יום חמישי, 1 ביולי 2021

פרסי החדשנות של BRAVO

כבלוגרית מובילה ברשת לא אחת יוצא לי להתנסות במוצרים שאולי אילולא כך לא הייתי מנסה, חלקם נוחלים הצלחה והופכים למוצרי קבע אצלינו בבית ואילו חלק מהם פשוט היו כניסיון עבר. לא אחת חברים מתקשרים ומתייעצים איתי לגבי מוצר זה או אחר, הם כבר יודעים שאצלי ימצאו את ההמלצות הטובות ביותר. 

אז הפעם אני רוצה להמליץ על חברת Bravo ישראל, מי שטרם מכיר הלוא מדובר למעשה בפלטפורמה שמקדמת מותגים וחברות, מעודדת חדשנות ושירותיות ומאפשרת למידה והעשרה למנהלים. כאן למעשה תמצאו את המלצות הצרכנים על המוצרים שעשו בעבורינו את השנה,עם החדשנות המתקדמת ביותר, עם אלו שנתנו את השירות הטוב ביותר ועוד. 



תחת המותג Bravo מוענקים שני סוגי פרסים: פרסי החדשנות ופרסי השירות. הפרסים מוענקים על סמך המלצות הצרכנים על פי מחקר משתמשים ולקוחות, שעורך מכון המחקר הבינלאומי קאנטר מדיה.כאן תמצאו למעשה את כלל ההמלצות האמיתיות של צרכני ישראל. הפרסים מוענקים בכל שנה למוצרים ולשירותים החדשים, שהצרכנים שהשתמשו בהם אהבו אותם וממליצים עליהם.

פרסי BRAVO להצטיינות בשירות מוענקים לחברות עם השירות המצטיין בתחומן. מדובר בשירות שהלקוחות שחוו אותו, היו הכי שבעי רצון ממנו והם ממליצים עליו.

אז ממש רגע לפני הטקס עטור הפרסים הגיע התיק גדוש בהפתעות עם חלק מן המוצרים שזכו בקטגוריות השונות והנה אני פה על מנת לספר לכם.


גרגרי חומוס של יכין להכנת חומוס ביתי- כשכולנו היינו בבית, חברת "יכין" היתה בעבודה והשיקה מוצר חדש וייעודי להכנת חומוס בבית: גרגרי חומוס להכנת חומוס משובח ב-2 דקות ובטעם נפלא - כמו בחומוסייה.

פשוט מרוקנים לבלנדר את תכולת הקופסה (כולל הנוזל שבו בושל החומוס שגם לו ערכים תזונתיים), מערבבים לכמה שניות עם טחינה לפי הטעם וזהו. מקבלים חומוס טרי, עשיר בטעם וחלק במרקם.

מניסיון אישי שלי עם המוצר מדובר במוצר ברמה סופר גבוהה, אנחנו משתמשים רק בו באופן קבוע. 




ניירות אפייה "הנמל"- בזמן שכולנו הפכנו לשפים ולאופים ביתיים, ניירות האפייה של "הנמל" אפו פיתרון מושלם לאופים ולמבשלים בתבניות עגולות ובתבניות אינגליש קייק: ניירות אפייה ידידותיים לסביבה שכבר מותאמים לתבנית. פשוט לאפות – בלי לגזור ובלי להסתבך! 

זה מסוג הדברים שאני תוהה ביני לבין עצמי איך לא חשבו על זה קודם לכן, מדובר במוצר מהפכני שעושה פלאים לאלו שאופים באופן קבוע.





מסטיק Airwaves - בטעמי מלון-מנטה ודובדבן-מנטה- אם חיפשתם השנה דרכי אוויר חדשות, מסטיק Airwaves, המאופיין בטעם ייחודי וחזק המתפרץ בעת הלעיסה, השיק השנה שני טעמים חדשים מרעננים במיוחד המעניקים תחושת רעננות בפה ולמעשה כמעט בכל הגוף.

מאוד אוהבת את המותג והטעמים החדשים מפתיעים ומיוחדים. 




סדרת "פינוק לילדים"- מותג הטיפוח האהוב ממשיך לרענן והשיק השנה את הסדרה החדשה: "פינוק לילדים". הנוסחה המשופרת מותאמת במיוחד לילדים ומכילה מרכיבי לחות, תמצית רוזמרין וויטמינים, עדינה לעור ולעיניים, ללא צבעים מלאכותיים וללא פראבנים. גם העיצוב עבר מתיחת פנים, עם מראה חדש, קליל ומהנה במיוחד.


זו הסדרה שאני הכי אוהבת ומשתמשת בה באופן קבוע גם כיום שילדי גדולים יותר- מדובר בסדרת פינוק אמיתית לילדים , סדרה מושלמת עם ניחוח עוצמתי אשר מותירה את העור רך, נעים ועם ריח מושלם לאורך זמן, אף המלצתי על המוצר .




ג'ל לכביסה של בדין- מכורים לריח של בדין? מהיום: לא רק מרכך! משפחת מוצרי המותג האהוב התרחבה והשיקה ג'ל כביסה בניחוחות בדין. הג'ל החדש מסיר כתמים ביעילות, עדין לסיבי הבגד ועדין לצבעי הבגד.

מי שמכיר אותי יודע שיש לי שריטה חזקה בנושא ניחוח הכביסה ולכן תמיד בוחרת את הטוב ביותר, מוצרי בדין הם באמת באיכות סופר גבוהה, מותירים את הבגדים בניחוח מושלם, ברכות נהדרת .




Gummies של אלטמן - גם ויטמינים, גם טעימים -זקוקים לוויטמינים? הם יכולים להיות גם טעימים! לראשונה בישראל, סדרת גאמיס של אלטמן מציעה ויטמינים ומינרלים למבוגרים בצורת סוכריות גומי טעימות וללא תוספת סוכר, הודות לפיתוח פטנט ייחודי על בסיס סיבים תזונתיים. עם תוvegan friendly הוויטמינים החדשניים מתאימים גם לטבעונים.

בשנים האחרונות אני שומרת על אורח חיים בריא, משלבת תזונה נכונה, עם ספורט ואף נטילת ויטמינים באופן קבוע על כן בוחרת תמיד את הטוב ביותר. הטוב ביותר אלו הם בהחלט המוצרים של אלטמן. 





סיליט באנג מסיר שומנים טבעי המכיל סודה לשתייה -רוצים יותר נקי ויותר טבעי? באנג! קיבלתם! סיליט באנג השיק חדש ואקולוגי המכיל סודה לשתייה שהיא רכיב טבעי הידוע בייעילותו להסרת שומנים ולכללוכים עיקשים. מרססים, מנקים, והלכלוך נעלם בקלות ובנוחות.

כחולת ניקיון אין כמעט מוצר שאני לא מנסה, את זה ספציפי משום מה לא הכרתי ומודה, ממש מכה על חטא, מדובר במוצר חובה בכל בית, מהיום לא עובדים קשה ועם סיליט באנג מסיר השומנים הטבעי המכיל סודה לשתייה החיים קלים יותר. 



עוד תמצאו בקטגוריות הזוכים השונות את:


ביטוח הבריאות של מגדל עם תור לרופא מומחה בתוך שלושה ימים -מגדל הוסיפה לכיסויי הבריאות שלה את האפשרות לקבוע תור מהיר לרופא מומחה בתוך 3 ימי עסקים בלבד(!) מרשימה רחבה מאוד של תחומי התמחות ובפריסה ארצית, מתוך ידיעה ברורה שכשהתור מהיר יותר - האבחון ייעשה מהר יותר והטיפול הרפואי יהיה אפקטיבי יותר.

מגירות VISION למטבח מבית דומיסיל -בזמן שגילינו מחדש את המטבח, דומיסיל בישלה לנו את הדור הבא של מגירות המטבח. מגירות vision הן בשורה לציבור רוכשי המטבחים, לנגרים ולקהילת העיצוב. המגירות החדשניות עמדו בהצלחה במבחן מחמיר של מכון התקנים השווייצרי SGC שבדק אותן בלמעלה מ-100,000 מחזורי פתיחה)!). למגירות נסיעה חלקה ושקטה, הן נושאות עד 65 ק"ג, ומגיעות עם 15 שנות אחריות, שירות בבית הלקוח ועוד.

תשלום בנייד באפליקציית max -לא נגענו! לקוחות max יכולים להתקדם לתשלום בנייד. פשוט מגיעים, מניחים את הנייד ונהנים מכל היתרונות של כרטיס האשראי, בלי לגעת ובלי להקליד קוד סודי. והארנק? אפשר לשכוח אותו בבית...

"משכנתה פנסיונית" של בנק מזרחי-טפחות -אם יצאתם לפנסיה וההכנסה החודשית כבר לא מספיקה, מזרחי-טפחות מאפשר לכם לקבל לקבל הלוואה חד פעמית או תוספת חודשית להכנסה שלכם, כנגד שעבוד הנכס שלכם תוך שמירה על הבעלות עליו. כך תוכלו להמשיך לשמור על רמת החיים שאליה הורגלתם, לעזור לילדים אם צריך, לממן הוצאה חד פעמית או מעבר לדיור מוגן.

לחם אנג'ל בסגנון אמריקה -חזרתם לבית הספר? לעבודה? משתוקקים לכריך עסיסי ומלא טעם? מאפיית אנג'ל השיקה לחם כמו באמריקה! פרוסות עבות, גדולות, רכות, אווריות ומתקתקות המצוינות להכנת כריכים, טוסטים, ביצה בקן, פרנץ' טוסט ואפילו "לניגוב" הטעמים האחרונים בצלחת...

מקררי 4 דלתות של Haier מבית ניופאן- אם הייתם בדרך לפתוח שוב את דלת המקרר, עם Haier יש לכם 4 כאלה!

Haier וניופאן הובילו את המהפכה בישראל במעבר ממקרים בעלי מקפיא עליון למקררי 4 דלתות, והשנה המקרר הזה הוא בחירת הצרכנים הישראליים בזכות יתרונותיו הרבים, ביניהם: ווילון האוויר המונע כניסת חום בזמן פתיחת הדלתות, מסננים המונעים הצטברות בקטריות וריח רע ומולטי תא היכול לשמש כמקפיא או כמקרר בהתאם לצורך.

סדרת תנורי אלקטרולוקס INTUITבנפח ענק -גיליתם לאחרונה מולטי יכולות אפייה? תנורי אלקטרולוקס עם מערכת טורבו SurroundCook

יאפשרו לכם לבשל ולאפות עם מספר תבניות בו-זמנית. לתנורים תא אפייה ענק בנפח של 71 ליטר, הגדול ב-20% מתא אפייה סטנדרטי, וניתן לבחור תוספת אדים, חיישן Food Probe לבישול מדויק, מגוון תוכניות אוטומטיות ועוד. לכל התנורים דלת זכוכית קרה ונעילת ילדים, וניתן לבחור בצבע נירוסטה, לבן או שחור זכוכית.

מזגן Supreme בטכנולוגיית AIRCARE של תדיראן -כשכולנו היינו יותר בבית, עלה הצורך לנקות ולחטא את האוויר יותר. בדיוק בשל כך השיקה תדיראן סדרת מזגנים חדשנית עם טכנולוגיית Air Care. המזגנים המתקדמים מחממים ומקררים את חדרי הבית כמובן, אך גם קוטלים חיידקים ובקטריות, מנטרלים ריחות, מטהרים את האוויר הביתי והופכים אותו לנקי ונעים יותר לנשימה.

עגלות תינוק bugaboo bee- לא פשוט לגדל תינוקות, אבל להסיע אותם דווקא כן. עגלת תינוק סטייליסטית, קלה לקיפול ולפתיחה ביד אחת וללא מאמץ, עם עיצוב קומפקטי וגלגלים משופרים לנסיעה קלה, נוחה וללא קפיצות.

שקיות זיפלוק רב שימושיות בעלות סגירה כפולה- מהיום קל, נוח ובריא יותר גם לחזור לבית הספר ולעבודה וגם לשמור כריכים, חטיפים ומוצרי מזון! שקית זיפלוק הרב-שימושית, שומרת על הטריות בזכות פס הסגירה לאטימה מושלמת. מה לארוז לכם?


גילוי נאות: התיק הגיע להתנסות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה