יום שבת, 29 באפריל 2017

פיליפ מרטינ'ס- מותג היוקרה הבינלאומי לטיפוח ולעיצוב השיער מציג טיפולי Hair SPA


מכירים את הפרסומות בהם השיער מתנופף לו ברוח לאחר חפיפה? הפעם לראשונה בחיי גם לי זה קרה.

כששומעים על טיפולי SPA הדבר הראשון שאנו חושבים עליו הינו טיפולי גוף, אולם המותג האיטלקי פיליפ מרטינ'ס מפתיע עם טיפולי קרקפת מיוחדים HAIR SPA  והשבוע יצאתי לחקור ולנסות מקרוב את הטיפול.


בתקופה האחרונה עוברת תקופה לחוצה מתמיד, הן בעבודה והן במשימות הביתיות: הפקות ימי הולדת, לחץ מטורף בעבודה, בית, ילדים, שיעורים ומבחנים עם הילדים- לא פשוט כלל וכלל.

כאמור השבוע יצאתי להפוגה קצרה וקפצתי למספרה של פיליפ מרטינ'ס השוכנת בצהלה שם התפנקתי במשך שעה וחצי בטיפול HAIR SPA שטרם חוויתי כמותו בידיו הנאמנות של הספר אלון אזולאי.



אז מהו למעשה HAIR SPA? מדובר בטיפול מאסיבי ומפנק לשיער שכולל מסיכת הזנה וסדרות שונות של טיפול לשיער, תחילת התהליך נעשה עם החדרת החומרים (וישיבה מתחת למכשיר כ-15 דקות) ולאחר מכן עוברים לכורסת העיסוי שם הגוף מקבל עיסוי כיפי ומפנק ואילו השיער זוכה לטיפול יסודי של החדרת חומרי הזנה וטיפוח- כל החומרים הינם ללא פרבנים, מלחים ו-SLS, נטולי אמוניה, ניקול, עופרת, מתכות ושומן סינתטי- כל אחת תזכה לקבל את הטיפול שמותאם לסוג השיער הייחודי שלה: טיפול בנשירת שיער, שיער פגום ויבש, קשקשים, סבוריאה ועוד.

מעבר לטיפולי HAIR SPA ניתן כמובן להנות מצבע לשיער, טיפולי שיער נוספים, תספורות ופאנים, כמו כן כמובן שניתן לרכוש את המוצרים המעולים של החברה:






מי שכמוני לא ממש מכיר את המותג - החברה הוקמה באיטליה בשנת 1984 על ידי מאורי טרימיגליוזי, אשר עבד במשך שנים ארוכות בתחום הקוסמטיקה האורגנית, צבר ידע וניסיון וחלם לפתוח חברה משלו. כשהגשים את החלום, קרא לחברה "פיליפ מרטינ'ס" – שילוב השמות הפרטיים של שני ילדיו, שהיוו סמל לטוהר בעיניו, אותו ביקש להטמיע במוצרי החברה. מאז ועד היום, בכל מוצר מבית פיליפ מרטינ'ס ישנה הבטחה לטיפוח טהור, מזין ובריא.
בשנת 2014 החלה חברת פיליפ מרטינ'ס לשווק את המוצרים הייחודיים שלה גם בישראל, וקיבלה את אישור משרד הבריאות לצד חותמות האיכות היוקרתיות שליוו אותה במשך שנים ארוכות: תקן אקוצרט האירופי למוצרים על בסיס חומרים טבעיים ואורגניים, תקן ה-FDA האמריקאי ותקן משרד הבריאות האירופי – EUO1.

אם גם לך בא להתפנק ולהרגיש מלכה ליום אחד זהו המקום עבורך, בו במשך שעה וחצי תהני מהפוגה מחיי היום יום, פינוק לגוף, לנשמה ולשיער עם אווירה קסומה, מוזיקת רקע נעימה , פינוקי קפה , שירות מעולה, יחס חם ואישי שאמשיך?

אילו טיפולים קיימים בחנויות הקונספט לשיקום השיער?

ניתן ליהנות ממגוון טיפולים ייחודיים לתופעות שיער נפוצות בחנויות הקונספט או במספרות המורשות ברחבי הארץ. כל הטיפולים מלווים בעיסוי קרקפת מאזן ומטהר וכל לקוחה יכולה לבחור את הטיפול הנכון לה בהתאם לצרכיה.

טיפול אנטי אייג'ינג, הזנה ושיקום לשיער, מגביר את זרימת הדם בבסיס השערה, על בסיס שמן זית ואלוורה המסייעים למולקולות לחדור בקלות לעור הקרקפת ולשיער ומותירים אותו רך ומשיי, מבריק וחזק. 

טיפול לנשירת שיער- מסייע בהמרצת זרימת הדם בקרקפת, מחזק את רמת ה- Ph ואת סיב השערה על ידי הזנת מינרלים והובלתו לרמת איזון טבעית ומעודד את התחדשות השיער.

טיפול שמן חוחובה לשיער- מיועד לחיזוק ולטיפול בשיער פגום ויבש לאחר ביצוע פעולות כימיות והבהרה, להזנת הקרקפת והשיער מבלי לפגום בנפח שלו. 

טיפול לשיער שומני, דק ודליל- טיפול לניקוי DETOX והחייאת שיער שעבר טיפולים בחומרים כימיים, מעבה את סיב השערה ומותיר אותו רך ונעים למגע. הטיפול מתבסס על ג'ל אלוורה-הטיפול האידיאלי לניקוי קרקפת שומנית ולשיער יבש. 

טיפול לקרקפת יבשה- הזנה לקרקפת והענקת לחות על ידי שימוש בשמן חוחובה וחומרים טבעיים ואיכותיים. הטיפול נועד אף לאזן קרקפת מגרדת, או מגורה תוך הזנה מושלמת של השיער.

טיפול לקרקפת שומנית וקשקשים- טיפול באמצעות ג'ל אלוורה טהור המומלץ לחיטוי קרקפת שומנית, מאזן ומחייה שיער שעבר טיפול בחומרים כימיים, ומעניק לו מראה רענן. הטיפול מתאים גם במקרים של כוויות שמש על עור פגוע או מגורה, ולצורך ניקוי ומניעת הופעת קשקשים.

טיפול לפסוריאזיס ולשיער יבש- טיפול משולב של ניקוי והזנת לחות לקרקפת ולשיער יבש, באמצעות שמני זית ואלוורה טבעיים, המזינים ומנקים את הקרקפת. הטיפול מאזן קרקפת מגורה או מגרדת, מזין את השיער ומותיר אותו רענן, מבריק ורך כמשי.

טיפול בסבוריאה ובקשקשים- מגביר את זרימת הדם, מאזן קרקפת מגורה או מגרדת, מנקה את הקשקשים, מעניק הזנה מלאה לסיב השערה ומתיר קשרים. הטיפול מסייע בהרגעת עור מגורה וסבוריאה הודות לשמני זית ואלוורה ומשפר משמעותית את מראה השיער.

שיקום לשיער שעבר טיפולים כימיים- הזנה מיוחדת לשיער ולקצוות יבשים המעניקים לשיער גמישות ברק ורכות באמצעות תמציות צמחים, שמנים צמחיים וחמאת קראטין המספקת חלבון והזנה.


להשיג במספרות הקונספט פיליפ מרטינ'ס בצהלה תל אביב, שוהם וחיפה.

שעות פעילות:
ימי א', ב', ג', ד', ה': 9:00 עד 20:00 ו': 8:00 עד 15:00
כתובת 
משה סנה 21, תל אביב 
טלפון:
03-5339484




במספרות מורשות בלבד של המותג ברחבי הארץ בכתובת האתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה