יום שישי, 14 באפריל 2017

החיתול הטוב ביותר שוב מפתיע...

כבלוגרית וכאם ותיקה לא אחת שואלות אותי אמהות מהו החיתול הטוב ביותר, אז תשובה אחת ברורה יש לי - ברור שהאגיס. 

מניחה שחלק מן קוראות פוסט זה ירימו גבה וישאלו "האומנם?" אז כן, נכון, כל ילד הינו משהו אחר וכל הורה חושב כי החיתול שהוא משתמש הוא הטוב ביותר, אך כאם ותיקה (בעברי אף ניהלתי משפחתון) יודעת כי מותג החיתולים הוותיק "האגיס" הוא אכן הטוב ביותר.

לעולם לא אשכח את תחילת דרכי עם המותג, אז לפני כ-19 שנים , ביום בו בכורתי נולדה, בימים בהם חבילת חיתולים עלתה כ-98 ש"ח, מאז עברו המון מים בנהר והחיתולים נמכרים במחירים נוחים יותר אך הכי חשוב משנה לשנה ניכר כי למותג יש אינטרס ברור ומובהק להפוך את השימוש בחיתולים לקל,, נוח ונעים יותר הן לתינוק והן להורה.

ממש לאחרונה המותג משיק את תחתוני החיתולים- Huggies Freedom Dry Pants- פשוט להחליף למשהו נוח .



מדובר למעשה בחיתול המולבש כמו תחתונים מגיע עם מותנית גמישה 360° וכל זאת על מנת לאפשר נוחות מירבית לתינוק לאורך כל היום, לחיתולים אלה יתרונות משמעותיים מול חיתולים פתוחים במניעת נזילות ובקידום תחושת העצמאות של התינוק.



החיתול החדש מולבש בקלות ובנוחות, בשכיבה או בעמידה, בדיוק כמו תחתונים. הסרתו פשוטה ונוחה באמצעות קריעה של המותנית בשני צדי גוף התינוק. בצדו האחורי של החיתול טייפ מדבקה לסגירה והשלכה נוחה של החיתול המשומש.



כמו בסדרת Huggies Freedom Dry, גם בסדרת Huggies Freedom Dry Pants יש שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לקליטה מהירה של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק.

האריזות והחיתולים החדשים מעוצבים עם דמויות דיסני האהובות ; פו הדוב, טיגר וחברים.

מהיום ניתן יהיה למצוא את הסדרה המובילה שלנו Freedom Dry גם בתחתוני חיתול המעניקים נוחות לתינוק לאורך כל היום.

הסדרה החדשה תשווק במידות 3, 4, 5, 6. להשיג בכל רשתות השיווק והפארמים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה