יום שני, 3 במאי 2021

אסם נסטלה משיקה מהדורת חג מרגשת של פתיבר- ואני מפתיעה עם קסטה מושלמת


חג שבועות כבר ממש עוד רגע כאן ואני מתחילה בחזרות לארוחת החג. מי שמכיר אותי יודע שזהו החג האהוב עלי ואני נערכת אליו מבעוד מועד עם המון מתכונים שווים, מפנקים וטעימים במיוחד. 

לרגל החג אסם נסטלה משיקה מהדורת חג מרגשת של פתיבר- פתיבר ורוד בטעם פטל- וואו, איזה חידוש מרענן ומיוחד. החג הזה יהיה וורוד ומגניב במיוחד. 

לקראת חג השבועות הקרוב, אסם מרחיבה את מגוון המוצרים מבית המותג האהוב ומשיקה מהדורה ייחודית, מרגשת וסוחפת: ביסקוויט פתיבר בצבע ורוד ובטעם פטל, הביסקוויט המושלם להכנת מגוון עוגות וקינוחים טעימים, צבעוניים ומרהיבים ביופיים.



לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד המוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי. אנחנו מתרגשים עם השקת הפתיבר הורוד שמגיע לקראת חג השבועות הכל כך אהוב על הישראלים. הפתיבר הורוד מעניק לצרכנים אינסוף אפשרויות יצירתיות להכנת קינוחים ועוגות בצבעים ובטעמים שיצרו חגיגה של ממש בשולחנות החג. עם הפתיבר הורוד ניתן ליצור קינוחים חדשים וטעימים, להפתיע את בני הבית והחברים ולחגוג חג שמח ומלא בצבע ורוד".

בתחילה כאשר קיבלתי את המשלוח קפצה לראשי המחשבה כי אכין מהם עוגת גבינה ופטל אולם חיש מהר החלטתי שאפתיע את בני הבית ובמיוחד את בני חולה הקורונה בקסטה טעימה, קרירה, מפנקת ומיוחדת.





רוצים מתכון? בבקשה, קלי קלות:

המצרכים:
2 שמנת מתוקה
חלב מרוכז
מעט תמצית וניל
חצי חבילת ביסקויטים בטעם פטל.

אופן ההכנה:
להקציף את השמנת מתוקה עד לקבלת קצפת יציבה, להוסיף את החלב המרוכז ולהקציף היטב, להוסיף מעט תמצית וניל.

בתבנית להניח שכבת ביסקויטים, למרוח את תערובת הגלידה ומעל להניח שכבת ביסקויטים נוספת. 

להקפיא 4-5 שעות, להוציא, לחתוך לקוביות ולהתענג.



ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

חג שמח!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה