יום חמישי, 27 בינואר 2022

פיצקל'י - Homemade Italian Pizza- השחיתות בהתגלמותה

בסופ"ש האחרון ביקרנו בצפון הארץ ונהננו מחופשה קולינרית עתירת טעמים וניחוחות. בערב בחרנו לסעוד את נפשנו במסעדת פיצקל'י עליה שמעתי רבות ולא בכדי. מדובר במסעדת שף איטלקית אמיתית בניצוחו של גל ורעייתו. המסעדה ממוקמת בלב גינת ירק פורחת כאשר מאחוריה ביתם הקטן של הזוג. 

פיצריית השף כמו שאר המנות עשויים מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר שקיימים בשוק, החל מקמח דורום איטלקי, עגבניות סוכר איטלקיות וגבינת מוצרלה אמיתית של גד. כלל המנות מוכנות בסמוך להגשה. הטריות, הטעמים, היצירתיות הינן שם המשחק בכל מנה ומנה. 

בביקורנו בחרנו יחד עם הילדים 2 פיצות אישיות (שהן ענקיות), 2 מנות פסטה וחאצפורי אחד, חייבת להגיד שלמרות שהיינו חמישה סועדים לא הצלחנו לסיים את כלל המנות מאחר וכולן ככולן ענקיות, משביעות וטעימות, כאלו שרק תרצו להמשיך ולהמשיך לאכול, התענגנו על כל ביס וביס וכלל הסועדים הכריזו כי אילולא ידענו שאנו נמצאים בצפון הארץ היינו בטוחים כי נתנו גיחה קצרה לאיטליה. הפסטות מוכנות אל דנטה בדיוק כמו באיטליה, בצק הפיצה דק , קריספי, נימוח ומיוחד עם שפע של רוטב וגבינה- אימל'ה, בעת כתיבת שורות אלה ממש מתחשק לי ביקור חוזר במקום. 

ניתן להגיע למסעדה ולהנות מהאווירה הקסומה ו/או לחילופין לבצע הזמנה באתר ולהנות ממשלוח עד הבית. 


אז מה היה לנו?

חאצפורי- בצק אפוי בצורת סירה במילוי חמאה, גבינת סולוגוני גרוזינית מלוחה מותכת וביצת עין מעל- אימל'ההה קודם כל זה היה החצאפורי הכי טעים שאכלתי (כן, אפילו יותר ממסעדה גרוזינית). מדובר במאפה ענקיייי,  עם בצק מושלם ומיוחד מאוד, עם שפע גבינה גריזינית וביצת עין כזה שרק תרצו להמשיך לטבול בה את הבצק המדהים. הילדים ואנחנו התענגנו על כל ביס וביס, שילוב טעמים מדוייקים ונפלאים כאחד. 




פיצה ליאני- מחית כמהין, מוצרלה, המון פטריות טריות, שמן כמהין, שום קונפי, טימין טרי, פרמזן ועלי רוקט- כפי שציינתי מעלה מדובר בפיצה הטעימה ביותר שאכלנו עד היום, ממש כמו באיטליה. הבצק דק דק, עם שפע תוספות אשר משתלבות בהרמוניה מנצחת, הכל במינון הסופר מדוייק. אימל'ה כמה שהתענגנו על כל ביס וביס. מה שאני לא אכתוב לא יוכל באמת להמחיש את העונג מהמנה:






פיצה ים תיכונית- חציל קלוי, פלפל קלוי, גבינת פטה, ביצה קשה, בצל סגול ועלי פטרוזיליה- טוב! עצרו הכל!! זה מסוג המנות שאני תוהה לעצמי איך לא חשבו עליה קודם לכן. וואו, פשוט וואו!! קבלו מעין סביח (אבל משודרג) על פיצה חלומית. בכל יום שישי יש לנו מנהג- הולכים לאכול כל בני המשפחה סביח. שבוע שעבר בשל הטיול הקולינרי שלנו נבצר מאיתנו אבל הרגשנו שניצחנו בענק והפעם קיבלנו פיצוי כפול כי זו הייתה מנה מהחלומות. שאפו גל על המוח היצירתי והמדהים שלך, יצרת מנה מיוחדת וייחודית לך:





שימו לב שמדובר למעשה בפיצה אישית להגדרת גל אולם בפועל מדובר בפיצה גדולה שמספיקה לשלושה אנשים במינימום, שפע זה שם המשחק כאן!!

פסטת אלפרדו 4 גבינות- גבינת רוקפור, פרמז'ן, מוצרלה, פטה, שמנת מתוקה, יין לבן, פלפל שחור גרוס ואגוז מוסקט- כפי שציינתי בתחילת הכתבה כאן הפסטה הוכנה בדיוק כפי שאנחנו אוהבים, בול כמו באיטליה. הפסטה מוגשת על דנטה , עם רוטב קטיפתי שעוטף באהבה את הפסטה הביתית הטעימה במיוחד (בול כמו שאני אוהבת), זו הייתה אחת המנות המוצלחות שדגמנו, באמת. לא אחת יצא לי לאכול במסעדות בארץ ולהתבאס שלא יודעים להכין כאן את הפסטה כמו שאני אוהבת וכאן שילוב כלל הפרמטרים יצרו לונה פארק שלם של טעמים בחיך, אז שאפו:




פסטה דל ורדה- חמאה, שום, קרם תרד, שמנת, יין לבן ופרמזן- גם כאן בדיוק כמו המנה הקודמת הפסטה עשויה כמו שאנחנו אוהבים, הרוטב הקטיפתי טעים להפליא, שילוב טעמים מנצח ומיוחד, כלל המרכיבים במינון הנכון ובסינכרון מדוייק מאוד, אימל'ה כל ביס הוא חגיגת טעמים. 




אם להודות באמת אנחנו יכולים כל יום , כל היום לאכול מנות שכאלו. איכות זה שם המשחק כאן!! לגל יש חשיבה מחוץ לקופסא והוא יוצר מנות מדהימות והכל מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע. השירות כאן הינו מוקפד מאוד, איכותי, אישי לכל סועד וסועדת. בהכנסכם למסעדה ניתנת הרגשה כאילו והגעתם לסלון הביתי של הזוג, האיכפתיות, ההרגשה שהזוג נותן זה לא משהו שתמצאו בכל מקום. 

אז חברים אם אתם מתגוררים באיזור ובטעות לא מכירים את המקום אתם חייבים להכיר, אם אתם מטיילים בצפון אז אתם חייבים אבל חייבים לעצמכם ביקור שכזה, הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! זו באמת אחת המסעדות המוצלחות שדגמנו. אגב, ניתן להזמין משלוח אם אתם מתעצלים אך ממליצה כן לקפוץ ולהנות גם מהחוויה.


להזמנות הכנסו ל:אתר .


קיבוץ דן.

טלפון להזמנות:
054-210-5255

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה