יום שלישי, 25 במאי 2021

הבר האנגלי, Lager&Ale נחת בפתח תקווה


בעבורנו כל דבר הוא סיבה טובה לבירה! ואם עסקינן בהפסקת אש אז על אחת כמה וכמה. במוצאי שבת האחרונה ארזנו את עצמנו ויצאנו להשתחרר ממטלות השבוע, המלחמה, הקורונה ושאר דאגות ושמנו פעמנו לעבר הבר האנגלי, Lager&Ale אשר הגיע לעירנו. מהיום ניתן להנות מבר סופר איכותי במתחם יכין בפתח תקווה. הבר מציע מגוון רחב של בירות במחירים מעולים, אוכל רחוב, מוזיקה קצבית , וויב מדליק ואווירה אירופית.




הסניף רחב ידיים ויש מבחר מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, המקום המה אדם ולא בכדי שמו הולך לפניו. יש כאן שירות מעולה, אוכל טעים, בירות נפלאות והכל באמת במחירים יוצאי דופן. כאשר שוחחנו עם זוג חברים אודות המקום, הם לא הבינו איך לא הכרנו אותם עוד קודם לכן , הם טענו בפנינו כי המקום על כל סניפיו הוא הבר המועדף עליהם ובעיקר בשל ההיצע הרחב שיש הן של הבירות והן של הנשנושים המתלווים אך לא רק. גם למחירים יש משקל גדול מאוד על בחירת המקום. 

אז כאמור הגענו במוצאי שבת, הרמנו לחיים, נשנשנו והכל באווירה כיפית מאוד. נהננו מכל רגע ורגע ומבלי לשים לב עברו חלפו להם למעלה משעתיים. יש חנייה בשפע במתחם שזה יתרון סופר משמעותי נוסף. העיצוב מדליק ואירופאי- ממש אהבתי.







יש במקום מגוון רחב של בירות כך שכל אחד ימצא את מבוקשו. ניתן למצוא בקבוקי בירה/ בירות מהחבית ואף חלק מהן לבקבק ולקחת הביתה להמשך החגיגה. אגב, יש עוד מגוון רחב של אלכוהול לאלו שבכל זאת לא נמנים על חובבי הבירות. 



לצד הבירות הקרות, הצוננות והטעימות דגמנו מספר נשנושים שכל אחד היה טעים וכיפי מקודמו.

Cold Cuts-  כ-3 סוגי נקניקים, שאלוט, דיז׳ון ולחם טוסט, פלטה כיפית, קרה וטעימה מאוד:







Olive Mix- מיקס שכולל:זיתי קלמטה, זית ירוק ענק, בצלצלי שאלוט- היש יותר כיפי מזה לצד הבירה?




Patatas Bravas- קוביות תפו"א ואיולי צ'יפוטלה, גם כאן בדיוק כמו במנות הקודמות ,מדובר בנשנוש אשר מלווה את המשקה , נשנוש קליל, כיפי, במחיר נוח. הכל מאוד טרי, באיכות גבוהה :





החלטנו שבכל זאת בא לנו לאכול משהו קליל אז בחרנו במנת עראייס- 4 רבעי פיתה בשר לצד עגבניות שרי, זיתים וטחינה- מנה קלילה, טעימה מאוד. הבשר איכותי, קצוץ דק בדיוק כמו שאני אוהבת, מתובל במתינות לצד סלט עגבניות קליל, זיתים וטחינה טעימה:






Lager&Ale מונה נכון להיום 4 סניפים:

שרונה ת"א
דוד אלעזר 27, מתחם שרונה

מרינה הרצליה
מרינה הרצליה, רח' הצדף 1

פתח תקווה
יכין סנטר (ארומה לשעבר), פתח תקווה

נמל תל אביב
התערוכה 3, ספוט TLV (מאחורי מטבחי סמל), נמל תל אביב




אין לי ספק כי זהו הולך להיות בר הבית שלנו, אז חברים קפצו לאחד מסניפי הרשת, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

ורגע לפני סיום, תושבי פ"ת והסביבה, ביום ו' 28.5 החל מ-13:00 תצא לדרך מסיבת הפתיחה הרשמית לסניף החדש !
בתכנית:
בירות חופשי – לא התבלבלנו
אחראי על הביטים: DJ Chen Dekel
בתפאורה: קרני שמש, אוכל רחוב ואווירה אירופית ☀




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה