יום ראשון, 16 בינואר 2022

מוצרי ג'השאן כי על איכות לא מתפשרים

על מוצרי ג'השאן שמעתי רבות כבר המון זמן וכל הזמן הבטחתי לעצמי שבביקורי הבא בצפון אנחנו קופצים לבקר במרכז המבקרים, עם הקורונה לצערי אנחנו פחות ופחות מטיילים ולכן זה טרם קרה. אולם ממש לאחרונה קיבלתי משלוח עמוס כל טוב של המותג, לקחתי את הזמן לבדיקת שלל המוצרים וחזרתי לספר ולהמליץ בגדול. 

עוד רגע לפני שאספר ואשתף חייבת לספר מעט אודות המותג. סיפור שמן הזית של משפחת ג'השאן מתחיל כבר בשנת 1863 עת סב המשפחה התיישב בכפר מג'אר שבגליל, נטע את עצי הזית הראשונים של המשפחה והקים בית בד. מאז ועד היום, שמני הזית המשובחים של משק ג'השאן מגיעים לשולחנם של רבבות בתים בכל רחבי הארץ. ג'ריס ג'ורג' ג'השאן או שמא אבו נאסר הינו ראש המשפחה והמשק מצעיד את העסק והמשפחה קדימה במלוא המרץ. 

מאות בני משפחת ג'השאן נולדו עם כפית שמן זית בפה ומאז הוא זורם בעוקריהם, בנשמתם ובחייהם. 

אז כאמור הסיפור שלהם מתחיל כבר לפני כ- 250 שנה כאשר הגיעו סבי סבינהם הגיעו לנגב. הם עמלו קשות לפרנסתם בחקלאות, ומאוחר יותר סב המשפחה היגר לצפת. הוא נשא בת כפר סחנין ויחד פרנסו את משפחתם בגידולי חקלאות וזית. כשהפיץ סב המשפחה את תוצרתו בשוקי צפת וטבריה, זיהו אותו הסוחרים כ"מלומד" והזמינו אותו להתיישב בכפר מג'אר שאדמותיו היו בבעלות כל תושבי הכפר, כמו בקיבוץ. מאז כבר כ-7 דורות בית הבד נמצא בכפר ושם למעשה הכל קורה .


לאחרונה המותג הרחיב והעמיק את פעילותו והקים בית בד מתקדם ומרכז מבקרים מרשים בכפר כלנית שבקרבת ביתם במג'אר ומפעל מתקדם עם מרכז אחסנה והפצה לוגיסטי באזור התעשייה של טבריה עילית (כפי שציינתי מעלה חייבת לבקר שם בהקדם).

אם לפני שנים ניתן היה למצוא בין שלל המוצרים את מגוון שמני הזית של המותג הלוא שכיום ניתן למצוא מבחר רחב של שמנים מזנים שונים (כולל אגב כתית מעולה),לצד טחינה מלאה, חלבה מלאה, תבלינים גליליים וכלה בסדרת מוצרי קוסמטיקה מפנקים וסופר איכותיים המבוססים כמובן על שמני הזית שלהם. 

ראשית ולפני הכל אשתף בהתנסות האישית שלנו עם שמן הזית המעולה של המותג. אנחנו טעמנו 2 סוגים: קורוניקי וסורי- שניהם היו סופר סופר טעימים, איכותיים ומיוחדים. 

קורוניקי - שמן זית כתית מעולה מזן קורונייקי של סדרת הפרימיום בכבישה קרה ראשונה חמיצות מירבית עד 0.5%. מדובר בשמן באיכות גבוהה מאוד. נהדר לבישול ולתיבול ים תיכוני מעודן.

סורי- שמן זית כתית מעולה מזן סורי של סדרת הפרימיום, בכבישה קרה ראשונה חמיצות מירבית עד 0.5%. מתאים מאד לתיבול מגוון האוכל הים תיכוני.



2 סוגי השמנים שסיקרנו היו פשוט  מעולים, האחד כיכב בענק כתוספת לסלטים, מטבלים ואף בהגשה עם פוקצ'ת הבית ואילו השני כיכב בתבשילים השונים. אנחנו התאהבנו . לא בכדי המותג מככב ובענק, יש להם מוצר מעולה בידיים. 

ועכשיו, לפנינה שבכתר- סדרת מוצרי הקוסמטיקה של המותג. את המוצרים קיבלתי כבר לפני כחודש והחלטתי הפעם שלפני שאני ממליצה אני מסקרת לאורך זמן, בודקת מוצר מוצר בקפידה וחוזרת לשתף, אז ראשית ולפני הכל מדובר במוצרים סופר איכותיים, כולם ככולם באיכות סופר גבוהה. עם ניחוח עדין , נספגים בצורה מושלמת ומותירים את העור רך, נעים למגע וזוהר לאורך זמן. שלמות זה כאן חברות, אתן חייבות לעצמכן או ליקרות לליבכן את מוצרי המותג (אגב, בקרוב ממש יום המשפחה זו בדיוק המתנה המושלמת).

אז מה היה לנו?




קרם ידיים- קרם ידיים משקם של Jahshan Oliva Cosmetics לטיפול בידיים יבשות שמכיל הרכב מלחח יוצא דופן של שמן זית אורגני, ויטמינים ומינרלים. פורמולה מרוכזת ובלתי שומנית זו מקדמת את תהליך התיקון הטבעי של העור ומזינה לעומק, כשהיא מותירה אפילו עור פגום רך באופן מושלם למראה ומגע. הידיים שלך תהיינה חלקות וגמישות, עם רמז של ניחוח נפלא. 

בעלי סובל מאוד מיובש קבוע בידיים, לאחר מספר ימים התופעה נמוגה ונעלמה, אין ספק כי זהו מוצר חובה בכל בית, פשוט מעולה!



חמאת גוף מועשרת בשמן זית- חמאת הגוף מטפלת ביעילות בעור יבש מאוד, מחוספס וקשקשי. חמאת גוף עשירה זו משפרת את גמישות העור ומעניקה לעור מראה זוהר. עם נוסחה שמכילה שמן זית, חמאת שיאה, שמן שקדים ותמצית קמומיל, חמאת גוף זו מגנה מפני נזקים סביבתיים ומחדשת את המראה הבריא של העור. מתאימה לכל סוגי העור.

עצרו הכל!! זה אחד המוצרים הכי טובים שיצא לי להכיר בשנים האחרונות ותאמינו לי שניסיתי אין ספור. החמאה נספגת בעור בקלות אך יחד עם זאת מותירה לחלוחי ונעים מאוד, וואו שלמות!!




קרם עיניים- "קרם העיניים נגד קמטים של ג'השאן מהווה פתרון מושלם לטיפול העדין שנדרש באזור העדין של העיניים ומפחית ביעילות סימני הזדקנות. הנוסחה מועשרת בשמן זית אורגני, ומכילה תערובת רבת עוצמה של חומצות שומן מזינות, ויטמינים, מיקרו-אלמנטים חיוניים וסקוואלין שמטרתם להזין ולחדש ביעילות את העור, תוך שהחומצה ההיאלורונית מטפלת בפגמים בעור ומונעת את הופעתם מחדש. קרם קליל זה מפחית באופן נראה לעין קמטים וקמטוטים, ומותיר את העור סביב העיניים מוצק, צעיר וקורן."

מכירות את אותן קמטוטים מציקים בצידי העיניים? אז היום לאחר שימוש של כחודש במוצר אני יכולה להעיד שהמוצר פשוט עושה פלאים. מוצר מצויין. הקמטוטים פחתו , העור מסביב לאיזור העניים מוצק יותר, קורן ואף סימני הכהויות מסביב לעיניים אינם כבר. 







סרום אנטי אייג'ינג מועשר בשמן זית- "סרום אנטי-אייג'ינג של ג'השאן פותח לטיפול אינטנסיבי בעור להפחתת קמטים וקמטוטים נראים לעין, ולשיפור הגמישות והמוצקות של העור. סרום זה, המועשר בשמן זית אורגני, תערובת רבת עוצמה של חומצות שומן רב בלתי רווי מזינות, ויטמינים וסקוואלין, מסייע בשמירה על לחות העור ומפחית סימני קמטים. מכלול פפטידים פעילים וחומצה היאלורונית חודר עמוק דרך שכבת העור השומנית ומעודד הפקת קולגן ואלסטין שמחליקים את מרקם עור ומעניקים לו מראה צעיר."

גם מוצר זה בדיוק כמו שאר המוצרים מעולה, נעים למגע, מותיר את העור רך, נעים וקורן מאוד. 


כבלוגרית מובילה, לא אחת אני מקבלת מוצרים כאלו ואחרים לניסיון וסקירה אישית, חלקם אני אוהבת יותר, חלקם פחות אולם כאן אני פשוט התאהבתי במוצרים המעולים, כולם ככולם היו מצויינים ואני  ממליצה בחום. אגב, כנ"ל כמובן לגבי שמני הזית. אז כפי שציינתי בתחילת הכתבה אני בקרוב מתכננת ביקור בצפון ורושמת לפני ביקור גם במרכז המבקרים שלהם כי לדעתי זהו ביקור חובה!!

אז חברים, אם גם אתם נמנים על חובבי שמני הזית על כל סוגיהם ומוצריהם אני ממליצה בחום להכנס עוד היום לאתינר של ג'השאן  להזמין, לפנק ולהתפנק כי באמת מדובר באיכות שטרם ראיתם. אתם עוד פה? רוצו, הזמינו והתרשמו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

רגע לפני שאסיים אני חייבת לשתף בעוד משפט חשוב מאוד - ג'השאן  הינם אחד מארבעת יצרני שמן הזית הגדולים בארץ והינם היחידים מתוכם אשר הן מגדלים, הן מטפחים, הן מוספים ואף מייצרים את השמן בארץ.

רק שמן ישראלי שנוצר בבתי בד שנבדק ואושר בענף הזית יוכל לקבל תו איכות של ענף הזית. לכן השמן של ג'השאן הוא היחיד מתוך ה-4 הנושא את תו התקן הישראלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה