יום שישי, 21 במאי 2021

PICK בר קוקטיילים מדליק ומיוחד

ממש רגע לפני פרוץ מבצע "שומר החומות" יצאנו לדייט זוגי לסיום השבוע, הפעם בחרנו לבלות בבר קוקטיילים מדליק וחדש שנפתח ממש לאחרונה ושוכן בכיכר קדומים ביפו- PICK זהו שמו. מבחינת מיקום יש לו את כל הנתונים המושלמים, מבחינת האלכוהול- סוף! מבחינת האוכל - מפנק וטעים והוויב מדליק- אז יש טוב מזה?


קונספט המקום הינו בר קוקטיילים צבעוניים בעלי שילובים מעניינים וכל אחד יכול לבחור את סוג האלכוהול המועדף עליו לשילוב במשקה. את הכוסות הממוחזרות המדליקות הביאו צוות המקום מלונדון. לכל משקה הצבע שלו- קונספט סופר מגניב. לכל משקה מתווספים להם עשבי התיבול מהגינה הממוקמת בסמיכות , סירופים מדליקים המיוצרים במקום וסוכריות גומי בהתאם לגוון הכוס.

לסבב ראשון בחרנו את:



אני בחרתי קוקטייל Red: ליקר אבטיח בייתי, ליקר פטל צרפתי, תה היביסקוס, על בסיס וודקה- צבעוני, מתקתק וטעים במיוחד, התענגתי על הקוקטייל הזה בכל לגימה ולגימה.

 


הזוגי בחר בקוקטייל White : קוקוס, שקדים, עשב לימון, מי זהר , על בסיס ערק- הזוגי שחובב את כלל המרכיבים דיווח כי הקוקטייל עשוי בקפידה, בשילוב טעמים מנצח וגם הוא בדיוק כמוני התענג על כל לגימה ולגימה. חשוב לציין כי בכלל הקוקטיילים רמת האלכוהול מורגשת מאוד ולא מלאה בקרח כמו בהרבה מקומות אחרים. 


תפריט האוכל לא רחב מידי אך כל מנה בצבע, לכל אחת מהן יש את הייחודיות , את הטאצ' האישי, את המקוריות של צוות המקום. אומנם לא דגמנו הרבה מנות אך בטוחני כי כולן ככולן נהדרות וכי אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב לדגום גם את היתר. 

אנחנו בחרנו לפתוח בנשנוש טעים ומפנק שאין אחד שלא אוהב- צ'יפס מתובל במלח ודואה (תבלין מצרי) - הנשנוש האולטימטיבי לצד המשקה, מלוח וטעים, הוגש עם קטשופ ועוד מטבל של המקום- כיף, קליל וטעים:




וזה הזמן לסבב קוקטיילים נוסף:


אני בחרתי ב-Blue: ליקר פרחים כחולים, לי'צי, אננס  על בסיס וודקה. כאן בשונה מהקוקטייל הראשון הטעמים מעט יותר חמצמצים. גם כאן בדיוק כמו בקוקטייל הראשון התענגתי לי על כל לגימה ולגימה. אין ספק כי ברמן המקום יודע בהחלט את העבודה ויודע את המינון הנכון ושילוב הטעמים המדוייק:



הזוגי בחר ב-Green: מיץ תפוחים, אתרוג, ליקר עשבי גינה, אגבה על בסיס ערק. גם כאן בדיוק כמו בשלושת הקוקטיילים הקודמים שילוב מדוייק מאוד, איכותי מאוד ובשילוב טעמים מפתיע מאוד. 



לחמניות עננים מלאות כל טוב - אני בחרתי ב- Pool-ke: סלט עוף עסיסי עם מיונז, עשבי תיבול טריים, בצל סגול, קשיו מקורמלים מתובלים. הלחמניות עצמן קריספיות מבחוץ ורכות רכות מבפנים וטעימות במיוחד. המילוי מגיע בנדיבות רבה ושילוב כלל המרכיבים מדוייק מאוד. כל ביס מהמנה זו פשוט חגיגה. 



הזוגי קרניבור הבית בחר במנת Basar: לחמניות עננים ממולאות בבשר מפורק בבישול ארוך (אבל באמת ארוך הבשר התפורר לו ממש), ארוגולה, איולי תה אפרסק מעושן ביתי שהעניק טוויס ייחודי ומעניין למנה. גם כאן בדיוק כמו במנה שלי מדובר בלחמניות קריספיות מבחוץ ורכות רכות מבפנים עם מילוי בנדיבות, ממרח מושלם וטוויסט מדליק- מנה מנצחת:




קינחתי עם הקינוח המושלם- מלבי חלבי טעים וקטיפתי כאשר מעטר אותו רוטב חמצמץ עם שברי קשיו קראנצ'ים מעל- הקינוח האולטימטיבי מבחינתי לסיום כל ארוחה. אגב, המלבי מגיע גם בגרסה הטבעונית (פרווה):



ממש רגע לפני שעזבנו ברמן המקום חילק לכל הנוכחים במקום צייסר והרמנו יחד לחיים לזוג שממש בקרוב מתחתן- היש מיוחד ומרגש מזה?



לסיכום, בדיוק כמו שפתחתי למקום יש את כל הנתונים לבילוי המושלם. שהינו במקום למעלה משעתיים והתענגנו על כל רגע ורגע. מוזיקה מקפיצה אך לא רועשת מידי. השולחנות היו מלאים עד אפס מקום אך יחד עם זאת השירות מוקפד, אדיב, מהיר ואיכותי מאוד. האוכל טעים, הקוקטיילים מושלמים, הבריזה והאווירה נהדרים, אין לי כלל ספק כי זה הולך להיות בר הבית שלנו. את אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.  

כתובת:
כיכר קדומים 9, יפו העתיקה
טלפון להזמנות:
055-558-9081
שעות פתיחה:
שני-חמישי 18:00 – 01:00
שישי שבת 12:30 – 01:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה