יום שבת, 29 באפריל 2017

ספיישל יום העצמאות והפעם לאפות ביתיות מעולות


מי שמכיר אותי יודע שלערב יום העצמאות ישנה משמעות גדולה עבורי ועל כן האירוח מתוקתק ומיוחד מתמיד, את הכל אני מכינה והכל באווירה ארץ ישראלית, אחד מהדברים שמלווה אותנו כבר שנים רבות זהו המתכון המעולה שלי ללאפות הביתיות, כאלו שלדעתי ולדעת הטועמים אף טעים מהקנויים.



המצרכים ל-10 לאפות ביתיות:
4 כוסות קמח לבן של הטחנות הגדולות
כף שמרים יבשים
כפית גדושה של דבש
3 כפות שמן זית מובחר
0.5 כוס סודה
0.5 כף מלח

אופן ההכנה :
לשים לבצק רך את כל המצרכים ומתפיחים כשעה (את המים הפושרים מוסיפים בהדרגה ואת המלח לקראת הסוף).
על משטח מעט מקומח מחלקים את הבצק לכ- 10 כדורים ומתפיחים כרבע שעה.



מרדדים (או משטחים) כל כדור לעלה דק. מרימים ומותחים מעט את שולי הבצק בתנועות סיבוב. בעזרת אגרופי הידיים ממשיכים למתוח מהמרכז כלפי חוץ.





מחממים על הגז מחבת יציקה בקוטר 28 ס"מ (רצוי עם ציפוי טפלון/קרמי) ומניחים את הבצק. לאחר כדקה עד דקה וחצי הופכים ושוב משאירים למשך אותו זמן וזה מוכן.




לאחר שמוציאים את הלאפות מהמחבת עוטפים במגבת (בכדי לשמור על רכות הבצק).


לכבוד יום העצמאות מציגה "הטחנות הגדולות של א"י" אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר עם מתכון להכנת פיתה ישראלית, וקופסת פח מהודרת בעיצוב רטרו ועליה המנון המדינה.

טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' מחיפה מציעה לכבוד יום העצמאות אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, עם איור רטרו מקסים וברכה לחג עצמאות שמח! על האריזה מתכון מיוחד להכנת פיתה ישראלית.


כמו כן, לכבוד יום העצמאות השיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב תואם לאריזת הקמח, שאותה אפשר להניח דרך קבע על מדף במטבח לאחסון נוח ופרקטי של הקמח ולדקורציה מקסימה במטבח.


מחיר אריזת קמח חגיגית וקופסת פח מהודרת בעיצוב ליום העצמאות – 15 ₪.

אפשר להשיג את הקמח החגיגי ליום העצמאות בחנויות הבאות: רשת לגעת באוכל, פורטי סטריט רמת גן, מאיה בוטיקטבע, הארץ הטובה הרצליה, רני אורגני, 'המזווה' – חנות אינטרנטית, בחנות המפעל בטחנה ובחנויות מובחרות נוספות.

מידע על חנויות נוספות אפשר לברר בפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון: 04-8672137.

למידע נוסף ומתכונים:
www.hagdolot.co.il




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה