יום שלישי, 25 בינואר 2022

300 גרם- מסעדת שף כשרה לבילוי קולינרי יוצא דופן



אתם כבר מכירים אותי ויודעים שאני מאוד אוהבת למצוא את אותן פנינות קולינריות מיוחדות וגם הפעם אני בוחרת לשתף אתכם בפנינה קסומה ומיוחדת שנחשפנו אליה בסופ"ש האחרון עת ביקרנו בצפון. 300 גרם הינה מסעדת שף כשרה ומיוחדת הממוקמת בין מטעי בננות ועצי פרי במושב בצת. מדובר במסעדה המתמחה בנתחי בשר וסטייקים עסיסיים במיוחד בניצוחו של הבעלים והשף איתי חסון. צוות המסעדה בניצוח של השף מתמחה בשיטות מיוחדות ליישון ולעישון בשר במטרה לספק לכל סועד חוויה עשירה של טעמים, ריחות וניחוחות. בתפריט תמצאו שלל מנות בשריות ומנות שף מומלצות במחירים סופר נוחים.




בתפריט ניתן למצוא מגוון מנות פתיחה מיוחדות ומפתיעות, תוספות מקוריות, מגוון מנות טאפאס, מבחר סלטים העשויים מחומרי גלם ומירקות טריים ואיכותיים כל אלו כמובן לצד נתחי הבשר העסיסיים מיושנים, מעושנים, טריים ואיכותיים מאוד.

אם תהיתם מה מקור השם הייחודי הרי כדאי לדעת כי המשקל הפופולארי לנתחי הבשר הינו 300 גרם, ומכאן מקור השם.

אז חברים, מספיק דיבורים, הצטרפו אלינו לחוויה קולינרית יוצאת דופן ולחגיגת הטעמים המשובחת שזכינו לה עת ביקורנו.

ראשית ולפני הכל חייבת לציין כי כאן מקפידים מאוד על התו הירוק ועל עטיית מסכות. השירות במקום מאוד מוקפד, סובלני, סבלני ומקצועי. צוות המסעדה יעשה הכל על מנת שכל אורח ואורחת יהנו מחוייה כוללת יחודית ומהנה. איתי חסון הבעלים ושף המסעדה מסתובב בין הסועדים, מתעניין, מייעץ, קשוב וסובלני .  יש המון דילים סופר שווים במחירים נוחים לכל כיס עם תמורה סופר הולמת. 

אז שנתחיל?

רגע לאחר שישבנו, הסדרנו נשימה וכבר אט אט הגיעו מנות הפתיחה לשולחננו, ראשית לחם פרנה טרי ונימוח עם חמאה טבעונית , מגוון סלטים ומטבלים לפתיחת שולחן כגון:  לבנה טבעונית, צימצורי חלומי, חומוס באבא גנוש, ממרח בצל, סלט גזר חלומי, חציל קלוי עם טחינה וקונפי שום. כלל המטעמים היו סופר טריים, טעימים ומיוחדים מאוד, כל מטבל/סלט קיבל את הטאצ' המקומי הייחודי לו, כולנו התענגנו על כל ביס וביס, הן הילדים והן המבוגרים:












למנות פתיחה הגיעו :

קבבוני עגל טלה חלומי- אני באופן אישי לא נמנית על חובבי הקבבונים למיניהם אולם כאן התענגתי על כל ביס וביס. הקבב עשיר בבצל מטוגן, מתובל במתינות ועדינות, עשוי בדיוק כמו שאני אוהבת, מוגש עם טחינה וסלט רענן, וואו, פשוט וואו:





צוריסוס עגל (עבודת יד), מוגש עם כרוב כבוש וחרדל דיזון- גם כאן בדיוק כמו במנה הקודמת האיכות מדברת. החבר'ה שלי התמוגגו על כל ביס וביס:



עראיס- רבעי פיתה ממולאים בבשר קצוץ דק, מוגשים עם טחינה. אני באופן אישי מאוד אוהבת את המנה הזו ונהנתי להרגיש את הבשר הקצוץ , מתובל בדיוק כמו שאני אוהבת בדומיננטיות אך כזו שלא משתלטת על המנה:





ו... גולת הכותרת לשמה התכנסנו. עוד לא הספקנו להתאושש מהמבחר העשיר, המפנק והטעים במיוחד והגיע לשולחננו מגש עמוססס כל טוב שכלל: נתחי אנטריקוט, סינטה ופרגיות לצד שעועית ירוקה וסירות תפוחי אדמה. טוב, חייבת רגע להתעכב, ראשית מדובר במגש סופר עשיר ומפנק. הבשר איכותי מאוד, עשוי במידת העשייה המדוייקת, כל ביס מהעונג הזה הינו גן עדן לחיך, התענגנו לנו על המגש ולא הצלחנו לסיים אותו (והיינו חמישה סועדים שאוהבים לאכול)- חגיגה קרניבורית אמיתית. 







מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד שומרת פינה נסתרת בקיבה לקינוחים אולם לצערי בהמון מסעדות אני מוותרת על העונג בשל העובדה כי כלל הקינוחים לא בחזקת פרווה. כאן כאמור המסעדה כשרה והקינוחים מושלמים וכלל לא מורגשת העובדה שמדובר בקינוחי פרווה, כולם ככולם היו פשוט  מדהימים, קיבלנו מגש עמוס כל טוב שלא הצלחנו לסיים. בין היתר תמצאו כאן: פררו רושה, סופלה שוקולד, קינוח שוקולד וחמאת בוטנים, ריבה מקומית חלומית, קצפת ופירות יער ועוד. כל אלו הוגשו לצד מגש עם קפה ותה שמוגש לכלל הסועדים:








 
בימים אלה משיקה המסעדה עסקית בשם "תאוות בשרים": פלטת בשרים- המכילה קילו וחצי בשר, מתאימה ל-4 סועדים, מציעה מגוון סלטים עם לחם בית, שתייה קלה לכל סועד. מוגשים בה כל סוגי הבשר, פילה בקר, אנטריקוט, סינטה, סטייק פרגית, קציצות עגל טלה, צ'וריסוס עגל, עם תוספות לבחירה וגם קינוחי פרווה לכל סועד. מחיר 499 ש"ח.

אז חברים, אם גם אתם מבקרים/מתגוררים בצפון, מחפשים מסעדה סופר איכותית , כזו שמשקיעה בלקוחות שלה, כשרה ומפנקת זה המקום בעבורכם, הזמינו עוד היום , הנאה סופר מיוחדת מובטחת לכם, מילה שלי. 


מסעדת 300 גרם


כתובת:

מושב בצת 

טלפון להזמנות:

072-2570362

שעות פתיחה:ות פתיחה של המסעדה:

ימים א' עד ה' 12:30 ועד 22:00
ימי ו' (שעון קיץ) 12:00 ועד 14:00 לפניי כניסת שבת
מוצ"ש (שעון חורף) כשעה וחצי מצאת השבת ועד השעה 22:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה