יום שני, 31 במאי 2021

אולדיס פנקייק בר- חוויה קולינרית מטריפת חושים

אתם כבר מכירים אותי נכון? כשאני נמצאת במקום איכותי ומיוחד אני אוהבת לפרגן לכם על מנת שגם אתם תהנו וזה בדיוק המקום בעבורכם. שבוע שעבר עת החיילת הגיעה לחופשה מהצבא יצאנו לחגוג בארוחה משפחתית מושחתת ומפנקת כאחד באולדיס פנקייק בר- דיינר אמריקאי המגיש מגוון מנות שף מלוחות ומתוקות היוצרות חגיגה משגעת של טעמים. 




אולדיס פנקייק בר אי שם בשלהי 2017 בתחילה כבית קפה קטן אך חיש מהר גדל והתרחב וכיום הפכו למעצמה של ממש ולא בכדי. אולדיס פנקייק בר ממוקמים בקניון רננים ברעננה וכבר כאשר נכנסים למקום ניתן להרגיש כאילו ואנו על סט של סרט הוליוודי עם מנורות דקורטיביות וספות אדומות, כאשר ברקע מתנגנת לה מוזיקת אולדיס קלאסית מתקתקה.




אז מה בתפריט ? הכוכב של המקום הוא כמובן הפנקייק. הפנקייק כבר מזמן לא רק קינוח בסוף הארוחה ובאולדיס עשו לו כבוד ובנו סביבו מגוון מנות מתוקות ומלוחות שיפתיעו את חוש הטעם שלנו!! ויכולה להעיד כי בהחלט הופתענו!! מדובר בפקנייקים מלוחים ומתוקים טעימים במיוחד. 

כל הפנקייקים עשויים מחומרי גלם איכותיים וייחודיים, מה שמעניק את הטעם העשיר והרך שכך כך הרבה אנשים אוהבים. כל הפנקייקים שאנו דגמנו מצויינים. בנוסף לפנקייקים ניתן למצוא גם מנות עיקריות נוספות כמו כריכים עשירים, טוסטים, פסטות, סלטים, פיצות ועוד הרבה הפתעות. אם אתם חובבי בראנצ'ים מושבעים- תשמחו לגלות שבמקום מכינים ארוחות בוקר בסגנון דיינר אמריקאי עם נגיעות של הטעם הישראלי - הדרך הטובה ביותר להתחיל את הבוקר שלכם.

בתפריט של אולדיס תוכלו למצוא מנות ללא גלוטן,מנות טבעוניות (ויגן פרידנלי 25 אחוז מהתפריט הטבעוני) ואפילו תפריט ילדים ותינוקות, ככה שכל אחד ואחת יכולים למצוא משהו שהם אוהבים אצלנו.

אז מה היה לנו?




התחלנו את הארוחה עם מנות ראשונות- ארטישוק צרוב עם תרד ופיטריות עם לאבנה יוגורט- מנה פרשית, קלילה וטעימה מאוד, שילוב הלאבנה העניק טוויסט מעניין לחיך, ממליצה בחום:






כרובית מטוגנת בטמפורה לצד רטבים צילי מתוק ויוגורט- בהמלצתה של המלצרית החביבה בחרנו במנה הזו, מנת פתיחה כיפית ומפנקת, כרובית חמימה, טרייה וטעימה במיוחד:




בגזרת המנות העיקריות בחרנו בפנקיקיים מיוחדים בהמלצת צוות המקום, מנות שנחלו הצלחה מרובה:

פלורנטין - גבינת מסקרפונה, עלי תרד מבושלים, פטריות מוקפצות וביצה עלומה- אימל'ה איזו שחיתות, איזו מנה מדוייקת בטעמה וטעימה להפליא, כל מרכיב ומרכיב שבמנה מאוזן ולא משתלט ויחד כלל הטעמים יצרו לונה פארק שלם של טעמים לחיך. התענגנו על כל ביס וביס הן הגדולים והן הקטנים:





אולדיס- סגלמון מעושן על גבינת שמנת, ביצת עין מוקרמת ופירורי אגוזים, מוגש עם סלט נבטים וגזר ברוטב טריאקי- גם כאן בדיוק כמו במנה הקודמת, שלל המרכיבים יחדיו יוצרים מנה מדהימה ומדוייקת מאוד. חייבת לציין כי גם כאן וגם במנה הקודמת הפניקייק המלוח פשוט מדהים. עוד לא יצא לנו לאכול פנקייק מלוח כל כך טעים ומיוחד. שמנמן וגדוש בטעמים מיוחדים:





סמבוסק גבינות- מאפה פנקייקים במילוי גבינות ונגיעה של פסטו, מוגש על מצע סלט עלים, בצל סגול, גזר ופיטריות בזילוף בלסמי מצומצם- בהמלצתה של המלצרית החביבה הזמנו את המנה הסופר מקורית ומיוחדת הזו, "המאפה" עשוי מפנקייק דקיק, קריספי וטעים במיוחד, המילוי מלוח בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ושילוב הסלט ונגיעות הבלסמי יצרו מנה מדהימה ומיוחדת, שונה מכל מה שאכלתם עד היום:






וצריך לאזן מעט את רמת הפחמימות שבשולחן ולכן בחרנו בסלט ארטישוק- לבבות ארטישוק , עלי תרד ופטריות מוקפצות , עגבניות שרי, מלפפון, עלי חסה, עלי רוקט ואגוזי מלך- סלט פרשי, רענן, טרי וטעים מאוד:



הבנים מצידם בחרו ללוות את ארוחת השחיתות הזו במילשייק סמיך, טעים, מפנק ומתוקקק. האחד בטעם וניל ואילו השני המתיק עוד יותר עם נוטלה.




אומנם הארוחה הייתה סופר משביעה אך יחד עם זאת כידוע לכם יש לקינוחים קיבה נפרדת ולאחר התייעצות עם צוות המקום בחרנו בקינדר בואנו- נוטלה, ממרח קינדר ושוקולד לבן נפגשים עם כדור גלידה, עטוף בשוקולד חם, שברי אגוזים ושיברי קינדר בואנו. מוגש עם קצפת בצד ואצבע בואנו- אימל'ההההההה, כמה שזה היה טעים. מי שמכיר אותי יודע שאומנם אני אוהבת מתוק אך יחד עם זאת לא מתוק מידי וכאן המנה פשוט ענתה על כל הצרכים. מצד אחד ליווי השוקולדים מתוק אך מנגד הפנקייק השמנמן והטעים לא היה מתוק מידי מה שיצר את האיזון במנה. זו באמת אחת המנות המוצלחות שדגמנו בתחום. אל תוותרו, אתם חייבים לטעום:




אז חברים אתם עוד פה? אם אתם כמונו נמנים על ארוחות שחיתות מפנקות וטעימות במיוחד זה המקום בעבורכם. 

רגע לפני שאסיים אני חייבת לשתף במשהו מעט אישי, מהכרות עם הבעלים אני חייבת לציין כי מגיע להם פרגון ענק. כידוע תקופת הקורונה לא עשתה חסד עם המסעדנים ועד שהתאוששו והרימו מעט את הראש הגיעה המלחמה. אולם צוות המקום לא הרים ידיים ועושים את המיטב, גם בחוסר כוח אדם הם מקפידים על שירות ואיכות ולא בכדי המקום המה אדם. חברים זה הזמן שלנו לתמוך ולחזק!!! 

מחפשים מגשי אירוח ודוכנים מגניבים? יופי מעולה!! מצאתם את מבוקשכם.  אולדיס פנקייק בר עושים אירועים, מגשי אירוח ודוכנים מגניבים. מגיעים כמעט לכל מקום בארץ.

אז חברים יקרים, רוצו להזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!


כתובת:
קניון רננים

טלפון להזמנות:
09-8849960



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה