יום שבת, 29 באפריל 2017

ניוטרוג'ינה מציגה : Hydro Boost

לא אחת אני שומעת מנשים שאומרות לי שעור הפנים שלי טוב, מודעת ומודה לגנטיקה הטובה שקיבלתי אולם עם זאת מקפידה מאוד לשמור ולטפח את עור הפנים ולא מוותרת כל יום פעמיים ביום על טיפול מסור.

לא אחת שמעתי מקוסמטיקאיות שחובה עלינו להקדיש 5 דקות לטיפוח העור, ככל שנקפיד לטפח ולשמור על עור הפנים כך הקמטים, היובש והאדמומיות יופחתו.

מותג ה טיפוח המוביל ניוטרוג'ינה מרחיב את פעילותו בקטגוריית טיפוח הפנים בישראל ומשיק את סדרת Hydro Boost אשר מביאה חדשנות אולטימטיבית בזכות טכנולוגייה ייחודית המסייעת לשחרור חומצה הילורונית, לוכדת את הלחות בעור ומשחררת אותה בדיוק בשהעור זקוק לה. מרקם הג'ל המאפיין את מוצרי הסדרה, מסייע בהחדרת הלחות וכך משאיר את העור רך, חלק וגמיש.

הסדרה כוללת 6 מוצרי טיפוח המעשירים את העור בלחות באופן מיידי ומלווים את שגרת הטיפוח היומית בזמן הסרת האיפור, ניקוי הפנים ושימוש בקרם הלחות.


קרם לחות ג'ל להזנה מיידית בלחות (Water Gel)- הקרם הנמכר ביותר בארצות הברית בתחום טיפוח הפנים, הקרם בעל מרקם ג'ל קליל ונעים, נספג במהירות, בעל טכנולוגיה חדשנית המועשרת בחומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי. הקרם מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם, שחרור לחות ללא הפסקה במהלך כל היום- מעניק עור חלק, גמיש , רך ונטול שומן.

קרם לחות ג'ל לעור יבש, נטול בושם (Gel Cream)- בעל מרקם ג'ל קליל עם טכנולוגיה חדשנית המועשרת בחומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי. מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם ושחרור לחות ללא הפסקה במהלך כל כיום.
גם הוא מעניק עור חלק, גמיש, רך ונטול שומן.

מים מיסלריים- מסירים את שאריות הלכלוך והאיפור תוך העשרת העור בלחות. השילוב בין טכנולוגיית הניקוי של ניוטרוג'ינה , רכיב הלחות והחומצה ההיאלרונית הנמצאת בעור באופן טבעי מסייעים להגביר את הלחות וללכוד אותה בעור- לרוב באופן אישי לא משתמשת במסיר איפור מאחר ולרוב מדובר במוצרים שמאוד שורפים (בעיקר בעניים) המוצר הזה מעולה, לא שורף , נעים לעור ובעל ניחוח נעים.

מגבונים לניקוי פנים- מסירים באפקטיביות שאריות לכלוך ואיפור מאזור הפנים והעיניים (כול מסקרה עמידה במים), תוך שמעניקים לעור לחות, אין צורך בשטיפה.

חלב פנים ג'ל- מסיר איפור ולכלוך ללא תחושת שמנוניות תוך הענקת לחות החיונית לעור.

תרחיץ ג'ל לניקוי פנים- מעניק לחות, משאיר את העור נקי, רענן וגמיש למגע, בעל טכנולוגיה חדשנית המסייעת לשחרור חומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי- את התרחיץ הזה בנותיי בנות העשרה סיפחו אליהן , התאהבו במוצר ולא הפסיקו לשבחו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה