יום ראשון, 4 באפריל 2021

קאט באדו- חווית לימוד אחרת

השנה האחרונה לימדה את כולנו דבר או שניים על החיים. זוהי שנה בה הייתי אמא, חברה, מורה ומחנכת, כל זאת כמובן לצד עבודה במשרה מלאה. לא אחת מצאתי את עצמי יושבת שעות עם ילדי מאתגרת אותם, מלמדת אותם ולומדת יחד איתם. את משחקי הקופסא ללימוד השפה האנגלית מבית קאט באדו אני מכירה כבר זמן רב. לפני כשנה וחצי נחשפתי אליהם לראשונה ומאז הם מככבים אצלנו בבית. 

מדובר בסדרה של משחקי קופסא ללימוד אנגלית שפותחה על ידי סיגל כהן- סקאלי אם לילדה בת 10 שאוהבת אתגרים וחשיבה מחוץ לקופסא, המשחקים פותחו בשנה האחרונה ומתאימים גם לילדים עם קשיי למידה, בהם שולטת דמות מרכזית שנקראת CAT BADOO (החתול בדו) , חתול מאויר המעודד את הילדים לשחק את משחק הזיכרון שכולם אוהבים ומשחק הרביעיות ללימוד קריאה לפי תנועה וצליל ובכך לומדים הילדים באמצעות חווית המשחק קריאה ואת אותיות ה- ABC. הדמות יצרה סיגל, קאט-באדו, הוא הגיבור של סדרת המשחקים החדשה, שמטרתה לסייע לילדי הגנים ובית הספר היסודי ללמוד אנגלית. בליווי איורים מקוריים של סיטואציות יומיומיות משעשעות, קאט-באדו מתווך לילדים את נבכי השפה, הילדים משחקים ונחשפים לאותיות ה-ABC , רוכשים אוצר מילים ראשוני ומתרגלים את הקריאה והכתיבה.

מחקרים מאז ומתמיד הוכיחו לכולנו שתכנים המועברים כלמידה רב חושית ועל ידי משחק הם השיטה הטובה ביותר ללמד אנגלית לילדים. משחק הוא חלק מתהליך הלמידה בכל גיל, מאפשר להעז, לאתגר, לאלתר, ליצור פתרונות ולקחת סיכונים מבלי לחשוש מהתוצאות.

שלא תטעו אני מסוג ההורים שמאוד מעריך את המורים ואת עבודתם הקשה, אממה? לימודים בזום זה לא תמיד קל ולרוב די מאתגר. אז זוכרים שציינתי שהייתי מורה ומחנכת? זוהי בדיוק הנקודה. מצאתי את עצמי לא אחת יושבת עם בניי בשיעורי הזום (לרוב במקצועות שבהם המורה היא לא מחנכת הכיתה) ולא פעם ולא פעמיים נותרתי ללא מילים. זה היה שיעור שפשוט המורה המקצועית כמעט ולא הצליחה ללמד, היא יותר עסקה בצד הטכני ובבקשותיה החוזרות ונשנות לריכוז ושקט. החלטתי שאני לא נותנת לקורונה לנצח אותנו ועל כן הקדשתי מידי יום שעת לימוד ומשחק בשפה האנגלית ובמתמטיקה עם בני בן התשע.

הפעם אני רוצה להמליץ על ערכת אנגלית מלאה הכוללת: 3 משחקי קופסה + 3 חוברות עבודה.




ערכת למידה שלמה המשלבת משחקים וחוברות עבודה ללימוד יסודות השפה האנגלית בבית, תוך כדי משחק, הנאה, למידה, עבודה עצמאית וגיבוש משפחתי. חייבת לציין שבעזרת הערכה המקסימה הזו לימוד השפה האנגלית הופך קל, כיפי ומהנה יותר לקטנים ואף לגדולים יותר. אפילו בני בן ה-14 שמח לשחק עימנו במשחק הזכרון וברביעיות. אין ספק שכך הם מעשירים את אוצר המילים ואת הידע הבסיסי בשפה האנגלית.






3 חוברות עבודה מקיפות כוללות ביחד 140 דפי עבודה המתרגלים כתיבה, קריאה ואוצר מילים.






ערכת אנגלית המלאה מקנה שליטה בכל יסודות השפה האנגלית: קריאה, כתיבה ואוצר מילים רחב בן כ – 500 מילים עיקריות המהוות בסיס איתן לניהול שיחה והבנת הנקרא והנשמע באנגלית. כיף גדול שהילדים שמחים ונהנים ללמוד אנגלית בלי שום נדנוד מצידנו.

אז חברים, השנה הזו הייתה שנה מאתגרת בה הילדים בקושי למדו על כן זוהי ההזדמנות שלנו כהורים להשלים ולו במעט את הפערים ולעזור לקדם את ילדינו, הערכה הזו תעשה את העבודה נאמנה ובקלילות- ממליצה בחום!!!


* המשחקים מתאימים לילדים בגילאי 4-12

* המשחקים מותאמים לחומרי הלימוד לכיתות א'-ו' ומלצים על ידי מורים ואנשי מקצוע.

* חיזוק יכולת השיחה באנגלית וחיזוק הבטחון העצמי.

* המשחקים מתאימים לילדים עם קשיי למידה ובעיות קשב וריכוז.


משלוח לנקודת איסוף מתנה ברכישה מעל 200 ש"ח.
המשלוחים מגיעים עד הבית כסדרם, בתוך 5 ימי עסקים.
משלוח עד הבית *במתנה * ברכישת ערכת אנגלית המלאה. (אין כפל מבצעים).

אספקה לנקודת האיסוף / עד הבית בתוך 3 ימי עסקים.

100% שביעות רצון – החזר כספי מובטח אם אינכם מרוצים (בכפוף לתקנון ).

אתם עוד פה? רוצו והזמינו מתנה מושלמת לכל ילד וילדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה