יום רביעי, 5 באפריל 2017

לאירוע מושלם- בראל עמדות טיפוח היופי

מי שזוכר לפני כחודש חגגנו מסיבת SWEET 16 לנסיכה שלנו, החגיגה הייתה הפקה של ממש, כזאת שעד היום למרות שהיו עוד הרבה מסיבות זוכרים אותה ולא מפסיקים לדבר עליה- הכל היה מתוכנן ומדוגם מהפרט הקטן ביותר ועד הגדול ביותר, כל דבר קיבל תשומת לב מירבית - אבל השוס האמיתי של הערב היה בזכות שירן המהממת מבראל עמדות טיפוח היופי לאירועים.


את הערב תכננו מבעוד מועד אני ושירן, הנ"ל מקצועית ברמה גבוהה במיוחד ולא מוכנה להתפשר על שום פרט, היא קיבלה ממני נתונים ופרטים על הבנות, על היקף האירוע, על הסגנון וגיבשה תוכנית עבודה.



עם שירן ניתן לקבל אירוע מתוקתק מתחילתו ועד סופו- היא דואגת לה-כ-ל, החל כאמור מעמדות היופי שכוללות: קליעת צמות, מניקור אקספרס, רפואה משלימה ועוד וכלה בבלונים, עוגות מעוצבות, בר מתוקים ועוד.



לערב הוזמנו כ-40 בנות ועל כן שירן לא הסתפקה בעמדה אחת מכל סוג ודאגה לנו ל-2 עמדות מכל סוג: קליעת צמות ומניקור אקספרס- לא צריכה להסביר יותר מידי על התלהבותן של הבנות נכון? הן היו בעננים, התפנקו ועברו מדוכן לדוכן.




הדוכנים מקצועים ביותר ומאויישים בחומרי גלם ברמה גבוהה ובבנות אדיבות, חייכניות ומקצועיות, כאלו שמלאות בסבלנות וסובלנות:













אז אם גם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת לאירוע- למסיבת יום הולדת/מסיבת רווקות או סתם לפנק את העובדים בדוכני טיפוח ויופי הזמינו את שירן בראל- הנאה רבה מובטחת לכולם ואני יכולה להבטיח לכם בלב שלם כי על האירוע שלכם לא יפסיקו לדבר עוד הרבה אחרי שיסתיים- שירן - 050-300-6090.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה