יום שני, 3 בינואר 2022

אתנחתא בסוף היום בקפה מטיילים , כפר בן נון

הימים ההזויים שמלווים אותנו כבר זמן מה גורמים לנו כל פעם מחדש לחפש את המקום האידיאלי הבא, את הבילוי הזוגי שלנו שטרם ביקרנו בו. התקופה האחרונה לוותה בחששות מהקורונה, מעוד ועוד בדיקות, ופחות ופחות היחשפות למקומות הומי אדם. על קפה מטיילים (חוות דים) בכפר בן נון שמענו רבות וזה זמן מה שרצינו לקפוץ לבקר אך טרם יצא. בסופ"ש האחרון יצאנו לדייט הזוגי שלנו וחברים, מי שלא מכיר חייב לבוא לבקר כאן ממש בקרוב! 

קפה מטיילים (חוות דים) הינו למעשה פוד טראק קסום בלב כפר בן נון, מנוהל על ידי 2 חבר'ה מדהימים עם אנרגיות מטורפות- נועם ואסיה זהו שמם, נועם תושב המושב כבר כמעט 40 שנים ואסיה כמעט שמונה שנים חברים טובים. רעיון העסק נולד לפני שלוש וחצי שנים לערך, במקור כפאב על גלגלים ביער, לערבי חמישי בלבד, בעיקר מקום לחברים לשבת להנות ולהרגע אחרי שבוע לחוץ. עם הזמן, המצב השתנה, דרישות הקהל השתנו, הם הוסיפו עוד ימי עבודה ותפריט האוכל מגוון כך שכל אחד ימצא כאן את מבוקשו.  





לאחר תקופת הסגרים של 2020, החבר'ה הבינו שהם זקוקים למקום קבוע אבל כזה שיאפשר מוביליות במידת הצורך ולא כובל אותם להתחייבויות כספיות, כמו שכירויות, שכר עובדים, הוצאות אחזקה וכו'.על כן הסבו את הטראק שלהם ל"קפה מטיילים", השלימו את הליכי רישוי מול המועצה והמשטרה, בנו תפריט חדש והנה הם כאן ובגדול. חשוב לציין כי הם בנוסף אף עורכים אירועים פרטיים לפי הזמנה, בעיקר בימים שהם לא ימי עבודה השגרתיים שלהם.





אז כאמור הגענו ביום חמישי האחרון בשעת ערב מאוחרת , הרמנו לחיים אני עם בריזר והוא מצידו עם בירת "לופולוס" - בירת בוטיק בלגית 8.5% אלכוהול ונשנשנו מטעמים נפלאים , הצטרפו אלינו:



אני בחרתי בסלט אסאדו- חסה לאליק, חסה סלנובה, מלפפון, עגבניה, בצל סגול, מלפפון חמוץ, תערובת בשרים מפורקים על הסלט (אסאדו+אונטריב+אנטריקוט), בצל ירוק ובצל סגול מקורמל, בתוספת טחינה ולחם קלוי בצד. הסלט פרשי ורענן מאוד, נחתך במקום בעת ההזמנה וזה יוצר סלט רענן וטרי- כיף גדול. הבשר מוגש כאן בנדיבות ובכמות גדולה מאוד, טעים עם טעם מתקתק מעט בדיוק כמו שאני אוהבת. מבחינתי לאכול כל יום סלט רענן שכזה ואני מסודרת. 






הזוגי מצידו בחר ב"אלחנדרו בצלחת" - מנת "צלחת", הכוללת סלט ירקות, כרוב כבוש, חמוצים, ביצת עין, נקניקיית צ'וריסוס פרוסה ומוקפצת על הפלאנצ'ה ומערום בשרים מפורקים (אסאדו+אונטריב+אנטריקוט) , מוגש עם לחם קלוי בצד. גם מנה זו בדיוק כמו קודמתה נעשית עם הזמנת הלקוח מה שיוצר מנה סופר טרייה ורעננה. תערובת הבשר גם כאן מוגשת בנדיבות ובכמות גדולה מאוד. מנה שהזוגי מאוד אהב מאחר וכלל מרכיבי הצלחת הם בדיוק אהבתו הגדולה. מנה שכל קרניבור שמבין בבשר יאהב:






קינחנו בגלידת "יוכטי" גלידה מדהימה בעבודת יד, טבעונית במרקם שמנת וקטיפתית במיוחד, בעלת מרכיבים טבעיים, בטעם פיסטוק, ממש אבל ממש לא מורגש שהיא טבעונית ובחזקת פרווה ומבחינתנו הייתה הפתרון המושלם לארוחה נפלאה שכזו:





אז חברים, אם גם אתם מחפשים את פנינת הקסם שלכם זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום. קפצו לבקר, מסרו מאיתנו ד"ש  ותהנו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


שעות פתיחה:
א'-ה': 18.00-23.00
שישי- 10.00-15.00

טלפון לבירורים:
 054-5470581

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה