יום ראשון, 11 ביולי 2021

קיץ 2021 בגן הלאומי גן השלושה- סחנה

ביום שישי האחרון העמסנו את הילדודס, ציוד, אוכל והמון מים, בגדי ים, קרם הגנה ושפע של מצב רוח, תיאמנו עם חברים והצפנו לכיוון המקום האהוב עלינו הגן הלאומי 'גן השלושה' הידוע כסחנה הממוקם בעמק המעיינות. זהו אחד המקומות הנוסטלגיים שאנו נהנים לשוב מידי שנה.




לאורך הגן זורם נחל האסי – עם טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות, בריכות טבעיות, מתקני משחקים והרבה דשא וצל. הגן נבחר בעבר לאחד מעשרים האתרים היפים ביותר בעולם (על פי מגזין TIME), במרכזו נובע מעיין מתחתית בריכה טבעית, משובצת מפלי מים יפהפיים וגשרוני אבן.



בהמלצות רבים הגענו בשעת בוקר מוקדמת (טוב, לא מוקדמת מידי), שפע חניה עוד חיכתה בעבורנו וכך גם מרחבי הדשא הרבים הפרוסים במקום. מאחר והגענו עם המון חברים ובני משפחה מצאנו מקום שמעט מרוחק מהבריכות אך זה לא מה שמנה מאיתנו את ההנאה המרובה וההליכה לבריכה זו או אחרת. נהננו מבריזה ואוויר נעים למרות החום הכבד ששרר באותו היום. 




פרסנו את ארוחת הבוקר ומיד לאחריה יצאנו להתרענן במפלים, מיד לאחריהם בחרנו לעבור מבריכה אחת לשנייה וההנאה הייתה רבה. למרות שהיו במקום המון אנשים לא חשנו בצפיפות ולא בעומס . אגב, במקום ניתן לעשות מנגל ולהנות מארוחת צהריים מפנקת וכיפית (או לחילופין לקנות במזנון).




עוד בשטח הגן - מוזיאון חומה ומגדל - המוזיאון, אליו הכניסה כלולה במחיר הכניסה לגן השלושה, מכיל אוספים ארכיאולוגיים חשובים ונדירים ממגוון תקופות ואזורים גיאוגרפיים שונים, ביניהם אולמות עם ממצאים מאתרי האזור, אולמות עם אוספים נדירים המייצגים תרבויות ים תיכוניות קדומות (בתוכן איטליה, יון, תורכיה, פרס ,מצריים ועוד), אוסף נדיר של כלים מהתרבות האטרוסקית בצפון מערב איטליה, בית בד וגת משוחזרים ועוד.

שעות פעילות חומה ומגדל ומוזיאון הארכיאולוגיה: א'-ה' - 10:00-14:00.

לא בכדי אנו מגיעים לכאן מידי שנה, זהו אחד המקומות הפסטורליים של ארצנו היפיפיה, אז חברים ממש רגע לפני החופשה של הילדים צאו לטייל בארצנו, בקרו בסחנה , כאן ניתן להעביר יום שלם מבלי לשים לב כלל וכלל , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!





שעות פעילות הגן – 8:00-17:00 [ימי ו' עד 16:00]. 
מחיר הכניסה - ילד - 24 ₪, מבוגר (החל מגיל 14) – 39 ₪. 
יש להירשם מראש באתר רשות הטבע והגנים – www.parks.org.il , מספר המקומות מוגבל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה