יום שני, 10 בינואר 2022

עוף בפירות יבשים- ללקק את האצבעות

אצלינו פחות מתחברים לעוף מבושל אולם אם כבר מבושל אז רק בפירות יבשים. כאשר הגיע משלוח מפנק מתבואות ידעתי מיד מה אכין לערב החג שיחול בשבוע הבא. עוף ברוטב פירות יבשים- אחד המתכונים שמככבים אצלינו באופן קבוע ואין עוררין הוא הטוב ביותר שיש.

עוד רגע לפני שנמשיך ואעביר לכם את המתכון המעולה חייבת לשתף כי אני באופן אישי  מעדיפה להשתמש בפירות יבשים אורגניים של תבואות שנקיים מרעלים וחומרים משמרים והרבה יותר טעימים לטעמי. 


המצרכים:
כ-10 חלקי עוף (מה שאתם אוהבים)
0.5 כוס סויה
0.5 כוס רוטב טריאקי
5 שיני שום
2 בצלים פרוסים דק
כוס יין אדום יבש
200 גרם משמשים אורגניים מיובשים של תבואות 
200 גרם שזיפים מיובשים ללא חרצנים
200 גרם חמוציות אורגניות ברכז תפוח


אופן ההכנה:
לטגן את הבצל עד להזהבה , להוסיף את השום הקצוץ ולערבב היטב.
להוסיף את העוף ולהזהיבו היטב מכל הכיוונים עד שהוא משחים..
מוסיפים לסיר את כל מרכיבי הרוטב ומבשלים עד לרתיחה מלאה, מוסיפים את הפירות היבשים ומבשלים על אש נמוכה כשעתיים שלוש עד לצמצום הנוזלים.


להגיש עם קערת אורז לבן ולהתענג.




לכבוד ט"ו בשבט מציעה חברת "תבואות" מבחר פירות מיובשים ואגוזים אורגניים, 
נקיים מחומרים משמרים ומלאכותיים




להנאה מושלמת, החברה מפנקת במתכון לתפוחי עץ אפויים, מתובלים וממולאים בפירות מיובשים ואגוזים אורגניים

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה ליהנות בט"ו בשבט ממבחר פירות מיובשים ואגוזים אורגניים, נקיים מרעלים ושאינם מהונדסים גנטית. הפירות מיובשים באופן טבעי (בשמש או ברוח יבשה), וכל הפירות והאגוזים גודלו ללא שימוש בכימיקלים והם ללא תוספת של סוכר, גופרית, חומרים משמרים או צבעים מלאכותיים. המוצרים משווקים באריזות עם פס המאפשר סגירה חוזרת, לשמירה על האיכות והטריות.

המבחר כולל: אגוזי קשיו, תאנים מיובשות, צימוקים, משמש מיובש, אגוז מלך, חמוציות מיובשות, גוג'י ברי מיובש, אגוזי לוז, מנגו מיובש, בננה צ'יפס, אגוזי קשיו, שזיף מיובש ושזיף מיובש מגולען.

הנטורופתית יערה כהן איכילוב מציינת ש"אגוזים טבעיים ופירות מיובשים אורגניים, ללא תוספת סוכר וללא משמרים, המיובשים בשיטת ייבוש טבעית, הם מזון טבעי, מזין וטעים שיכול לשמש כארוחת ביניים, כחטיף וכמקור אנרגיה איכותי וזמין - לפני ותוך כדי פעילות גופנית. הם עשירים במינרלים כדוגמת ברזל, אשלגן ומגנזיום, ובסיבים תזונתיים - המסייעים להסדרת פעילות מערכת העיכול. מומלץ לשלב אכילת פירות יבשים עם שקדים או אגוזים, ובכך להאט את קצב עליית רמות הסוכר בדם, וכן לתרום לשובע".

כשרות: פרווה, בהשגחת הבד"ץ בעל"ז ובאישור הרבנות הראשית בית שמש.

מחיר: 14.90 - 25.90 ש"ח לאריזות במשקל 150 – 250 גרם (תלוי במוצר).

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

פרטים באתר הבית www.tvuot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה