יום שבת, 1 באפריל 2017

רשת סולוג משיקה: קולקציית קיץ 2017



רשת סולוג משיקה:
קולקציית קיץ 2017


ילדים לובשים גדולים - קולקציה אופנתית, קלילה ונוחה לתקופת הקיץ החמה השואבת השראה מקולקציית הגברים-והנשים.

לאחרונה הוזמנתי להשקת קולקציית קיץ 2017 של אופנת סולוג, תצוגת האופנה נערכה על ידי ילדי עובדי החברה במקצועיות יתרה.



הילדים כבר מזמן הפכו להיות מובילי אופנה ומכתיבי טרנדים אופנתיים, אם זה בהשראת האימהות שדוחפות, או בשל ילד פאשניסטי במיוחד. הילדים מגיל צעיר ביותר עצמאים בדעותיהם, יודעים טוב מאוד מה הם רוצים ובעיקר הם רוצים להיראות כמו הגדולים. 

בימים אלה משיקה רשת אופנת הילדים סולוג, קולקציית קיץ 2017 – קולקציה לוהטת לעונה החמה, המשלבת בין תחכום אלגנטי למתיקות אין סופית. הפריטים בקולקציה שואבים את השראתם מעולם אופנת המבוגרים והינם שימושיים, איכותיים, נעימים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.




הפריטים ברשת סולוג מיועדים לגילאי שנתיים עד 12 ומציעים מגוון רחב של טרנדים מהמותג סולוג, ממותג האופנה לילדים לי קופר ג'ינס וממותג נאוטיקה. 


המגמות המרכזיות בקולקציה:

אינדיגו-קולקציית אינדיגו של "לי קופר" ממשיכה במגמות האופנתיות המזוהות עם פריטים דנים "קוליים" במראה של קטנים כמו גדולים, עם כל סממני אופנת ג'ינס בוגרת. הקולקציה מתאפיינת במראה יום יומי, אורבני וטרנדי, עם האפיונים של חברת "לי קופר" כדגל אנגליה, דפוסים עם כתובים ואמירות אופנתיות, דפוסי "פוטו", כביסות חדשות לג'ינסים, קרעים ופאצ'ים. 

הפריטים המובילים בקבוצה זו: ג'ינסים בטכנולוגיית פיתוח חדשה, בדי ג'ינס סרוגים ובדי ג'ינס שונים בעלי תכונות משופרות כמו גמישות ואלסטיות רבה. הקולקציה מציעה גזרות ג'ינס מגוונות לבנים ולבנות כאחד כמו: סקיני, סלים, ג'וגר, רגולר פיט. 

הצבעוניות בקולקציה: בקבוצת הבנים – כחול על גווניו השונים כנייבי, דנים, כחול רויאל, תכלת, בורדו, לבן, אפור, שחור ובדי מלאנג' צבעוניים. בקבוצת הבנות – גוונים של כחול דנים למיניהם, אפור לבן שחור וקורל.

SUMMER DAYS -קולקציה קלילה לתקופת הקיץ החמה, בהשראת החוף והחופש. מאופיינית בצבעוניות פסטלית עם פרטי טאי דאי רבים, שטיפות וצביעת "דגרדה". חלק מהפריטים בקולקציה הם ממותג הג'ינסים לי קופר וצבועים בטכניקות חדשניות כמו התזת צבע, צביעה ביחידה, טבילה בצבע וכו'. 

הפריטים הבולטים בקולקציה: בקבוצת הבנים – ברמודות מבד פרנץ' טרי מגוונות, חולצות T עם דפוסי "פוטו" פרינט, אוברולים וגופיות לצד ג'ינסים משופשפים עם קרעים וכביסות בהירות.

בקבוצת הבנות - חולצות בדפוסים קיציים של אבטיחים ואננס, מכנסים קצרים, שמלות חוף מסתובבות וכיפיות עם סיומת של פונפונים, חולצות קשירה ושמלות עם כתף חשופה, לצד פריטי ג'ינס רבים כמו אוברולים, אוברול וואנזי בגזרה נמוכה, לצד ג'ינס בגזרות סקיני שטופים ובהירים, עם קרעים בתפרים. 

הצבעוניות השולטת בקבוצה, בנים ובנות כאחד: בננה, ליים, מנטה, אדום אבטיח, לבן, תכלת , דנים וכו'. 

גלאמור- קבוצה זו מאופיינת במראה לבוש פורמאלי ובפריטים המיועדים לאירועים וחגיגות כברמיצווש / בתמיצווש או סתם כשבא להתלבש יפה! בגזרת הבנים ניתן לראות מגוון רחב של חולצות אריג עם צווארון רגיל או סיני, חלקות, עם לייקרה או מודפסות ועם טקסטורות. בנוסף מגוון של חולצות פולו, חולצותT לאירועים מיוחדים וחולצות סריג לייקרה מטופלות. ניתן לשלב את החולצות בקולקציה עם מכנסי אריג איכותיים בגזרת הFLAT FRONT , האופנתיים ביותר וה- ג'וגר או הסלים פיט.

בגזרת הבנות, הקולקציה חגיגית וזוהרת, נעה בין מתיקות לבגרות. הקולקציה נחלקת לשתיים: קולקציית הפסטל וקולקציית שחור לבן. קולקציית הפסטל, מציעה שמלות בעיצוב "נסיכותי" בגוונים עדינים של פסטל: ורוד, פודרה, תכלת, צהוב ולבן. השמלות מעטורות בבדי שיפון ותחרות, חצאיות כותנה בתחרה אנגלית לצד חולצות עם שרוולי קפלים מודפסות וחולצות תחרה עדינות. קולקציית שחור לבן – מאופיינת בעיצוב בוגר יותר וקלאסי. השמלות מציגות שילובים בין לבן-שחור וקרם עם עיטורים גאומטריים ומשחקי אורכים. 

בייסיק - קבוצה זו מתאפיינת בסגנון קז'ואל, נינוח ופרקטי ומיועדת לבנים ולבנות. הקולקציה מציגה ביגוד ספורטיבי קליל ויום יומי במחירים אטרקטיביים במיוחד. בין הפריטים הבולטים: טייץ חלק ומודפס, חולצות טי, מכנסי ברמודה פרנץ טרי, חצאיות מסתובבות ועוד. 


טווחי המידות: 3-18
גילאי: שנתיים עד 12
מחירים
חולצות החל מ – 39.90 ₪ - 99.90 ₪ . 
ג'ינסים החל מ –₪ 99.90 ₪ - 139.90 ₪ . 
חצאיות החל מ –₪ 59.90 ₪ - 129.90 ₪ . 
שמלות החל מ –₪ 59.90 ₪ - 159.90 ₪ . 
מכנסיים קצרים החל מ- 49.90 ₪ - 119.90 ₪ . 







להשיג ברשת סולוג בכל רחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה