יום חמישי, 6 באפריל 2017

לראשונה בישראל: כל סודות האירוח המושלם במדריך המלא בהחלט!



אירוח מושלם בקלי קלות
לראשונה בישראל:
כל סודות האירוח המושלם במדריך המלא בהחלט!




בשנים האחרונות, עולם האירוח התקדם והשתכלל. השימוש במגוון כלים מרהיבים מאפשר למארחות ולמארחים לעצב ולפאר את השולחן ומרחב ההגשה בסגנון ובטעם אישי ברמה הגבוהה ביותר ומאידך, להקדיש לאורחים זמן איכות. 

יש לי חברה טובה שכל עיצוב שולחן הוא חגיגה, היא חושבת כבר כחודש (במקרה הטוב) מראש על הצבעים, העיצובים והפרודוקטים שהיא תזדקק להם, היא מתחילה לשוטט במבחר החנויות, רוכשת פריטים- אגרטלים, פרחים, כלים, נרות, מה לא? כל עיצוב אצלה הוא חגיגה לעניים - האמת? אני ממש מקנאה בה.

בימים אלו, רגע לפני חג הפסח, מושק לראשונה בישראל, ספר האירוח המלא המציג את כל סודות האירוח המושלם , הספר היחידי שעושה סדר בתחום האירוח תוך דגש על החוויה עצמה : "אירוח מושלם בקלי קלות"- אז מהיום מפסיקה לשבור את הראש, מפסיקה לקנא באחרים ופותחת את הספר מעורר השראה שמכיל בתוכו את כל סודות האירוח. 



את הספר כתבו יחד מעצבת הבית של קבוצת "פעמית" שירן בן שמעון לוי והעיתונאית מירי בן דוד ליוי כאשר מי שאחרי אל הרעיון, הייזום, ההפקה וההשקעה היא קבוצת "פעמית".



147 עמודים בהם מאות עצות שימושיות ומידע שלא היה עד כמותו בתחום אמנות האירוח עם הצעות אירוח פרטניות רבות לחגים במעגל השנה, לאירועים ולשמחות משפחתיות, לימי הולדת ולהזדמנויות שונות של סיבה למסיבה ועוד אמצעים רבים להעשרת החוויה (סדר עריכת שולחן, אקססוריז וכיצד להשתמש בהם, צורות שולחן, עיצוב החלל וכו)



לדברי רמי שר שלום, מנכ"ל קבוצת פעמית :" חזון קבוצת פעמית הוא חיבור אנשים, משפחות וקהילות בהנגשת האירוח סביב השולחן. בשנים האחרונות, בזכות ההשקעה הרבה של קבוצת פעמית ביצירה ובפיתוח של הענף, הפכו הכלים החד פעמיים, המגיעים במגוון סגנונות, צבעים וחומרים, לכלי עיצובי נפלא המאפשר שדרוג חווית האירוח לכל אחת ואחד בצורה יוצאת דופן. הספר נולד לאחר שנכחנו לדעת כי לא קיים ספר העושה סדר בתחום זה ומייעץ כיצד לפעול ולעצב את השולחן. החלטנו בעצם להרים את הכפפה בספר זה המגדיר מחדש את חווית האירוח והופך אותה לחווה משמעותית יותר ולא שגרתית" 

את הספר "אירוח מושלם בקלי קלות" ניתן להשיג בסניפי פעמית סטור ברחבי הארץ וברשתות סטימצקי וצומת ספרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה