יום שלישי, 18 במאי 2021

חברת חיסונית משיקה את הגרפווטר קידס להקלה בכאבי בטן


חברת חיסונית משיקה את הגרפווטר קידס להקלה בכאבי בטן




ארבעת ילדי ידועים כסובלים מכאבי בטן באופן די שכיח. כל כאב קטן כגדול מתרכז להם בחלל הבטן והם מתלוננים. אם בתחילת דרכי כאם הייתי מבוהלת מכל כאב בטן הלוא שכיום אני יודעת להחזיק בבית את המוצרים הטובים ביותר שיש לשוק להציע והכאב חיש מהר מאחורינו.

מניחה שאת מוצר הגרפווטר כולם מכירים, אותו מוצר שאנו כהורים נותנים לתינוקות הרכים כאשר הם סובלים מגזים. אז זהו!! מהיום יש חידוש בתחום!! מהיום ניתן לעזור לילדנו הבוגרים יותר בהתמודדות עם כאב בטן כזה או אחר. (כמובן שמידע זה לא מחליף התייעצות רפואית).

בימים אלה משיקה חברת חיסונית את הגרפווטר קידס להקלה ניכרת ומהירה בכאבי בטן בילדים מגיל שלוש ומעלה. התכשיר בטעם פירות מתקתק (אך ללא תוספת סוכר!)מבוסס על טיפות של שמנים טבעיים: שומר, אניס מנטה וליקוריץ, הידועים כמשפיעים ויעילים בבעיות של מערכת העיכול. הגרפווטר אינו מכיל גלוטן וסוכר וללא אלכוהול.

את התכשיר מומלץ ליטול 3 פעמים ביום על פי ההנחיות ,כפית או כף לפי הגיל, יש לנער את הבקבוק לפני השימוש . הגפרווטר בעל תוקף של שנתיים ויש לשמור אותו במקום קריר ויבש כגון ארון תרופות או מגירה. האריזה מכילה כוסית מדידה לנוחיות השימוש.

נירית מן בעלים חיסונית: " הגרפווטר שהינו על בסיס טבעי מהווה פתרון טעים ומהיר לכאבי הבטן הטורדניים בקרב ילדים. מדובר בפיתוח ישראלי עליו עמלנו מספר שנים בכדי לדייק את הנוסחה ולשווק תכשיר יעיל מחד וטעים מאידך. המטרה שלנו הייתה לספק עבור ילדים מוצר המבוסס על חומרים טבעיים שיקל את הכאב וניתן יהיה ליטול בהנאה וללא הסתייגות."


*נשים בהריון, נשים מניקות ואנשים וילדים הנוטלים תרופות מרשם חייב להיוועץ עם רופא.

*אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד הרכיבים או מתרחשת תגובה לא רצויה.


תכולה: 120 מ"ל

ניתן להשיג בבתי מרקחת ברחבי הארץ, סופר- פארם, BE מחיר לצרכן: 69.90 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה