שיש במקום (עזים ובקר) היו פשוט מעולים- מגוון התוספות רחב ועשיר מאוד וצוות המקום "מעמיס" תוספות בנדיבות יתרה. שלל התוספות היו טריים ורעננים עד מאוד.










חייבת לציין לטובה את השירות המהיר, המוקפד והאדיב מאוד, כל הצוות עם חיוך על הפנים ורצון לשרת ולעזור לכולם. כפי שציינתי מעלה המקום סופר סופר נקי ומדוגם בדיוק כמו שאני אוהבת (מודה לא אחת שללתי מקום בשל חוסר בניקיון ואסתטיקה). לא בכדי המקום הומה אדם , אין ספק כי שמם הולך לפניהם (בכל זאת עם וותק של 13 שנים ולא בכדי).

אז חברים מניחה שאם אתם מקומיים אתם מכירים את המקום ואף פוקדים אותו בתדירות קבועה אולם באם לא אתם חייבים בדרככם צפונה לעצור להתרעננות מפנקת ואיכותית, הנאה רבה מובטחת לכם, מילה שלי.

הגלידה- רמת ישי
טלפון להזמנות:
04-871-7179
שעות פתיחה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה