יום שבת, 29 בינואר 2022

מוס חלבה ופיסטוק שטרם טעמתם

 

באופן אישי הדבר שאני הכי אוהבת אלו הם קינוחים. ביום שישי האחרון רגע לפני שבת הכנתי את אותו הקינוח הוותיק שאני מכינה - מוס חלבה רק שהפעם הצטרף לחגיגה מחית פיסטוק חלומי, קטיפתי וטעים במיוחד שהקפיץ את המנה במספר רמות מעלה. 

שבוע שעבר קיבלתי משלוח מפנק ואיכותי - מבית חברת "מייסטר" שהפתיע עם מותג UNIQUE אשר משיק "מחית פיסטוק 100%" ו"קרם בייגלה מלוח" - מעולים להכנת קינוחים ועוגות. אז חשבתי לעצמי מה להכין- גלידה/ עוגת שמרים/ קינוח/ עוגה בחושה, הלוא עם הממרחים המעולים האלו האפשרויות הן אינסופיות. אין לי ספק כי ממש בקרוב אכין עוד ועוד מטעמים ואחזור לספק.

אז בשלב ראשוני כאמור הכנתי את אותו מוס חלבה שאני מכינה באופן קבוע כאשר לו הוספתי כף אחת של מחית פיסטוק והוא העניק טאצ וטעמים מדהימים. אתם חייבים להכין ולהבין על מה אני מדברת. 


המצרכים:
300 גרם חלבה מפוררת 
1 כף מחית פיסטוק
2 מיכלי שמנת מתוקה
200 גרם פיסטוק גרוס


אופן ההכנה:
מקציפים היטב את השמנת מתוקה עד ליצירת קצפת עמידה.
בקערה מערבבים את החלבה עם מחית הפיסטוק ומאחדים את התערובות.

על מנת להקל על ההגשה אני מרפדת תבנית אינגלישקייק בניילון נצמד, עליו מסדרים שכבה נדיבה של פיסטוקים גרוסים, מעליהם מניחים את המוס ושוב שכבה נדיבה של פיסטוקים גרוסים- בהחלט ניתן להגיש בכוסיות אישיות ו/או בתבנית סיליקון.




טעים על המדף: מותג UNIQUE מבית חברת "מייסטר" משיק "מחית פיסטוק 100%" ו"קרם בייגלה מלוח" - מעולים להכנת קינוחים ועוגות

מייסטר הקימה אתר מכירה לקהל הביתי בתקופת הקורונה, כדי לתת מענה איכותי לאופה הביתי, המקצועי והחצי מקצועי




טעים על המדף: מותג UNIQUE מבית חברת "מייסטר", המתמחה במוצרי פרימיום לשוק המקצועי והמוסדי בתחום הקונדיטוריה, משיק לשוק הפרטי "מחית פיסטוק 100%" ו"קרם בייגלה מלוח" - מעולים להכנת קינוחים, עוגות, גלידות ומילויים או ככה סתם, עם כפית... חברת מייסטר (משנת 1997) מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לקונדיטורים.

אחד הביטויים המפתיעים (ואולי לא) של תקופת הקורונה, היה פריחה של תחום האפייה ודברי המתיקה הביתיים. קהל ביתי חובב, מקצועי וחצי מקצועי של אופים וקונדיטורים, שמצא עצמו בבית, החל למכור מוצרי אפייה וקינוחים מהבית. רבים מתוכם פנו לחברת מייסטר וביקשו להשיג את מוצריה בכלל - ואת מוצרי קו הפרימיום של מותג UNIQUE בפרט - במשלוח הביתה. החברה נענתה לאתגר והקימה אתר מכירה לשוק הפרטי ולקהל הביתי. בין הלקוחות המוסדיים והמקצועיים של מותג UNIQUE - מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, רשת פתאל ורשת דן, קונדיטוריות וקונדיטורים מובילים ובהם מיקי שמו, רולדין, רשת גולדה ועוד.

מחית פיסטוק 100%: מכילה אך ורק פיסטוק ירוק איכותי הגדל בגבול טורקיה-סוריה. מתאימה לגלידות, מוס, קצפת, עוגות ועוד. מחיר: 72 ש"ח לצנצנת במשקל 300 גרם.



קרם בייגלה מלוח: ממרח קרם במרקם רך המכיל בייגלה אמיתי. מתאים לקינוחים, מילויים, עוגות, גלידות ועוד. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם.




כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר והרבנות מטה יהודה.

להשיג באתר https://www.mayster-shop.co.il/ ורשתות וחנויות מתמחות, בהן: בייקס (גבעתיים, יהוד), סטוק מתוק (מודיעין), בייקינג (ראש העין), בטבט (בילו סנטר) ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה