יום שני, 3 בינואר 2022

עצרו הכל - אתם חייבים להכיר את המלבי של בסון

אחד הקינוחים המנצחים אצלנו שנים רבות הינו המלבי. אני מכינה כמעט בכל הזדמנות שניכרת בדרכי אולם לעיתים אוהבת להתפנק ולבחור את הטוב ביותר. עד היום  דגמנו אין ספור מלבי אולם בסופ"ש האחרון נחשפנו למלבי הטוב ביותר שאכלנו עד היום- המלבי של בסון




אז מי אלו הם החבר'ה מהמלבי של בסון אתם שואלים? משפחת בסון מחדרה הכינה תמיד את המלבי כקינוח לחבר'ה ולבני המשפחה הקרובה, בשנת 2018 החליטו שהם יוצאים איתו החוצה ומפנקים את כלל הקהילה בחווית אכילה שונה ממה שאנחנו מכירים, כאן תקבלו מלבי שבאמת טרם טעמתם (ותאמינו לי כי אנחנו טעמנו אין ספור כאלו). כאן תקבלו טעם ייחודי ומדוייק מאוד לצד מירקם קטיפתי ומדהים. כמו כן ההבדל העיקרי בין כלל המלבי שדגמנו מלבד הטעם הינו מגוון הסירופים הסופר מיוחדים שכמובן נעשים ברקיחה ביתית. בין שלל הסירופים תמצאו: סירופ פיסטוק (חלומי), סירופ פסיפלורה מיוחד, סירופ קרמל מתקתק, סירופ פירות יער חלומי, כל אלו כמובן לצד הסירופ הקלאסי פטל מי וורדים. 



אגב, המלבי של בסון עושים גם אירועים פרטיים ומגיעים עם עגלת פוד טראק צבעונית ומדליקה שתעשה המון שמח לחוגגים. 




אז חברים, אם גם אתם אוהבים את אותו הקינוח המושלם זה המקום בעבורכם, תאמינו לי שאתם פשוט תעופו על אותו המלבי. הזמינו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 




טלפון למשלוחים והזמנות:
052-2855515

ניתו להגיע לאיסוף עצמי (חדרה) וכמובן משלוחים בעלות כספית ובהתאם לאיזור המגורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה