יום שני, 17 במאי 2021

רשת חינאווי Wine & More מרחיבה את פעילותה בסניף פתח תקווה



רשת חינאווי Wine & More מרחיבה את פעילותה העסקית ותחנוך בסניף פתח תקווה, מעדניה לממכר גבינות בוטיק מיוחדות מיובאות לצד מקומיות

בנוסף, תשווק את הבשר האייקוני שלה מקצביות הפרימיום שהיא מפעילה חינאווי ג'ורג', עם דגש על בשר טרי באריזות ואקום מיוחדות, לצד בשר קפוא איכות.

ממש רגע לפני החג ועוד בטרם התחלת הטירוף בארץ קפצתי לסניף חינאווי בפתח תקווה להצטייד בדברים הטובים ביותר לכבוד החג הקרב ובא. עוד בטרם הגעתי לסניף התבשרתי כי הרשת מרחיבה את פעילותה העסקית בסניף פתח תקווה הוותיק וכיום ניתן למצוא בו גם מעדניה לממכר גבינות בוטיק מיוחדות מיובאות לצד גבינות מקומיות. כמו כן הסניף משווק את הבשר האייקוני של-חינאווי ג'ורג' בשרים במגוון ורסיות של בשר טרי וקפוא בהתאם להעדפות לקוחות הסניף.

כבר כאשר נכנסים לסניף מבינים כי הגענו למקום הנכון, צוות המקום דרוך ומוכן לעזור בכל שאלה קטנה כגדולה, אדיבים, חייכניים וסופר מקצועיים. כיף גדול למצוא את כל מה שצריך במקום אחד.

החנות מחולקת לקטגוריות השונות וניתן למצוא את כלל יינות המקומיים ותוצרת חוץ, מבחר רחב של ערק ואוזו, ויסקי, בירות, וודקה ועוד ועוד.














רשת חינאווי מפעילה כיום קצביות פרימיום ומעדניות המספקות ניחוח של חו"ל. סניף פתח תקווה, יצטרף לסניפי הרשת המשווקים כבר בשר: קרליבך בתל אביב, הוד השרון, ראשון לציון ואירפורט סיטי.

היצע הבשרים הרחב יוצב במקררים מיוחדים ויתעדכן באופן תדיר ויומיומי. בין ההיצע בקטגוריית בשר טרי באריזות ואקום- פילה בקר, שיפודי פילה, שיפודי אנטריקוט, סטייק אנטריקוט, סינטה, פורטר האוס, טיבון, ניו יורק- סינטה על העצם, צלעות ארוכות, אוכף טלה, שיפודי טלה, צלי גולאש ועוד. אריזות הואקום המיוחדות מאפשרות לשמור טריותו של הבשר למשך ---ימים.



בקטגוריית הקפואים, בשר בקר- קבב, המבורגר, סטייק מינוט, כדורי בשר, בשר טחון לבולונז, בשר טחון, נקניקיות מרגז, נקניקיות צ'וריסוס. בקטגוריית עופות- שיפודי פרגיות, חזה עוף, סטייק פרגית פרוס, כנפיים.






כמו כן, תושק בסניף מעדניית גבינות בוטיק ודליקטסים מיובאות ומקומיות, הכוללת מבחר של עשרות סוגי גבינות מיוחדות כמו: גאודה, ברי, סאנט מור, קוויאר ודליקטסים רבים. לצידן ישווקו גם פסטות דה אורו קפואות המיוצרות בעבודת יד, רטבים מוכנים לפסטה במגוון טעמים המיועדים להרתחה, קוויאר שחור ואדום ומגוון דליקטסים המעשירים כל ארוחה.




כמו כן, ניתן למצוא במעדניה רטבים מיוחדים, שמן זית מובחר, מגוון פסטות בעבודת יד, ריזוטו, סרדינים, טונה אורטיז, שימורים מיוחדים כמו ארטישוק מתובל, ריבות יין, קמחים מיוחדים ועוד.





חינאווי Wine & More אבשלום גיסין 37, פתח תקווה.

טלפון: 03-9219712

ניתן להזמין מהסניף משלוחים עד הבית או באיסוף עצמי.



אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה