יום רביעי, 12 בינואר 2022

עידוד לבידוד והפעם עם דניאל המדהימה

התקופה האחרונה זו התקופה ההזויה ביותר בחיינו. כל אחד יוצא ונכנס מבידוד לאלתר. שבוע שעבר כולנו קיבלנו הודעה על בידוד עקב חשיפה לחולה מאומת, כן, זו כבר הפכה להיות די השגרה של חיינו ועדיין זה מבאס. אתם כבר מכירים אותי נכון? אני תמיד מוצאת את חצי הכוס המלאה ומכינה מהלימונים לימונדה וגם תקופת הבידוד הופכת להיות תקופה כיפית ומהנה (אם נקיון פסח נכלל בכיף אז זה בכלל להיט).

שבוע שעבר ממש רגע לפני שבת הגיע מארז מפנק עם קינוחים טעימים במיוחד מבית דניאל מועלם. דניאל בחורה צעירה, רק בת 23 אך עם רצון וכמיהה להצלחה מרובה, מתגוררת בקריית אונו אשר אפייה זורמת בדמה. תמיד הכינה עבור הסובבים אותה קינוחים ומאפים עד שלאחרונה החליטה שהיא מגשימה את חלומה ופותחת את האופציה לחשיפה לקהל הרחב. 





בין מגוון המוצרים שניתן למצוא אצל דניאל מועלם תמצאו מגוון מארזים שכוללים בין היתר: עוגיות אמסטרדם, עוגיות אלפחורס, עוגיות שוקולד ציפס, כדורי שוקולד, קרם בורלה, שמרים קינדר ועוד, הכל כמובן במחירים סופר נוחים לכל כיס. 



אז במארז שלנו קיבלנו לדגימה אישית: עוגיות שוקולד ציפס במילוי מטבעות נוטלה וממרח קינדר מדהימים, נימוחים ומושחתים במיוחד, עוגיות אלפחורס נימוחות ומדהימות לצד קרם בורלה (שבעלי הגדיר כטובים ביותר שדגם עד היום).







אז חברים אם גם אתם מחפשים מארזי עידוד לבידוד, פינוק לשישי או שיש לכם סתם חשק לקינוח מושחת זה המקום בעבורכם. ישנו תפריט סופ"ש מתוק במיוחד! אתם כבר מכירים אותי, אני תמיד ממליצה על הטוב ביותר. אתם עוד פה? רוצו להזמין, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


* אפשרות למארזים בהרכבה אישית
* הזמנות לסופ"ש יתקבלו עד חמישי בערב
* איסוף מקריית אונו בתיאום מראש
* אפשרות למשלוחים בתוספת תשלום

להזמנות
דניאל- 050-8220352



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה