יום רביעי, 5 במאי 2021

ילד חולה קורונה מפתיעים עם פינוק מבית JOY בוטיק בעיצוב אישי

אז כן, גם לאחר שנראה והקורונה פינתה את מקומה היא הגיעה אלינו, ביום בהיר אחד נתבשרנו שבננו חולה קורונה. לצערינו הוא מבודד בחדר ועם כל התסמינים האפשריים על כן מידי יום רק חיפשנו להנעים את זמנו ואת נפשו. משלוח הפינוקים הראשון שהגיע לחדרו היה של JOY בוטיק בעיצוב אישי.

את  JOY בוטיק בעיצוב אישי אני מכירה כבר מהעבר וכל פעם נדהמת מחדש והיופי, מהאסתטיות, מהמבחר, מהמגוון ומהטעמים המושלמים שהן מציעות לנו הלקוחות. 

 JOY בוטיק בעיצוב אישי הוקם על ידי חופית ועינב  מתוך האהבה העזה למתוק ולאסתטיקה. אלו הן שתי אחיות מיוחדות במינן, האחת עם אהבה ענקית לתחום האפייה והמטבח ואילו השנייה מכורה לאסתטיקה ועיצוב. יחדיו הן פתחו את המותג ששם לפניו את האיכות, העיצוב, היוקרה והטעמים הנפלאים. 

הפרודוקטים של JOY הם מהאיכותיים ביותר. כל מוצרי הקונדיטוריה נעשים בשיטת ה-HOME MADE ללא מרכיבים תעשייתיים כלל ועם מתכונים מקוריים בלבד. הקאפקייקסים שלהם לדוגמא אינם עשויים מקרם חמאה אלא מבסיס שמנת עשירה. כל המוצרים המורכבים משוקולד הינם משוקולד בלגי או הולנדי עם 60% מוצקי קקאו.

כלל מארזי JOY  מעוצבים על ידי וואשי טייפ וחוטי איכרים. כל מארז נארז בהתאם לצבעים ואופי המקבל כך שכל מארז הינו ייחודי ואינו דומה לאחר.





יש מבחר רחב של מארזים: כאלו המתאימים לנשים, לגברים, לנשים לאחר לידה, לימי הולדת, לחגים, לאירועים מיוחדים ועוד. 

אז כאמור מאוד רצינו להמתיק את שהותו של נסיך הבית בבידוד ולכן הוזמן בעבורו מארז גלידה מפנק במיוחד :





המארז מכיל:
גלידת שמנת בטעם קינד- יש מבחר רחב של טעמי גלידת שמנת ו/או סורבה איכותית יש לבחור ולציין טעם בהערות: לוטוס, וניל עוגיות, סניקרס, קינדר בואנו, סורבה פירות יער, סורבה פסיפלורה.
צנצנת סוכריות לגלידה
צנצנת גרנולה
צנצנת פצפוצי שוקולד
צנצנת סירופ שוקולד

*הצנצנות עשויות מזכוכית ומתאימות לשימוש חוזר.






האריזה הממותגת כוללת:
קופסא מעוצבת
6 כוסות גלידה ממותגות
6 כפיות גלידה מעוצבות
כף גלידה מעוצבת! *עקב מחסור במלאי הכף גלידה מתחלפת ב2 דונאס*
6 מפיות איכותית
מבחנת סוכריות ג’לי בינס






מיותר לציין את התלהבות של בני נכון? זוהי המתנה המושלמת בעבורו. כחולה קורונה עם כאבי גרון הגלידה הייתה הפתרון והנחמה האולטימטיביים, הוא התענג על כל ביס וביס וחיסל עד תום את קופסת ההפתעות המפנקת שלו. 





אז חברים אם גם אתם מחפשים את המתנה הייחודית, את זו שתעיף את מקבל המתנה זה המקום בעבורכם. כאמור כפי שציינתי מעלה יש קטגוריות מדהימות לכל חגיגה ואירוע. ממליצה בחום, אין לי ספק כי מקבל המתנה יברך אתכם. 

לפרטים נוספים ניתן לפנות :




טלפון להזמנות:
050-4556206

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה