יום רביעי, 5 במאי 2021

מסתבר שהכינים הן חלק מהמשפחה


מסתבר שהכינים הן חלק מהמשפחה

סקר חדש מגלה:

35% מההורים לילדים שנדבקו בכינים, נדבקו מהם*




והנה הן שוב מגיעות, שוב אני שומעת מכל עבר - "הכינים חוזרות"!! מודה ומתוודה זוהי התופעה שאני פחדתי, פוחדת ואפחד עם ילדי. למרות שילדי כבר גדולים אני עדיין מוטרדת מהתופעה. 

באחד מערבי שבוע שעבר חברה התקשרה אלי בהיסטריה מטורפת "הילדה מלאה בכינים, הראש שלה עמוס בכינים הנוראיות הללו", מיד הרגעתי אותה, "אין פאניקה, יש ריזאלטס"!

אתם כבר מכירים אותי , אני אמא היסטרית וחרדתית לכן תמיד תמצאו אצלי בארון התרופות גם חומרים נגד כינים (וכאחת שקונה המון יש כמובן מספר סוגים אך הפעם נתמקד בריזאלטס).



סקר שערך לאחרונה מכון המחקר ברנדמן, עבור ריזאלטס, מגלה שיותר משליש מההורים לילדים שנדבקו בכינים, נדבקו מהילדים שלהם-מבינים מהיכן ההיסטריה שלי נובעת?

בעקבות החזרה לשגרה והצורך שהתחדש, יחד עם הנתון המפתיע על שיעור הנדבקים בקרב ההורים, ריזאלטס יוצא במבצע חזרה לשגרה בבתי המרקחת הנבחרים במהלך החודשים מאי-יוני, ומציע 35% הנחה על מגוון המוצרים.

אריה, רוקח ובעלים של רשת פנופארם: "אחרי שנה ללא כינים כמעט, אנחנו בהחלט רואים מאז החזרה ללימודים חזרה לשגרה גם בעניין הזה."



*מבוסס על סקר שנערך בדצמבר 2020 שבוצע בקרב הורים לילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה