יום שלישי, 13 באפריל 2021

אימל'ה ואבל'ה- Pink Golda- נחתה אצלינו בפתח תקווה

אם תשאלו אותי מה אני מעדיפה ארוחה דשנה או שמא ממתק איכותי ו/או גלידה/קינוח מושחת ומפנק ברורה לכם התשובה כן? אין לי בכלל התלבטויות בנושא. בימים אלו הושקה לראשונה חנות Pink Golda בפתח תקווה (ברחוב השחם 30) ושם נמצא את כלל המוצרים האהובים והמבוקשים של הרשת וביניהם מעל ל-100 מוצרי פטיסרי בהם: מרציפנים, מרמלדות, חטיפי שוקולד, עוגיות פטיסרי, ממרחים, רטבים, מוצרי בריאות כגון משקאות יוגורט, אסאי ועוד- אימל'ה ואבל'ה איזו שחיתותתתת. 




רשת ANITA וגולדה מזמן מובילות סוג של מהפכה בענף עם הפיכת הגלידה לקינוח פטיסרי עם טעמים ייחודיים , שילובי טעמים נועזים ושיתופי פעולה יצירתיים בעולמות הלייף סטייל. אך גם עם מותג חזק ומבוסס וקהל קונים קבוע הם לא קופאים על השמרים ומסתכלים קדימה, אל היעד הבא עם השקת המותג החדש Pink Golda"". מהלך שנועד לשנות את תפיסת הצרכנים כי רשת ANITA וגולדה הם רק גלידה, ולהנגיש לציבור הרחב את כל הדברים הטובים שהרשת מתמחה ומייצרת.





Pink Golda"" מחזקת את המגמה של "צריכה על הדרך" שהולכת וצוברת תאוצה גם בקטגוריות המתוקים, עם העדפת הצרכנים לפינוק מתוק במנה קטנה ואישית שאפשר לקחת לדרך, ומציעה מעל ל-100 מוצרי פיטסרי אשר מיוצרים במפעל של Anita בהם: עוגיות בייגלה ושוקולד מריר, חטיף קוקוס טבעוני, מרמלדות בטעמים, תערובת אגוזים מקורמלים, משקאות יוגורט ואסאי, תערובות גרנולה מגוונות ועוד. בנוסף, תחת ליין המוצרים החדש מושקות סדרות מוצרים ייחודים בהן מוצרי "בייגלה מלוח", שהפך למותג בפני עצמו, מוצרי פופקורן מצופה והרחבת שיתוף הפעולה עם סדרת מוצרים של העוגייה המובילה, "נייט קוקי".







כחלק מהשקת המותג החדש, הרשת הקימה מפעל חדש בכפר ויתקין על שטח של 6000 מ"ר, ובמקביל מתרחבת בזירה הבינלאומית עם 8 סניפים חדשים ל- ANITA : סניף ברצלונה שייפתח במאי, סניף לימסול שייפתח ביולי ,סניפים בלונדון ולוס אנג'לס שייפתחו בספטמבר ו4 סניפים נוספים באוסטרליה בנוסף ל-3 הקיימים. הסניפים החדשים מצטרפים לסניפים הקיימים בניו יורק ופורטו ריקו שנפתחו ברבעון האחרון , ועם ההתרחבות תמנה רשת ANITA עד סוף השנה 14 סניפים בפריסה בינלאומית.

אמש הגעתי לפתיחה הרשמית של החנות והוקסמתי מן הצבעים, הניחוחות, הטעמים , המרקמים- וואו לונה פארק שלם של קינוחים וממתקים מושחתים, טעימים, איכותיים ומפנקים במיוחד. 







כשאני אומרת לילדי גולדה הם מיד שומעים רוטב בייגלה מלוח, אז חברים וילדי היקרים -לראשונה, הרוטב הממכר ושאר המוצרים המבוקשים והאהובים של גולדה וANITA זמינים לרכישה בחנות קונספט חדשה תחת השם Pink Golda"".

אתם עוד פה? רוצו, רוצו, רוצו לחנות החדשה בשחם 30, פתח תקווה ותהנו מכל העונג המושלם הזה. אגב בקרוב מתוכננות להיפתח 2 חנויות נוספות בתל אביב וחוצות שפיים

פינק גולדה, השחם 30 פתח תקווה. טווח מחירים-8-95 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה