יום שני, 17 באפריל 2017

פארק הדייג מעיין צבי

התחביב הגדול של בני בן ה-11 הינו דייג עם אביו, הם יכולים יחד להעביר שעות ארוכות על שפת הנהר/ים עם החכות , להעביר חוויות, צחוקים והנאות רבות - מהי התוצאה זה כבר משהו אחר אולם התהליך עצמו מהווה חוויה מעצימה עבור שניהם.

בחול המועד חיפשנו פעילות משותפת לכל המשפחה ועל כן דייג בים נראה כחסר טעם בעיקר בשל העובדה שהקטנציק בן החמש די ישתעמם, מה גם שמזג האוויר היה די מתעתע באותו היום, רגע רוח, רגע גשם- על כן בחרנו לצאת ליום כיף משפחתי שכולל המון הנאה, כיף, משחקים, פאן ו- דייג!!!

העמסנו את הילדודס, קבענו עם חברים ומשפחה ויצאנו לפארק הדייג מעיין צבי השוכן בסמיכות לזכרון יעקב. 


פארק הדייג שוכן על שפת אגם טבעי ענק ובו מגוון פעילויות אטרקטיביות לילדים ומבוגרים כאחד, מצד אחד ניתן לרבוץ על חלקות הדשא הגדולות הפרוסות במקום , לעשות פיקניק (ניתן ישירות לדוג ולהנות מארוחת דגים במקום) ומנגד כאמור לצאת לדייג (המנוסים ידוגו ישירות מהאגם ואילו הקטנים והפחות מנוסים ידוגו מבריכות הדייג הקטנות הנמצאות במקום).


עוד לפני שאמשיך אעצור רגע לשים דגש על אחד היתרונות הבולטים שקיימים במקום - כאן משלמים על כרטיס הכניסה (50 שקלים לילד/מבוגר) ונהנים מכל האטרקציות במקום ללא תוספת תשלום, הכל נגיש וקרוב, הכל זמין ונוח והשירות מבעלי וצוות המקום הפזורים אדיב , חייכני ונעים במיוחד.

לילדים הקטנים יש מתחם שלם של מתנפחים שכולל מבחר מתקני גימבורי, בימבות ואופניים, גשר, סולם חבלים, קיר טיפוס ועוד מבחר פעילויות :




פינת שרקנים (ללא אפשרות ללטף):


שייט בסירה באגם הקטן:


טחנת קמח עתיקה:


ספא דגיגונים (בעונה , מגיל 12 שנים)
מתחם רטוב- בריכת שכשוך לילדים עם מגלשות מים .
פעילויות בתוספת מחיר ובהזמנה מראש - רכיבה על אופנים , רכיבה על סוסים , סוס פוני , ג'יפים - לקבוצה .
קמפינג - (100 שקלים למשתתף) למשפחות בסופי שבוע ולקבוצות בכל ימות השבוע.
מזנון - פתוח וכשר , חטיפים , גלידות שתייה ונישנושים קלים.

למרות הרוח הנוראית ומזג האוויר המתעתע, עומס האנשים (בכל זאת חול המועד) נהננו מאוד והעברנו יום כיפי במיוחד, הן לגדולים והן לקטנים, זו אומנם לא הפעם הראשונה שלנו במקום אך בהחלט בהחלט לא האחרונה.

לכו ותהנו, הנאה מרובה מובטחת לכם!

מול זיכרון יעקוב - ב WAZE לרשום "פארק הדיג מעיין צבי "
טלפון: 054-4440-379

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה