יום רביעי, 19 במאי 2021

להיות חלקה עם LASER FITS

על רשת האסתטיקה המובילה LASER FITS כתבתי לפני מספר חודשים עת חזרנו לשגרה לאחר הקורונה. הרשת הוקמה על ידי מאיה (את מאיה הכרתי לפני מספר שנים עת הייתה מנכל"ית רשת להסרת שיער בלייזר. את אותה הרשת ניהלה ביד רמה ואני? אני פשוט התאהבתי בה. מדובר באישה מיוחדת ומקסימה, מלאת אנרגיות, קסם ונוכחות, אשת עסקים ממולחת, אם לארבעה ילדים ואת הכל עושה יחד באהבה ונתינה אין סופית. מאיה היא בהחלט מסוג הנשים שראויות להערצה. את הרשת פתחה בשיא משבר הקורונה דבר שבהחלט מהווה אתגר לא פשוט, במיוחד לאור העובדה ששוב נסגר ושוב נפתח ושוב נסגר אבל מאיה מטבעה טיפוס מאוד סובלני וסבלני ולא הרימה ידיים. ). הרשת מתמחה בהסרת שיער בלייזר, העלמת סימני מתיחה, העלמת פיגמנטציה, מיצוק העור, העלמת צלוליטיס וקריותרפיה (סאונת קור). נכון להיום לרשת יש כבר 3 סניפים הפרוסים בארצנו: פתח תקווה, נשר ובת ים (אך כפי שאני מכירה את מאיה ממש בקרוב צפויים להיפתח סניפים נוספים).

את הסניף בפתח תקווה עיר מגורי מאיה פתחה ממש לאחרונה (הסניף ממוקם  בתוך חדר כושר אייקון), הסניף מעוצב בעיצוב יפיפיה ומוקפד עם פינת קבלה, פינת ייעוץ, חדר לייזר כל זאת לצד צוות בנות מקצועיות ואיכותיות אשר מעניקות טיפול מקצועי, אדיב וסובלני עד מאוד.





צוות LASER FITS עובד בצורה מאוד מסודרת, בכל טיפול מתאמים טיפול קדימה ובה בעת מקבלים הודעה לנייד עם קביעת התור, יומיים לפני כן מקבלים תזכורת לנייד, מגיעים בזמן ובשעה היעודה, נכנסים לטיפול ונהנים מאוד מהר מהתוצאות. המכון פתוח על פי התו הסגול וכלל הצוות שומר מאוד על הכללים. הטיפול קצר בזמן, אינו כואב (אין לי כוח סבל בכלל ואני כאחת שמכל טיפול קטן בלחץ יכולה להעיד כי הטיפול אינו כואב בכלל), אינו מזיק או משאיר סימנים והכי הכי חשוב סופר יעיל!

בימים אלו בשל פתיחת הסניף החדש בפתח תקווה יש מבצע שווה במיוחד (בקרוב 2 בנותי עתידות להתחיל טיפולים במכון). חברים וחברות ממש רגע לפני שהקיץ מגיע פנו למאיה או לאחת מנציגות LASER FITS, קבעו לעצמכם סדרת טיפולים במחירים סופר נוחים עד לשביעות רצונכם (אין אותיות קטנות) , מבטיחה לכם שאתם תברכו אותי כי LASER FITS זוהי רשת האסתטיקה הטובה שתמצאו בשוק.




איך זה עובד?
 3 אזורים לבחירה:
אזורים קטנים: בית שחי, מפשעות, פס טבור, שפם, סנטר וכפות ידיים.
אזורים בינוניים: בטן מלאה, ידיים, ישבן, גב תחתון ורגל תחתונה.
אזורים גדולים: רגליים מלאות, ידיים, בטן מלאה ופנים מלאות (שפם, סנטר ולחיים).
     חבילת מיקס הזהב (כל האזורים): רגליים מלאות + ידיים + פס טבור + שחי + מפשעות.


 כפי שציינתי מעלה כאן נקבל את כל היתרונות במקום אחד: 
המכשור המתקדם בעולם (Candela).
טיפולים ללא הגבלה.
כאן מתחייבים לתוצאות.
יחס אישי ואנושי.
תיאום תורים בהתאם לצמיחת השיער!


כיצד פועלת טכנולוגיית הסרת השיער בלייזר?

האור הוא אנרגיה, ממש כמו החשמל, שהופכת לאנרגיית חום. מכשיר הסרת השיער בלייזר יורה קרן אור שחודרת אל תוך שכבות העור. מכיוון שהאור מכוון לאורך גל, המתאים לפיגמנט (צבע) הנמצא בשורש השערה – קרן הלייזר נקלטת בפיגמנט ופוגעת בו, ובכך בעצם גורמת להרס השערה עצמה, וזאת על ידי ניצול אותה אנרגיית חום המחממת את שורש השערה עד להרס שלה, וכך נמנעת צמיחה מחודשת של השערה.





סניף פתח תקווה:
חיים סוטין 4, קומה 3- מתחם הכושר ICON.
סניף נשר:
דרך בר יהודה 147 נשר מתחם הכושר ICON
סניף בת ים:
קניון יוספטל 92 בת ים מתחם הכושר ICON





טלפון:
5404*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה