יום ראשון, 30 בינואר 2022

חגיגה קרניבורית מפתיעה באנגוס בורגרים



את סופ"ש הקולינרי שעשינו ממש לאחרונה בחרנו לסיים באנגוס בורגרים השוכנת בדיר אל אסד- אין ספק כי זהו היה סיום מרשים, קולינרי, קרניבורי, מפנק וטעים במיוחד. מי שמכיר את רשת אנגוס יודע כי מדובר למעשה במקדש של בשר, ממש גן עדן לקרניבורים. כאן כלל הבשר הינו בשר black angus שגדל בתנאים אופטימליים ומטופל באופן מוקפד. כל ביקור באחד מסניפי הרשת נוחל הצלחה מרובה. 




לאחרונה נפתח ברשת סניף הבורגרים (אך אל דאגה, מטיבי הלסת ימצאו כאן עוד מגוון מנות כגון: פרגית, מינוט סטייק, צוריסו עגל, בריסקט מפורק, כנפיים ועוד ועוד). אנחנו הפעם בחרנו להתעמק במבחר מנות ההמבורגר הייחודיות והמפתיעות שיש לרשת להציע , בחירה שהתבררה כסופר נכונה. 

כלל קציצות הבורגרים מוכנות כאן במקום מבשר black angus  שנטחון ממש בסמוך לארוחה. כלל המרכיבים טריים ואיכותיים. ההפתעה הגדולה כאן הינה שילוב הטעמים המפתיע שמיד אספר. כל מנה כאן בצבע ובטעם ייחודי לה. 

כבר כאשר נכנסים לסניף מבינים שהגענו למקום הנכון, המסעדה מצוחצחת ונקייה מאוד, השירות סופר קפדני, סבלני, סובלני ומקצועי, כלל הצוות יודע ומכיר את התפריט על בוריו, ידע להמליץ לכל סועד וסועדת על המנה שתהיה המוצלחת ביותר בעבורו. מבצעים את ההזמנה בקופה, מוסרים את מספר הנייד וכאשר המנה מוכנה מתקבלת הודעת SMS ובה הודעה כי המנה שלנו מוכנה. 

רגע לפני שהמנות היו מוכנות קיבלנו פינוק לשולחן מצוות המקום- כדורי פירה חמימים וטעימים - פתיחה כיפית :



קרניבור הבית בחר בגרסה הלא מצונזרת (אך צנזר אותה מעט)- קציצת אנגוס בורגר עם פרוסות אסאדו, גבינת אמנטל מותכת (מאחר ואנו לא מערבבים בשר וחלב בחרנו להוריד את התוספת הזו), איולי תבלינים, בייבי אורוגולה, ביצת עין ובצל מוקרמל- ראשית ולפני הכל כפי שציינתי מעלה מדובר בקציצה סופר מוקפדת, איכותית וטעימה. שילוב הטעמים היה מדוייק מאוד ומיוחד. הרוטב עטף את המנה בטעמים מיוחדים, כל מרכיב שהוסף למנה היה ברמת הדיוק האופטימלית ולא השתלט על התוספת השניה  כל ביס ממש גן עדן לחיך- ממליצים בחום על המנה הזו שכללה את כל המרכיבים שאנחנו אוהבים בביס אחד:




נסיך הבית שמבין דבר או שניים בבשר בחר בשילוב המנצח מבחינתו- הוא מאוד אוהב שווארמה והמבורגר כך שהמנה הזו כאילו והוכנה בעבורו. שווארמה בורגר- קציצת אנגוס בורגר בתוספת שווארמה עגל, איולי כורכום, חסה, עגבניה, בצל ומלפפון חמוץ - גם כאן בדיוק כמו במנה הקודמת הקציצה מדהימה מיוחדת ומדוייקת בטעמה, שילוב השווארמת עגל היה פשוט מדהים (השווארמה עצמה חלומית, רכה ונימוחה, מתובלת במתינות), וואו זוהי מנה מנצחת, מסוג המנות שאתה אומר לעצמך : "איך לא חשבו על זה קודם?" 




הלוחמת שלנו שהצטרפה ברגע האחרון לסופ"ש הקולינרי בחרה גם היא במנה שהיא ממש אוהבת, זוהי מנה שלדעתי ממש המצאת המאה, גם היא מסוג המנות שאני בחיים לא הייתי חושבת שתשתייך להמבורגר וכאן פשוט מדובר בשילוב מדהים. בוצ'רי בורגר- קציצת אנגוס- בורגר טחונה עם מח עצם ועליה מח עצם נוסף , עם תוספת צימיצורי. וואו, פשוט וואו, זה סיכום המנה, בחיי. ראשית שוב, מדובר בקציצה איכותית, עם שילוב מפתיע. עוד פרט שאני חייבת להוסיף על כלל המנות, הלחמניה דומה בטעמה ללחמניית בריוש, מעט קלויה, רכה , נימוחה וטעימה , אוספת לתוכה את המנה המושלמת. 




אני והנסיך הקטן בחרנו באנגוסבורגר הקלאסי, לרוב הוא נמנע על אלו שאוהבים המון תוספות אולם הפעם בחר לטעום את ההמבורגר אז איז נקי וללא תוספות, בחירה שהתבררה גם כמוצלחת מאוד. גם כאן הקציצה גוסית ואיכותית, טעימה ומדוייקת בטעמים נפלאים, לחמניה מושלמת, רכה ונימוחה שעוטפת לתוכה את המנה המדהימה. 




את כל המנות ניתן להזמין כמנה נפרדת או בתוספת מספר שקלים כארוחה שכוללת תוספת ושתיה. 

אז חברים אם גם אתם כמונו אוהבים את רשת אנגוס וחובבי המבורגר זהו המקום האידיאלי בעבורכם, קפצו לבקר , הנאה מרובה מובטחת לכם , מילה שלי!! אגב, בצמוד אליהם יש אנגוס שווארמה שאומנם טרם דגמנו אך בטוחים כי נעשה זאת בקרוב. 

אנגוס המבורגרים ,מתחם קניות דיר אל אסד

טלפון לבירורים:
04-998-3647

שעות פתיחה:
ראשון עד שבת 
11.00-23.00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה