יום ראשון, 30 במאי 2021

הצטרפו לממלכה של Teddyberry

ימי הקורונה וימי המלחמה גרמו לילדינו להיות ספונים יותר ויותר בבתים עם פחות חברים, פחות יציאות ופחות חוגים. מי שמכיר אותי יודע שאני מעדיפה שילדי יהנו כמה שפחות מזמן מסך ועל כן משתדלת להעסיקם עם מבחר רחב של פעילויות, אתגרים, משחקים, שעשועונים ואף לימודים. 

לאחרונה נחשפתי לאתר מקסים  של Teddyberry עם היצע רחב של משחקים וצעצועים מדהימים שהילדים הכי אוהבים במחירים שאנו ההורים מאוד אוהבים. צוות המקום מאוד מאמין כי חווית רכישת הצעצוע מתחילה כבר בנוחות הגלישה באתר, דרך המחיר האטרקטיבי ביותר ועד הגעתו אלינו הביתה ארוז בקפידה ללא המתנה ארוכה. 

ואכן כך הדבר, כבר בשיטוטנו באתר אני וילדי נהננו מאתר סופר נוח וידידותי למשתמש, עם היצע רחב ומחירים סופר אטרקטיבים. האתר בנוי על הקטגוריות השונות: המותגים המובילים, משחקי חשיבה והגיון, פאזלים, מוצרי יום הולדת, מוצרי פופ, בובות ומותגים מוכרים מהארץ והעולם., יש המון מבצעים שווים, מארזי מתנה במחירים משתלמים במיוחד ועוד.  

עוד צוות המקום שם לעצמו דגש רב והתחייבות לשירות מהיר ואדיב, ותמיד לדאוג למחירים הזולים ביותר! בלב שלם יכולה להעיד כי הם בהחלט עומדים במשימה!!

אז שוטטנו כאמור באתר אני ונסיך הבית בן התשע ובחרנו את הפריטים הבאים: 

סט קוביות הקסם- משחק ממכר! זוג קוביות פאזל צבעוניות ליצירת כוכב ריבוע או מלבן לשיפור מיומנות הזיכרון אצל ילדים ומבוגרים- טוב תקשיבו לי טוב!! משחק סופר ממכר ולא יודעת מי התלהב יותר אנו המבוגרים או הילדים - תעשו טובה לעצמכם ולילדיכם ותזמינו גם לכם.



קונסולת משחקים (גיימבוי) עם 500 משחקי רטרו!

זוכרים? איזה כיף להעניק לילדנו את המתנה מושלמת :קונסולת משחקי הווידאו שתגלה לילדנו את המשחקים של פעם ואם תעורר בנו את נוסטלגיית הילדות. כאן נהנה יחדיו מ-500 משחקים מהקלאסיקות של שנות השמונים והתשעים ביניהם:טטריס, סופר מריו, קונטרה ועוד ועוד. תומך בשני נגנים עם אפשרות להקרנה בטלוויזיה (באמצעות כבל AV), ניתן לשחק יחד שני שחקנים, מגיע עם כבל USB וכבל פלט AV. 
זמן משחק ארוך וסוללה נטענת - עד 6 שעות לכל טעינה מלאה. קל לנשיאה ונוח מאוד לקחת לכל מקום.





זוג מכשירי קשר בעיצוב מדליק וצבעוני. 

הערכה מגיעה בשלושה צבעים לבחירה עם שמיעה איכותית ומשודרגת לשימוש במשחק ביתי, טיול בפארק או בטבע. מי שמכיר אותי יודע שאני שונאת משחקים שעושים רעש אולם הפעם פשוט זרמתי עם בני בן התשע שממש רצה לרכוש את המוצר יחד עם אחיו. הם פשוט נהנים ממכשירי הקשר, יוצאים, נכנסים , מדברים ומשתעשעים בטירוף. אגב, הם כל פעם בודקים את מידת המרחק האפשרי לשיחה וכל פעם מתפעלים מחדש.




אז חברים, אם גם אתם מחפשים את המשחק הבא, את החידוש הבא, זה המקום בעבורכם. הכנסו עוד היום ל-Teddyberry , הזמינו מתנה לילדכם/ליקירכם , הנאה מרובה מובטחת לכם. 

כפי שציינתי האתר נוח מאוד וקל למשתמש, המחירים סופר נוחים , יש משלוחים וכמובן ההיצע רחב ואיכותי מאוד. 

ממליצה בחום!!!

משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 199 ש"ח | 30 ש"ח בקניה עד 199 ש"ח.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה