יום שבת, 8 באפריל 2017

ג'אפן ג'אפן קריית אתא

מניחה שאין אחד שלא מכיר את כיום את רשת ג'אפן ג'אפן אשר נפתחה כבר אי שם בשנת 2004, מאז ועד היום הפכה לשם דבר ולהצלחה מסחררת בקרב המטבח האסייתי.
הרשת מונה כיום כ-13 סניפים והיד עוד רחבה וכי סניפים נוספים עתידים להפתח בקרוב ברחבי הארץ.

המנות של ג’אפן ג’אפן הן בסגנון פאן-אסייתי. הקו הקולינרי המוביל של הרשת הוא יפן-סין-תאילנד. אך עם זאת, נוכל למצוא בתפריט גם השפעות ממדינות נוספות במזרח אסיה. לרשת ג’אפן ג’אפן תפריט מגוון בו אנו יכולים להינות מכ-800 מנות שונות. נוכל לבחור מבין כ-15 סוגי מנות בשרים וכ-155 סוגי מנות עוף. על מנת להשלים את ההנאה, הרשת מציעה גם מבחר מנות נודלס ותפריט סושי עם מבחר עצום.

הסושי של ג’אפן ג’אפן מגולגל על ידי סושימנים מקצועיים שהגיעו מחו”ל. האצות היפניות המקוריות, אשר עוטפות את האורז האיכותי, מציבות את הסושי של ג’אפן ג’אפן בשורה הראשונה של המסעדות האסייתיות בישראל.

ביום שישי רגע לאחר בילוי עם הילדודס עצרנו להתנחתא קצרה בסניף הקריות אשר ממוקם במתחם I WAY, המסעדה מעוצבת בצבעים חמים ונעימים, רחבת ידיים (כוללת גם חדר פרטי מקסים ומיוחד), האווירה במקום קסומה כאילו הזמן עומד מלכת, שקט ורגוע לצד שירות מוקפד ואדיב במיוחד:





אז שנתחיל? בהמלצתו של עדי מנהל המסעדה והמלצרית החביבה שלנו הזמנו את המנות הבאות :

הזוגי שלי חובב המרקים פתח את הארוחה עם מרק טום יאם- המרק הפופולארי במטבח התיאלנדי, ידוע בטעמו החמוץ חריף בשל התבלינים המצויים בו עם נתחי פרגית- מי שמכיר את המרק יודע שלרוב הוא מגיע עם פירות ים ובשל העובדה כי אנו לא אוכלים פירות ים לרוב אנו נמנעים מלטעום אותו, אולם כאן באופן מפתיע הוא הגיע עם נתחי פרגית- מרק בעל טעמים עזים וטעימים במיוחד:



טאבאסקי -כנפי עוף מטוגנים ברוטב צ'ילי מתוק וטריאקי מוגש עם שומשום לבן ושחור: הנסיך בן ה-11 מאוד אוהב כנפיים ועל כן זלל אותם בהנאה מרובה, מדובר במנה גדולה ונדיבה , טעימה ומדוייקת:


מיקס פטריות- פיטריות שמפניון ופורטובלו בטמפורה. בזילוף טריאקי ותערובת שומשום- מנה מדהימה, בהחלט נשנוש מומלץ לפתיחת הארוחה, פשוט טעים, אל תוותרו:


נשנוש אנטריקוט- נתחי אנטריקוט מיושן מוקפץ בווק עם פטריות פורטובלו עגבניות שרי ובצל ירוק בקרם סויה ג'ינג'ר- אומנם שם המנה הינו נשנוש אך בהחלט מנה אדיבה ביותר, עשירה בטעמים וניחוחות ומומלצת גם היא בחום הן לקטנים והן לגדולים :


בגזרת הסושי הזמנו את הרולים הבאים- שלושתם היו איכותיים מאוד, ברמה גבוהה, טעימים ומפנקים:





גם גזרת המוקפצים נחלה הצלחה מרובה, - הקוריאנית- אטריות אודון (חיטה) עם נתחי אנטריקוט, פטריות שמפניון, פטריות פורטובלו, כרוב, בצל לבן ופטריות שיטאקה ברוטב שימאג'י- וואי מנה מדהימה שגם עכשיו בעת כתיבת שורות אלו ממש מתחשק לי לדגום, מנה טעימה במיוחד, עשירה בטעמים , אם כי לא מתובלת מידי בנועזות, נתחי האנטריקוט מוגשים כאן בנדיבות רבה (להבדיל ממקומות רבים אחרים בהם אכלתי):


המלזית- אטריות ביצים, נתחי אנטריקוט, בצל לבן, גזר, שעועית ירוקה, פטריות שמפניון ונבטים בקארי מלזי- גם מנה זו כקודמתה פשוט מעולה, ממליצה בחום רב:


קינחנו ב-2 קינוחים מפנקים וטעימים שהיוו סיום מושלם לארוחה מושלמת:




אז אם גם אתם מבקרים בצפון הכנסו למתחם I WAY ובקרו במסעדה - הנאה מרובה מובטחת לכם, ממליצה להזמין מקומות מראש  04-6436615.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה