יום שני, 3 במאי 2021

חדש KIDIVIDEO שעון חכם לילדים עם שיחות וידיאו


חדש KIDIVIDEO שעון חכם לילדים עם שיחות וידיאו



כאמא חרדתית אני כל הזמן עם היד על הדופק, כל הזמן שואלת, חוקרת את ילדי וחבריהם בדבר הנעשה בכיתה ומחוצה לה. לא אחת אני מוצאת את עצמי בשעת ערב מאוחרת חושבת על חוויות היום של ילדי וחבריהם ומתקשרת למורים על מנת לברר דבר כזה או אחר. מוצאת את עצמי לעיתים קרובות חולמת להיות זבוב על הקיר בכיתה ו/או בסביבתם של הילדים במהלך היום.

אז זהו, שלא עוד!! מהיום בזכות הגרסה החדשה של השעון החכם KIDIVIDEO אנו ההורים זוכים לדעת לא רק היכן הילדים נמצאים ולמה הם חשופים אלא גם לשוחח עימם באמצעות תקשורת קולית ושיחת וידיאו על ידי מצלמה המותקנת על השעון אותה ניתן להפעיל מהנייד של ההורה בלבד וכן מד צעדים לחובבי הכושר והספורט.




אין ספק שזהו הדבר הבא!! מהיום אני יכולה לשחרר ולו במעט. אם פעם לא איפשרתי לילדי בן התשע ללכת לבדו לחבר שמתגורר בתים ספורים מאיתנו הלוא שכיום אני יכולה בשקט לאפשר לו לצאת לבדו ואם ממש מודאגת (ואני מודאגת) אני פשוט מעבירה עימו את הדרך באמצעות שיחת וידאו לייב..

אז כאמור כיום בעזרת השעון החכם אנו ההורים חשופים בכל רגע נתון לדעת היכן הילדים נמצאים פיזית, להאזין לאילו תכנים הם נחשפים, לתקשר איתם באמצעות אפליקציה, לקבל התראות אזהרה בעת מצוקה ולראות פיזית את סביבת הימצאותם, כל אלו כמובן בנוסף לשיחות הוידיאו שאנו יכולים לעשות עימם באמצעות מצלמה המותקנת על השעון אותה ניתן להפעיל מהנייד של ההורה בלבד.




ה Kidi-Watch מכיל שלל פונקציות בטיחות לילדים כדוגמת איתור מיקום על גבי מפה באמצעות GPS, שיחות קוליות למספרים המוגדרים על ידי ההורה מראש, צ'אט קולי והודעות firewall. כמו כן, ניתן להגדיר מרחב פעילות של הילד באמצעות גדר אלקטרונית עם דיווח על כניסה ויציאה מאזורים מוגדרים מראש. לשעון פונקציה של כפתור SOS לשיחת חירום.

השעון החכם מאפשר האזנה מרחוק לסביבת השעון, צפייה בהיסטוריית מיקומים וכעת גם אפשרות לצילום מרחוק של אזור הפעילות. השעון פועל באמצעות רשת האינטרנט הסלולרית ומאפשר להאזין לתכנים אליהם נחשפים הילדים ולנסות למנוע מצבים של מצוקה, שיימינג חברתי, שכחה וכל סכנה אחרת אצל הילד/ה. כמו כן, יש בו אפשרות למדידת צעדים ומרחק של הילד/ה פונקציה מעולה למי שרוצה לשמור על כושר והכל במכשיר אחד חכם.

למעשה השעון מהווה תחליף לטלפון סלולרי להורים אשר אינם חפצים לתת מכשיר סלולרי לילדים. השליטה בשעון נעשית באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS. בעת הורדת האפליקציה וקישור לשעון המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של ההורים.

להבדיל ממכשיר סלולרי, ב- KidiWatch להורה השליטה המלאה אל מי הילד/ה יחייגו, עם מי יתכתבו ומתי יוכלו לשחק בשעון, כל זאת נשלט על ידי ההורה באמצעות האפליקציה המותקנת במכשיר הנייד בנוסף ניתן להורה לנעול את המכשיר בזמן הגן, בית הספר ועוד. השעון פועל באמצעות כרטיס סים דור 4 וניתן להשתמש בו בחו"ל באמצעות חבילת גלישה. הוא קל מאוד ומשקלו עומד על 54 גרם בלבד. מסכו די גדול וכיום עומד על 1.4 אינצ', סוללה חזקה ומתאים לבעלי מערכת הפעלה של אנדרואיד ושל IOS.

המחיר של הגרסה החדשה עומד על 499 שקלים. הערכה מכילה כרטיס סים לאינטרנט סלולרי של 019 אותו ניתן להפעיל באמצעות מנוי מוזל בעלות של 12 שקלים לחודש. מתאים לגילאי 3-10.

להשיג באתר של kidiwatch.co.il משלוח חינם וכן ברשתות וחנויות ברחבי הארץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה