יום שלישי, 13 ביולי 2021

בורקס סביח מושלם- הפתרון האידיאלי לימים אלו

 מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת את החופש הגדול, אולם בדבר אחד אין לי חופש- המטבח!!! אלוהים!! הם כל היום רעבים, בחיי, המטבח לא נסגר לרגע אחד. אז אני מחפשת עבורי את הפתרונות האידיאלים שיהיה לי תמיד בשלוף. הפעם הכנתי כמות גדולה של בורקס סביח, כך כל פעם שמישהו רעב הוא מוציא לו מהמקפיא, מורח ביצה, והופ לתנור, במספר דקות מקבלים ארוחת פינוקים טעימה במיוחד, מצרפים עוד קצת טחינה, סלט רענן והרעב מאחורינו.




המצרכים:
בצק עלים (אני באופן אישי מעדיפה את של שימרית)
ביצים קשות
טונה
ממרח עגבניות או אריסה
ממרח לימון כבוש
טחינה גולמית

אופן ההכנה:
לפתוח את הבצק, לחתוך לריבועים, למרוח ממרח עגבניות או אריסה, לפזר ביצים קשות, טונה, ממרח לימון כבוש , טחינה גולמית ואם רוצים תוספות זה הזמן.

לסגור, למרוח בביצה, שומשום ולתנור עד להשחמה.






הפעם בחרתי להשתמש בטחינה גולמית של אחווה - הטחינה המושלמת שאני תמיד משתמשת בה. מדובר בטחינה אורגנית  בעלת ערכים תזונתיים ובריאותיים מהגבוהים בקטגוריה – עשירה בסידן, ברזל וסיבים תזונתיים וללא תוספת מלח! 
 




אז אתם עוד פה? רוצו להכין!! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! תוסיפו סלט רענן, סלט טחינה והתענגו!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה