יום רביעי, 5 באפריל 2017

מוכנים לקיץ עם קולקצית הקיץ היפיפיה מבית גלי

לאחרונה הוזמנתי לאירוע השקת קולקציית קיץ 2017 של חברת גלי- מותג ההנעלה לכל המשפחה- הקולקציה משלבת סגנונות וצבעוניות קיצית תוך שמירה על איכויות המותג.



מותג ההנעלה גלי, אשר הוקם בשנת 1975, מזוהה כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הילדים, המקפיד על ערכים של איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני. 

קולקציית קיץ 2017 של המותג גלי לילדים, אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות קיצית תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות. 

נעלי הבנים ( מידות 22-41) 
קולקציית הבנים של גלי, מקבלת השראה מעולם הספורט והטיולים ולצד זה מהעיר והאורבניות.



נעלי הבנות

הקולקציה מתאפיינת בטרנדים כמו של הגדולים אך מותאמת במיוחד לרגלי הילדות ,כל הדגמים עברו התאמה ובדיקה של התאמה לכף רגל של ילדה , נבדקה אחיזה ויציבה נכונה. 





קולקציית הקיץ של גלי לנשים מתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם ומציעה מגוון סגנונות במראה עדכני, בקו נקי ובהשראה רומנטית ובצבעוניות מגוונת וקיצית. העונה הושם דגש, מעבר לאופנתיות על נושא הנוחות ומעבר להשקת מותג נוחות חדש, הנעליים בקולקציה צוידו ברפידות אנטומיות המתאימות למבנה כף הרגל, עשויות מחומרים איכותיים, השומרים על קרירות כף הרגל, מונעים הזעה ובכך מאפשרים שימוש יומיומי ארוך באקלים הישראלי החם. 




החומרים בהם נעשה שימוש בקולקציה: חומרי קיץ מסורתיים במראה טבעי ונעים למגע, וחומרים טרנדיים כגון בדי קטיפה וקש קלוע בשילוב חומרים קונטרסטיים כמו בדים סינטטיים מבריקים ומעובדים. 



גולת הכותרת של הקולקציה היא מותג נעלי הנוחות החדש: "בריל קומפורט", המציע נעלי נוחות אופנתיות ובמחיר לכל כיס. מדובר בקבוצה רחבה של סנדלי נוחות נשים, השואבת השראתה מעולם האתני סנדלים אופנתיים חצאיים או בגובה קרסול ונעלי סירה ומוקסינים במגוון גבהים ועקבים. 



הקולקציה מאופיינת בחומרים נושמים ואיכותיים המלטפים את כף הרגל, רפידות נוחות מרופדות ואנטומיות המאפשרות גמישות ורכות בכל צעד, ובנוסף עשויות עור רך נושם וסופג זיעה. הסוליות נבחרו בקפידה כשהדגש הוא על גמישות ותנועה המקנים חופשיות לכף הרגל בכל צעד. 



כמו כן, שילוב חומרים קיציים ייחודים וכן שימוש בחיתוכי לייזר, חרוזים, סקוטשים ועוד. בנוסף, בקבוצה זו ניתן למצוא גם סנדלים ספורטיביות אופנתיות המתאפיינות בסוליות לבנות ולוק צעיר ועדכני.



קולקציית אביב קיץ 2017 של מותג נעלי הנוחות האש פאפיס לגבר, שמה דגש על איכות, טכנולוגיות חדישות ונוחות בלתי מתפשרת, לצד אופנתיות ומראה עדכני. הקולקציה מחולקת לקבוצות, כאשר כל קבוצה מאופיינת בטכנולוגיה חדשנית ובמראה ייחודי.



קולקציית הנעלים של קאטרפילר כוללת עשרות דגמים לגברים בסגנונות וטכנולוגיות ייחודיות, המשלבים בין מראה ספורטיבי יומיומי לבין מראה מוקפד לשעות הפנאי, נעליים במראה אורבאני ומחוספס ועוד. 

מאז ומעולם נודעו נעלי קאטרפילר בחוזק ובעמידות שלהן לאורך שנים, כמו גם במראה המחוספס הגברי האופייני למותג.



קצת היסטוריה: הנעליים הראשונות של קאטרפילר פותחו בשנת 1904 כנעלי עבודה ובשנת 1925 החלו לייצרם עבור חברת הטרקטורים המפורסמת CAT. הטכנולוגיה המרכזית שהקנתה לחברה את פרסומה ברחבי העולם הינה GOOD YEAR WELT טכנולוגיה המחברת בצורה ייחודית בין הסוליה לגפה , מה שמקנה חוזק ועמידות מוכחים לאורך שנים. סוליות הנעליים ידועות בחוזק ובעמידות שלהן ובשילוב עם טכנולוגיית I-TECH ו EASE מקבלות גם משקל קל .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה