יום שבת, 1 בינואר 2022

פינוקי השבת שלנו עם desserts_by_sapir

בסופ"ש האחרון חגגנו את סיום השנה האזרחית בארוחה משפחתית מפנקת, מאחדת ומגבשת עם כל ילדינו (אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות). אפילו הלוחמת הפרטית שלנו קיבלה צופר וחזרה הביתה לשבת. אתם כבר מכירים אותנו , כל ארוחה הופכת חיש מהר לחגיגה וגם הפעם חגגנו בסטייל.




הפעם הזמנו קינוחים מפנקים ומיוחדים מבית desserts_by_sapir אשר הוקם על ידי ספיר המקסימה. ספיר בת 35 הייטקיסטית ביום ואופה מדופלמת בערבים ובסופשים. ספיר מגיעה מבית של משפחה חובבת מתוק ושוקולדים ולא בכדי הפכה את זה לתחביב רציני. אז כאמור הכל התחיל כתחביב כאשר זו הכינה מארזים ופינוקים למשפחה ולחברים עד שלאחרונה בת זוגתה תהילה דירבנה אותה להפוך את זה לעסק בוטיקי אשר בזכותו גם אנו הצרכנים נוכל להנות מהאיכות הגדולה שיש לה להציע. 









ספיר מכינה המון קינוחים מיוחדים ומגוונים אולם גולת הכותרת אצלה הינה ערכת קרם בורלה שכוללת בתוכה את הקרם בורלה עצמו, 2 בקבוקוני סוכר חום, ברנר, כפיות ודף הוראות - מה שיגרום לכם להכין קרם בורלה סופר טרי, שמקורמל במקום וגורם לנו הצרכנים להנות מהיצירה ומהחוויה האישית. 








כמו כן ב-desserts_by_sapir ניתן להנות ממגוון מארזי מקרונים מיוחדים במגוון טעמים. המקרונים עשויים בדיוק כמו שאני אוהבת, במרקם הנכון, בטעם הנכון ובשילובים המנצחים. 

בימים אלו ניתן להנות ממשלוחים רק בתוך תל אביב (במידה וישנה הזמנה גדולה לאיזור גוש דן ניתן לבדוק מול ספיר בפרטי).
איסוף עצמי משכונת בבלי בתל אביב.

אז חברים אם גם אתם מחפשים את הקינוח הבא, את ההפתעה הקולינרית המדליקה שלא תמצאו בכל מקום ממליצה בחום לפנות לספיר מ-desserts_by_sapir ולהזמין עוד היום. הנאה מרובה מובטחת לכם וליקירכם, מילה שלי. 

ניתן לפנות לספיר בדף האינסטגרם: desserts_by_sapir .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה