יום ראשון, 2 במאי 2021

קולקציית כפכפי באמפרס לקיץ 2021 – הכפכפים שיעשו לנו את הקיץ


קולקציית כפכפי באמפרס לקיץ 2021 – הכפכפים שיעשו לנו את הקיץ



הקיץ כבר ממש כאן, אני לא יודעת מה איתכם אבל השנה הקיץ הזה מקבל אצלי משמעות אחרת, אם בשנה שעברה לא יצאנו, לא נהננו ובילינו יותר ויותר בחיק הבית והמשפחה הלוא שהשנה אני מתכננת לנפוש, לבלות, להנות, לחיות כאילו אין מחר. 

רגע לפני הקיץ כפכפי באמפרס מציגים לקיץ 2021 קולקציה חדשה של הכפכפים המוכרים בשל הבליטות המיוחדות. כלל הכפכפים מעוצבים בצבעים עזים, חלקים או בשילוב שניים ויותר צבעים ומתאימים עצמם למצב הרוח, אני חושבת שזו הפעם הראשונה שלא מתחדשת בכפכף/נעל שחורה ומתרגשת ממגוון הצבעים המושלם.




כפכפי באמפרס לנשים עוצבו עם רצועות צרות לנוחות מקסימאלית וליצירת מראה אופנתי ונכון. שילובי הצבעים כוללים בין היתר תכלת ושחור, אפור וכחול עז,ורוד ואפור או צבעים חלקים של חום מפנק ,אפור כסוף, אדום עז ואחרים.לכפכפי הגברים הותאמו רצועות נוחות במיוחד במספר עוביים ובשילובים דרמטיים של פסיפס שחור לבן או פסיפס בגווני ירוק ,שילובי חום מיוחד עם לבן, כחול דרמטי חלק ועוד.





כאן מעבר ליופי ולנוחות יש יתרון נוסף, בזמן ההליכה כפכפי באמפרס מגרים נקודות רפלקסולוגיות בכף הרגל אשר מחוברות לכל הרקמות ואיברי הגוף. גירוי זה מסייע בהפגת מתחים, עייפות, הגברה של זרימת הדם והגברת האנרגיה בכף הרגל.

לאחר נעילת הנעל, מבנה הכפכף רוכש את טביעת הרגל ומספק תמיכה מלאה לקשת בכף הרגל ויציבה מושלמת. בנוסף מבנה הסוליה מספק אחיזה טובה בקרקע בין אם יבשה או רטובה. מבנה הבליטות הייחודי מסייע באוורור כף הרגל בעת ההליכה.

הכפכפים קלי משקל, בעלי רצועות חזקות ועשויים מחומרים טבעיים וממוחזרים בלבד. עמידות הכפכפים נבחנת בהתאם לסטנדרטים אירופאיים מהמחמירים ביותר.

הסיפור של כפכפי באמפרס מתחיל בטיול של אחרי צבא בסרי לנקה כאשר שני חיילים משוחררים , יוצאי יחידה קרבית רוכשים לעצמם בסקי לנקה כפכפים מיוחדים עם בליטות בסוליה, לאחר שנעלו ונהנו הם מחליטים לקחת את הנושא צעד אחד קדימה ולעצב קולקציות כפכפים ייחודיות ואופנתיות שמתאימות לקהל מערבי.

בכל שנה יוצאת קולקציה חדשה ובעיצוב הכפכפים הם רואים שליחות בעזרה לאילו הסובלים מבעיות וכאבים יומיומיים בכפות הרגליים ובגב.




טיפים לנעילת הכפכפים: היות והכפכפים מבצעים מעין מסא'ז , מומלץ לנעול את הכפכפים לפי הקצב האישי, עד שכף הרגך מסתגלת . חשוב להעלות את משך הנעילה בהדרגה. צפוי שתוך יומיים שלושה נקודות הלחץ ישתחררו והכפכפים יפעלו בדומה למסא'ז מפנק ותמידי.

מחירים: כפכפי נשים גברים- 99 ש"ח 

את הכפכפים ניתן למצוא בשלל חנויות מובחרות ברחבי הארץ ,ברשת טבע קסטל וקסם הטבע ובאתר החברה: www.bumperisrael.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה